

Мнения: 198
Регистриран на: Вто Дек 30, 2008 1:06 pm
Наистина има хубав тон това писмо, дай боже на Габрово да видим Дезиро !
Много се дразня че махнаха единия влак от серията 42 20Х който беше към 10.20. Да, ама не. Сега има влак в 08:20, следващият е в 12.25. Идеята ти е хубава Saruman, само се чудя тоз машинист няма ли да му дойде в повече толкова каране - от 07:20 до 15:20 и после пак поема 24 105 освен ако няма смяна някъде...

Мисля , че на Соколово стрелките са извадени от едната страна и не може да се осъществи една пълноценна среща.Понеже гледах , че в skype профила си написал за желаещи към В.Търново , когато ходите там , обърнете внимание с какъв статут е Соколово и от къде има стрелки.После преценете дали по 1-ви коловоз може да се мине.И... обезателно снимков материал.
Между другото , един въпрос.В разписанието е посочена двойка влакове 42281 и 42282 (нощният за Ц. Ливада , който после се връща обратно в Габрово) , които е трябвало да се движат до 1-ви септември.Спомняш ли си поне един ден да са се двжили?

Между другото , един въпрос.В разписанието е посочена двойка влакове 42281 и 42282 (нощният за Ц. Ливада , който после се връща обратно в Габрово) , които е трябвало да се движат до 1-ви септември.Спомняш ли си поне един ден да са се двжили?
Последно промяна от VESO на Чет Сеп 03, 2009 10:37 pm, променено общо 2 пъти.

Ще погледна а 42281 и 42282 трябваше да се движат и заради бързия Плевен - Бургас и Бургас - Плевен, които тази година не са се движилиVESO написа:Мисля , че на Соколово стрелките са извадени от едната страна и не може да се осъществи една пълноценна среща.Понеже гледах , че в skype профила си написал за желаещи към В.Търново , когато ходите там , обърнете внимание с какъв статут е Соколово и от къде има стрелки.После преценете дали по 1-ви коловоз може да се мине.И... обезателно снимков материал.![]()
Между другото , един въпрос.В разписанието е посочена двойка влакове 42281 и 42282 (нощният за Ц. Ливада , който после се връща обратно в Габрово) , които е трябвало да се движат до 1-ви септември.Спомняш ли си поне един ден да са се двжили?

През изминалата седмица изготвих нов подобрен график по 5-та и 6-та линия за 2010 година, различен от предвидения, засягащ основно времепътуванията на бързите влакове. При изготвянето на разписанието бяха изпълнени следните критерии:
- Максимално намаляване на времепътуванията на бързите влакове по направленията София - Кулата и София - Кюстендил;
- Запазване на спиранията в участъка Дупница - Кулата, поради дефицита на пътнически влакове (ПВ) в региона;
- Отпадане на спиранията на някои гари и спирки между София и Перник;
- Запазване на предвидените разписания на международните бързи влакове по направлението София - Солун и обратно;
На следните линкове ще видите предвидените разписания за предстоящия ГДВ, а по-долу ще пусна и моето предложение.
5-та линия, бързи влакове
5-та линия, пътнически влакове
6-та линия, бързи влакове
6-та линия, пътнически влакове
Сега дойде ред да представя на форумната аудитория изготвения от мен график за движение на влаковете за 2009/2010 година.
5-та линия, бързи влакове
5-та линия, пътнически влакове
6-та линия, бързи влакове
6-та линия, пътнически влакове
51-ва и 52-ра линия
Очаквам вашите мнения и предложения, свързани подобрения вариант на ГДВ-то.
- Максимално намаляване на времепътуванията на бързите влакове по направленията София - Кулата и София - Кюстендил;
- Запазване на спиранията в участъка Дупница - Кулата, поради дефицита на пътнически влакове (ПВ) в региона;
- Отпадане на спиранията на някои гари и спирки между София и Перник;
- Запазване на предвидените разписания на международните бързи влакове по направлението София - Солун и обратно;
На следните линкове ще видите предвидените разписания за предстоящия ГДВ, а по-долу ще пусна и моето предложение.
5-та линия, бързи влакове
5-та линия, пътнически влакове
6-та линия, бързи влакове
6-та линия, пътнически влакове
Сега дойде ред да представя на форумната аудитория изготвения от мен график за движение на влаковете за 2009/2010 година.
5-та линия, бързи влакове
5-та линия, пътнически влакове
6-та линия, бързи влакове
6-та линия, пътнически влакове
51-ва и 52-ра линия
Очаквам вашите мнения и предложения, свързани подобрения вариант на ГДВ-то.

