
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

А те медиите само да чуят нещо и раздуват като глухи клюкарки.Нищо и няма на машината, случват се такива неща.Само дето е цялата в прах, защото са изпразнили пожарогасителната инсталация и 4 пожарогасителя-4.9+4.6=60кг прах.Явно машинистите са се поуплашили-не е шега работа насред машинното да вилнеят дъги и пламъци.Даже и резисторите са цели- само контакторния блок.А пък журналистите-цял траф.Трябва да им го покажат на снимка, за да видят какво представлява.
Последно промяна от borislaviv на Вто Сеп 08, 2009 7:32 pm, променено общо 1 път.


Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Администратор
Щетите нанесени от ПГИ са много по - големи от тези, нанесени от самия пожар в случая.44142 написа:Много е неприятно след задействана пожарна инсталация.
И все пак, машиниста е действал правилно и професионално - взел е всички необходими мерки за овладяване на пожара и е уведомена пожарната.
Що се касае до АТП-то и трафа - нищо им няма, ще се измият, издухат и пак ще си върви машината.
64.19


Администратор
Калпав материал на контактите за контакторния блок, "завлечено" въртене на АТП... Всичко може да епричина, но това не означава, че локомотивите са опасни. Я виж господа Германците например, там пукат трафове и АТП-та на стари ел вози, но не се пише дори по медиите - само из форумите току цъфне някое "цъфнало" АТП на архаичен карго електровоз, незнайно защо отървал музея... А ние тук за един контакторен блок направихме ебахти сеира - докато на медиите ни се позволява да пишат каквото си искат така ще е, дезинформация и предубеждаване на хората. Ако един грозен архаичен сто и седемнадесета упротреба "нов" внос автобус се запали?! Ще се опитат всячески да покрият случая...Nikss написа:Да се надяваме скоро да я видим отново в движение и такива инциденти да не се случват толкова често, колкото зачестяха напоследък...![]()
Еееее, Бай Тошо, що не се надигнеш да видиш в каква държава живеем!
64.19


Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Администратор
А в Германия като гадна и грозна 140-ка думне и се разлетят ролки и масло от АТП-то какво?! Нищо! Защото "Дойче бан" веднага си обърсват втасалия задник набързо, потулят случая, компенсират пътниците и айде. Да, но след това по форумите им лъсва простотията. И не само за тези машини, знаменитите (пачи)яйца 103, колкото и да са красиви са единствено и само за МУЗЕЯ! И те имат проблеми с АТП!Labros написа:А сега и комунистите на помощ... Втасахме я.
Медиите си ги знаем- покажи пръст, ония ще викат- Ръка беше.
Проблемът е, че ние нямаме "стари и архаични машини". Нашите СА ТАКИВА. И като стане някаква подобна авария се забелязва и бие на очи.
Аз предлагам, медиите вместо да се чудят с каква дребна псевдосензация да си напълнят пожълтелите страници, да се хванат и с нещо да допринесат за стабилизирането на железниците в тази криза. Ето, пускаме удобни вагони, свиваме обходи, макар и с малко.
Защо тия жълти нагълци не се заровят да напишет една хубава статия за ретро - влаковете, които предлага БДЖ?!
64.19

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Информация
Модератори