Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm

Мнение от 43.309 »

Защо не линията не е елктрифицирана, именно това се търси.
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнение от Labros »

А пък и природата там е красива. Тодор беше пуснал преди време снимки от отсечката.
Мнения: 665
Регистриран на: Пет Юли 21, 2006 7:49 pm
Местоположение: По
Обратна връзка:

Мнение от 44-134 »

Така и не разбрах нулата спряна ли е или не е, и ако е спряна поради каква причина?
Най-великата доблест не е в това никога да не паднеш, а да се изправиш всеки път, когато паднеш.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

44-134 написа:Така и не разбрах нулата спряна ли е или не е, и ако е спряна поради каква причина?
"Нулата" е спряна поради изтекли ревизии, а на пролет заедно с "Павката" трябва да работят, тъй, че ставаме пак за резил май...
64.19
Мнения: 665
Регистриран на: Пет Юли 21, 2006 7:49 pm
Местоположение: По
Обратна връзка:

Мнение от 44-134 »

Е к'ви са тея ревизий? спирачката я ревизираха миналата година ако се не лъжа, котела е от 2004 до 2010. Кои са тея ревизий дето са и изтекли?
Най-великата доблест не е в това никога да не паднеш, а да се изправиш всеки път, когато паднеш.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

44-134 написа:Е к'ви са тея ревизий? спирачката я ревизираха миналата година ако се не лъжа, котела е от 2004 до 2010. Кои са тея ревизий дето са и изтекли?
Не съм много сигурен за какви ревизии е спряна машината, но е факт, че е спряна. Спирачката е правена миналата година и заедно с котела изтичат през 2010 г. Още от сега започва да става неприятно, защото работа за машината се очертава да има, но както винаги пак ще ни спипат по бели гащи. Редно е да се вземат мерки и локомотив 01-23 да бъде приведен в експлоатационна готовност до пролетта на 2010 г., че да не се получава като тази година с отменяне на атракционни пътувания.
64.19
Мнения: 665
Регистриран на: Пет Юли 21, 2006 7:49 pm
Местоположение: По
Обратна връзка:

Мнение от 44-134 »

Оказа се че 01.23 е спряна за котелна ревизия тъй като същата била правена 2003 година. Сега можем да се надяваме че епруветката ще излезе сполучлива и ще може машината да кара още влакове.
Най-великата доблест не е в това никога да не паднеш, а да се изправиш всеки път, когато паднеш.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

44-134 написа:Оказа се че 01.23 е спряна за котелна ревизия тъй като същата била правена 2003 година. Сега можем да се надяваме че епруветката ще излезе сполучлива и ще може машината да кара още влакове.
Ако не излезе читава с "Павката" ли ще ходим за Станянци на пролет :?: :!:
64.19
Мнения: 665
Регистриран на: Пет Юли 21, 2006 7:49 pm
Местоположение: По
Обратна връзка:

Мнение от 44-134 »

Сега като хванат Вальо Петков на нулата може и "павката" да не е готов до тогава.
Най-великата доблест не е в това никога да не паднеш, а да се изправиш всеки път, когато паднеш.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

44-134 написа:Сега като хванат Вальо Петков на нулата може и "павката" да не е готов до тогава.
Абе по кабина и спирачка виж "Павката" станал, ама без Вальо по ДД и ХПК е умрял. А и без "Нулата", "Павката" е самотен войн :wink:
64.19
Публикувай отговор

Обратно към “ПАРНИ ЛОКОМОТИВИ И МОТРИСИ | Steam locomotives and railcars”

Информация