
Оригинално бутона е "Намалено ускорение" за случаите, когато условията по релсите не са добри и има склонност към боксуване. сега бутоните са "Увеличено ускорение", което се равнява на оригиналното нормално ускорение. това е направено, за да се намали натоварването на остарялата оборудване. При нужда от по-бързо потегляне може да се ползва бутона. За мен обаче най-добре си е бутона да се замени с ключ и всеки да си ползва което си иска ускорение без да се налага да държи бутона при всяко потегляне.

Администратор

Момчета,важното е ЕМВ-то да потегли...пък дали ще е с буоня или без не е от значение.Мноо ме дразнят някои ''бундес''-машинисти които ако можеха щяха да ''седнат'' върху този бутон и да карат влака...Няма да излитаме в космоса я... 


Администратор
Колега,riko написа:Момчета,важното е ЕМВ-то да потегли...пък дали ще е с буоня или без не е от значение.Мноо ме дразнят някои ''бундес''-машинисти които ако можеха щяха да ''седнат'' върху този бутон и да карат влака...Няма да излитаме в космоса я...
прав си, но понякога бутона е необходим. При 32 141/142 поне засега няма проблеми с ускоряването, стига да не даде един куп други повреди, дължащи се на некачествено вързани кабели при капиталния и ремонт. Поне за мен бутона е необходим в някои случай. Относно понятието "бундес" машинисти - всеки си има начин на каране. Има някои, които карат без да го докосват този бутон, има други, които при потгегляне го ползват интензивно стига да знаят, че ЕМВ не дава РП. Други колеги пък ползват кранмашиниста за спиране, докато повечето ползват контролера.
64.19
Кво точно представлява този бутон за " Намалено ускорение"?

Администратор
Бутонът "Намалено ускорение" служи да притегля котвата на РУ и да увеличи скоростта на набиране на позиции от КСП(Главния контролер). Оригинално бутона е бил свързан така, че да забави скоростта на набираните позиции с цел по - плавно потегляне на ЕМВ.Nikola VS написа:Кво точно представлява този бутон за " Намалено ускорение"?
64.19
Ако бутона е по-мек, аз направо да го подклинвам с клечка или нещо друго удобно за целта, стига само ЕМВ да не изключва от РП при постоянно натиснат бутон, но и за това има решение. При дъжд обаче много лесно боксува, а това предизвиква набиране на още позиции, увеличаване на боксуването и се получават звукови и пушещи ефекти при продължително боксуване. За това при мокро време е противопоказно да се ползва бутона.Момчета,важното е ЕМВ-то да потегли...пък дали ще е с буоня или без не е от значение.Мноо ме дразнят някои ''бундес''-машинисти които ако можеха щяха да ''седнат'' върху този бутон и да карат влака...Няма да излитаме в космоса я...
По въпроса с прословутия бутон, той е сложен, за да се натиска по желание. Който иска го ползва, който не иска не го ползва. В интерес на истината на равен път единствената съществена разлика е в по-зрелищното потегляне, но разликата в обхода е само няколко секунди. По нагорнище обаче има известна разлика. От Горна баня към Владая примерно ако не се натисне бутона и не се ползват шунтове, докато ЕМВ вдигне 80км/ч и вече е дошло намалението 60, а иначе може още на обратния входен да е с 80км/ч и не се губи ценно време.


Бутон К8 в оригинален вариант е с н.о. контакти - "Намалено ускорение". В побългарения вариант е с н.з. контакти - "Увеличено ускорение".
Веригата на контакти на РРП и веригата на контакти на РРУ действат на РУ независимо една от друга
Първата влияе на РУ при задействане на ключ К3 - "Изключване захранване РУ" и не влияе на веригата на РРУ. Втората влияе на РУ при задействане на бутон К8 и не влияе на РРП.
Влиянието върху РУ от страна на РРП е само на 1 и 2 позиция. Влиянието върху РУ от страна на РРУ е при всяко задействане на бутон К8.
Има и изменения в схемите на някои доставки - РРП е премахнато и влиянието му на РУ при 1-2 позиция не действа.
При всички положения РРП НЕ ВЛИЯЕ на РУ след 2-ра позиция
шерифа предполагам се е объркал, защото РРП влияе на РУ само на 1-ва и 2-ра позиции и НЕ влияе след 2-ра позиция.
шерифа написа:като чета мненията за бутона имам чувство че никои не е чел ПЛС за него а тои работи след трета позиция
Тодор Чолаков е правbdz46 написа:Кой бутон?
"Увеличено (бивше намалено) ускорение" си работи на всички позиции, съвсем отделно от бутона "Изключване захранване РУ", който има значение само на 1 и 2.

Веригата на контакти на РРП и веригата на контакти на РРУ действат на РУ независимо една от друга

Първата влияе на РУ при задействане на ключ К3 - "Изключване захранване РУ" и не влияе на веригата на РРУ. Втората влияе на РУ при задействане на бутон К8 и не влияе на РРП.
Влиянието върху РУ от страна на РРП е само на 1 и 2 позиция. Влиянието върху РУ от страна на РРУ е при всяко задействане на бутон К8.
Има и изменения в схемите на някои доставки - РРП е премахнато и влиянието му на РУ при 1-2 позиция не действа.
При всички положения РРП НЕ ВЛИЯЕ на РУ след 2-ра позиция

шерифа предполагам се е объркал, защото РРП влияе на РУ само на 1-ва и 2-ра позиции и НЕ влияе след 2-ра позиция.

«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Информация
Модератори