Съжалявам, недоимъкът не ги оправдава да плюят по техниката, която ако не беше недоимъкът се справя много добре по мои наблюдения.

А що се отнася до
45 205.2 не знам в какво състояние е, беше много добра, може и тя като 109 да се е поразбила по механиката, но какво да правим като нямаме хубава инфраструктура... инак вчера 205 беше
ДТВ 20623 и изчакваше в Чб надминаване от
УБВ 2601, който беше със станалата обект на внимание 109. А в ГО да са доволни, че се отърваха от 43, другите какво да кажат? Не, че бяха зле в ГО 43, ама има разлика все пак между 43 и 43Р. Заради недоимъка в момента нищо не може да се направи, в ГО е настанала също криза за големите електровози, дори дочух, че някои ДТВ (конкретно
20621 и
20624) се карат от мездренчани като за
20621 се взима лок и бригада от вл.
20234, а за
20624 пращали понякога втора на Янтрата и от Плз се карал до М, оттам се сменя бригадата (понякога и лок) и продължава под номер
20614 към Пдр. Засега положението навсякъде е тежко предвид кризата, съкращенията и т.н., но вместо да се ядосваме за дреболии, да стиснем зъби и да се молим да излезем полека лека от тежкото положение. Неслучайно горските пътници по 4-та пак са тръгнали с патици, именно защото няма големи Шкоди. А за 61-вите имаше работа само маневри, но пак повечето време киснеха в депото. Сега обаче стана напечено и се налага да помагат. Пак повтарям 109 може да има някои дребни недостатъци, но това не я прави по-лоша от барутници като 107, 114, 192 и т.н.
Смятам въпроса за приключен.