Моторния на 32-113,но от цялата страна и отпред, като автограф, защото съм го виждал и на други машини този подпис на келеша.Nikss написа:Охх, побеснявам като науча, че ремонтиран ТПС /особено ЕМВ/ е нашарен още неизлязъл от ремонт...и уж има охрана, уж всичко под контрол... сега да заплатят от джоба си всички консумативи за боядисването + труда... между другото колега borislaviv до каква степен е засегната електричката? Колко вагона са нашарени? Предполагам са действали бързо и повече от 1 вагон не е засегнат? Дано не греша.

Администратор
Келеша омазал 32-113 трябва да бъде хванат, първо предаден на баща си да му тегли един качествен и здрав бой, а след това с шкурка, кореселин и кит да замаже първо мазаницата, а после да боядиса на ново целия моторен вагон така, че от гланц муха да не може да кацне. И да повтори тези операции толкова пъти, докато му дойде акъла...
Боята и материалите за сметка на бащата, който после ще "се порадва добре" на синчето си
Боята и материалите за сметка на бащата, който после ще "се порадва добре" на синчето си

64.19

Администратор
Оф малеее! Тия от охранителна фирма "Мегас" къде са спалиborislaviv написа:То как се чисти този спрей? Освен с ново боядисване.Освен това, са омазали и стъклата, защото са им малки идиотските рисунки, та са ги продължили и на стъклата.

Според мен сега частника да плаща ново боядисване, а после да си стяга пазвантите!
64.19

Между другото като спомена стъкла съм забелязал, че в доста от случаите когато са надраскани ГО ЕМВ стъклата се чистят чак когато ЕМВ влезе за голям ремонтborislaviv написа:То как се чисти този спрей? Освен с ново боядисване.Освен това, са омазали и стъклата, защото са им малки идиотските рисунки, та са ги продължили и на стъклата.


Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Жалко, но въпреки това поздравления за добрата работа. Марио също е споделял как е хващал неведнъж в крачка и "художници", пък и хора, кандидатстващи за работа в ремонта.
Днес ПВ 20136 беше с ЕМВ 32 035.8 + 32 036.6
Направих цялостен оглед на ЕМВ и установих, че от 4-те вагона единствено непокътнат е останал токоснемателният 32 235.4 останалите 3 от едната страна са нашарени немалко като предимно от жълтата лента надолу. Много е неприятно, шаренето по нея започна тази година когато излезе от ГПР. За периода 2006-2008 г. когато се движеше след СР в ЛВЗ беше непокътната.


Днес ПВ 20136 беше с ЕМВ 32 035.8 + 32 036.6
Направих цялостен оглед на ЕМВ и установих, че от 4-те вагона единствено непокътнат е останал токоснемателният 32 235.4 останалите 3 от едната страна са нашарени немалко като предимно от жълтата лента надолу. Много е неприятно, шаренето по нея започна тази година когато излезе от ГПР. За периода 2006-2008 г. когато се движеше след СР в ЛВЗ беше непокътната.


Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Да, дори и в ГО където до преди около 2 г. тази тенденция не се наблюдаваше... след 32-ките на прицел/обстрел и т.н. са всякакви пътнически вагони... т.е. ако ги разпределим по проценти - над 50% от случаите избират да надраскат 32-ка - смятам, че между 50 и 55%, вагоните при 35 до 40% и останалите 5% в графа "други" тъй като са правени опити за рисуване по товарни вагони, но неуспешни, та пътническите вагони и ЕМВ 32 са се доказали като най-добри мишени и са най-често атакувани те за съжаление. 


Администратор
Ами да направят и тук огради и микровълнови сензори за движение и ще се реши проблема. "Надежда" може, значи могат и лок. депата. Със сигурност една качествена охранителна система и тактика са по - евтини от цялостното пребоядисване на електромотрисен влак примерно. Лошото е, че въпреки охраната в "Надежда" пак бяха надраскали едно от бистрата.bdz46 написа:Защото нощуват по гарите, и локомотивните депа са доста по-достъпни от вагонните.
Драскачеството в Подуяне пък да не го коментираме, там не остана ненадраскан ЕМВ. Всички си спомняме 32-055/056, 32-125/126 и други такива, които дойдоха без един графит, а си заминаха омазани.
64.19

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm
Информация
Модератори