Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Щом пише намалено, значи е било такова. В депото са пресвързали бутона като на другите ЕМВ.
Гост
Гост

Мнение от Гост »

bdz46 написа:Щом пише намалено, значи е било такова. В депото са пресвързали бутона като на другите ЕМВ.
И защо пресвързват ботоните така :?: :?: :?:
Как седят точно по оригинал :?: :?: :?:
И сега как са :?: :?: :?: :arrow:
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Оригинално бутона е "Намалено ускорение" за случаите, когато условията по релсите не са добри и има склонност към боксуване. сега бутоните са "Увеличено ускорение", което се равнява на оригиналното нормално ускорение. това е направено, за да се намали натоварването на остарялата оборудване. При нужда от по-бързо потегляне може да се ползва бутона. За мен обаче най-добре си е бутона да се замени с ключ и всеки да си ползва което си иска ускорение без да се налага да държи бутона при всяко потегляне.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Днес 32 141/142 влезе за случаен ремонт по оперативните вериги. Гореше предпазител П7. Ремонтните бригади използваха времето за да сложат влагозащитните филтри(вати) на вентилационните канали и "заглушките" на тяговите двигатели и с това да подготвят ЕМВ за зимния сезон.
64.19
Мнения: 15
Регистриран на: Вто Ное 14, 2006 6:55 pm
Обратна връзка:
za butona...namaleno uskorenie

Мнение от riko »

Момчета,важното е ЕМВ-то да потегли...пък дали ще е с буоня или без не е от значение.Мноо ме дразнят някои ''бундес''-машинисти които ако можеха щяха да ''седнат'' върху този бутон и да карат влака...Няма да излитаме в космоса я... :!:
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор
riko написа:Момчета,важното е ЕМВ-то да потегли...пък дали ще е с буоня или без не е от значение.Мноо ме дразнят някои ''бундес''-машинисти които ако можеха щяха да ''седнат'' върху този бутон и да карат влака...Няма да излитаме в космоса я... :!:
Колега,
прав си, но понякога бутона е необходим. При 32 141/142 поне засега няма проблеми с ускоряването, стига да не даде един куп други повреди, дължащи се на некачествено вързани кабели при капиталния и ремонт. Поне за мен бутона е необходим в някои случай. Относно понятието "бундес" машинисти - всеки си има начин на каране. Има някои, които карат без да го докосват този бутон, има други, които при потгегляне го ползват интензивно стига да знаят, че ЕМВ не дава РП. Други колеги пък ползват кранмашиниста за спиране, докато повечето ползват контролера.
64.19
Мнения: 261
Регистриран на: Пет Ное 03, 2006 7:02 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от Nikola VS »

Кво точно представлява този бутон за " Намалено ускорение"?
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Nikola VS написа:Кво точно представлява този бутон за " Намалено ускорение"?
Бутонът "Намалено ускорение" служи да притегля котвата на РУ и да увеличи скоростта на набиране на позиции от КСП(Главния контролер). Оригинално бутона е бил свързан така, че да забави скоростта на набираните позиции с цел по - плавно потегляне на ЕМВ.
64.19
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Момчета,важното е ЕМВ-то да потегли...пък дали ще е с буоня или без не е от значение.Мноо ме дразнят някои ''бундес''-машинисти които ако можеха щяха да ''седнат'' върху този бутон и да карат влака...Няма да излитаме в космоса я...
Ако бутона е по-мек, аз направо да го подклинвам с клечка или нещо друго удобно за целта, стига само ЕМВ да не изключва от РП при постоянно натиснат бутон, но и за това има решение. При дъжд обаче много лесно боксува, а това предизвиква набиране на още позиции, увеличаване на боксуването и се получават звукови и пушещи ефекти при продължително боксуване. За това при мокро време е противопоказно да се ползва бутона.
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

По въпроса с прословутия бутон, той е сложен, за да се натиска по желание. Който иска го ползва, който не иска не го ползва. В интерес на истината на равен път единствената съществена разлика е в по-зрелищното потегляне, но разликата в обхода е само няколко секунди. По нагорнище обаче има известна разлика. От Горна баня към Владая примерно ако не се натисне бутона и не се ползват шунтове, докато ЕМВ вдигне 80км/ч и вече е дошло намалението 60, а иначе може още на обратния входен да е с 80км/ч и не се губи ценно време.
Мнения: 18
Регистриран на: Пон Авг 09, 2010 2:59 pm
Местоположение: русе16

Мнение от шерифа »

като чета мненията за бутона имам чувство че никои не е чел ПЛС за него а тои работи след трета позиция
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Кой бутон?
"Увеличено (бивше намалено) ускорение" си работи на всички позиции, съвсем отделно от бутона "Изключване захранване РУ", който има значение само на 1 и 2.
Мнения: 1004
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 8:08 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от dido73 »

Бутон К8 в оригинален вариант е с н.о. контакти - "Намалено ускорение". В побългарения вариант е с н.з. контакти - "Увеличено ускорение".
шерифа написа:като чета мненията за бутона имам чувство че никои не е чел ПЛС за него а тои работи след трета позиция
bdz46 написа:Кой бутон?
"Увеличено (бивше намалено) ускорение" си работи на всички позиции, съвсем отделно от бутона "Изключване захранване РУ", който има значение само на 1 и 2.
Тодор Чолаков е прав :!:
Веригата на контакти на РРП и веригата на контакти на РРУ действат на РУ независимо една от друга :!:
Първата влияе на РУ при задействане на ключ К3 - "Изключване захранване РУ" и не влияе на веригата на РРУ. Втората влияе на РУ при задействане на бутон К8 и не влияе на РРП.
Влиянието върху РУ от страна на РРП е само на 1 и 2 позиция. Влиянието върху РУ от страна на РРУ е при всяко задействане на бутон К8.

Има и изменения в схемите на някои доставки - РРП е премахнато и влиянието му на РУ при 1-2 позиция не действа.

При всички положения РРП НЕ ВЛИЯЕ на РУ след 2-ра позиция :!:

шерифа предполагам се е объркал, защото РРП влияе на РУ само на 1-ва и 2-ра позиции и НЕ влияе след 2-ра позиция.
Изображение - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Публикувай отговор

Обратно към “ЕМВ серия 32 и 33 | Electric multiple units series 32 and 33”

Информация