Лошоо, много лошо....С една дума и този ГДВ ще е същата порнография като предишния, че и по-зле в някои случаи. 5620 и 5625 са си чисто пътнически влакове, дегизирани като бързи. 5621 също. По отношение на другите пишман-бързи за Кулата никакви подобрения. За Кюстендил всичко между София и Перник е трамвай, а 6624- на практика изцяло ПВ.
Сашко наистина се е постарал да направи нещо, но мисля, че не е достатъчно. Бързите влакове трябва да са си бързи и толкова. Накратко казано целта на БДЖ е сами да си таковат таковата, напълвайки автобусите на близки до началството фирми. Да си гледат работата, да фалират по-бързо, но защо всички ние трябва да страдаме заради тях, а на всичкото отгоре и да ги субсидираме от джоба си?
Сашко наистина се е постарал да направи нещо, но мисля, че не е достатъчно. Бързите влакове трябва да са си бързи и толкова. Накратко казано целта на БДЖ е сами да си таковат таковата, напълвайки автобусите на близки до началството фирми. Да си гледат работата, да фалират по-бързо, но защо всички ние трябва да страдаме заради тях, а на всичкото отгоре и да ги субсидираме от джоба си?
Разбира се, че не е достатъчно. Но трябва да отбележим факта, че в близките години явно няма да има нови пътнически влакове южния участък от 5-та линия. Именно дефицитът на пътнически влакове в участъка Дупница - Кулата е причината бързите влакове да спират на всяка керемидка и затова основната ми цел при изготвянето на графика беше максимално намаляване на времепътуванията и минимално редуциране на спиранията. Естествено Владая, Драгичево и Перник разпр. веднага бяха отрязани, поради наличието на многото влакове през денонощието, но все пак се наложи и там да заложа спирания за разминавания с други влакове. Пример за това е 5624, който спира на Драгичево и Владая за разминавания с един трамвай и 6625, тъй като този влак минава през въпросния участък в пиков час, още повече и 363 допълва картинката. Общо взето с тези пернишки трамваи е голяма мъка да се направи сносно разписание на бързите влакове, но все пак някои бяха смъкнати до 38-43 минути.pavel написа: Сашко наистина се е постарал да направи нещо, но мисля, че не е достатъчно. Бързите влакове трябва да са си бързи и толкова.

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm
Пуснаха "трамваите" на всеки 40 мин., а не помислиха, че линията е единична и всеки БВ спира минимум по 2 пъти до Перник.
То към фалит БДЖ крачи с гигантски крачки от доста време. Работата никой не си е гледа, ами гледат как само да прецакат хората, как да им приберат париците за билети, а насрещу тях да не се предлага нищо, отговарящо на цената....Да си гледат работата, да фалират по-бързо, но защо всички ние трябва да страдаме заради тях...

Сашко, нали направихме ретроспекция и установихме на кои гари/спирки спирането на БВ е безсмислено поради липсата на автобусна връзка до тях или никакъв пътникопоток...Значи можем да кръцнем Бобошево, Кочериново, Делян, Дяково, Гълъбник, Батановци, а за някои влакове Струмяни и Дамяница. За Марикостиново въобще не говоря....
За Видин миналата година, след няколкогодишни мъки с пишман бързи влакове най-накрая пуснаха един чифт действително бързи, а за Кулата и Кюстендил всичко си остана по старому...
Аз се надявам, понеже нали във форума в последно време се реализират разни проекти със съдействието на генералната дирекция, да ходатайстваме пред съответните свестни хора ГДВ по пета линия да се приведе в нормален вид. В това число да се намери решение и на въпроса, който стигна чак до Европейската комисия. Защото се избира нова комисия, с нови еврокомисари и ако БДЖ продължава да си прави углушки, отново ще тръгна да пиша, този път за нарушения на влязла в сила директива и тогава на чиновниците жална им майка, ако преди това Бат Бойко не им разпише трудовите книжки.
За Видин миналата година, след няколкогодишни мъки с пишман бързи влакове най-накрая пуснаха един чифт действително бързи, а за Кулата и Кюстендил всичко си остана по старому...
Аз се надявам, понеже нали във форума в последно време се реализират разни проекти със съдействието на генералната дирекция, да ходатайстваме пред съответните свестни хора ГДВ по пета линия да се приведе в нормален вид. В това число да се намери решение и на въпроса, който стигна чак до Европейската комисия. Защото се избира нова комисия, с нови еврокомисари и ако БДЖ продължава да си прави углушки, отново ще тръгна да пиша, този път за нарушения на влязла в сила директива и тогава на чиновниците жална им майка, ако преди това Бат Бойко не им разпише трудовите книжки.
Ще прегледам поне 5611 и 5624 докъде ще мога да ги свия в участъка Благоевград - Кулата, за да имаме един свестен чифт по тази линия. На останалите влакове би било редно да се оставят спиранията, ако не се назначават нови ПВ. Например 5622 на този етап няма как да не е пътнически до Благоевград, защото се явява първият влак за деня, извозващ работниците. ПВ има чаак следобед.

А също може между София и Перник нещата да се нагласят така, че навсякъде, където има срещи, трамваите да стоят по повече и да чакат, а бързите влакове да са с колкото се може по-малко спирания. Освен това, пак казвам, 5623 тръгва от София прекалено рано, би трябвало да заминава най-рано в 16 ч, само че без малоумния 30-минутен престой на Ген. Тодоров.

Пълна трагедия е 5-та... няма какво да коментираме, всички разписания трябва да се мислят на ново, най-вече да се назначат където трябва нови ПВ и да се престане с лангъркането на пътнически влакове под категория бързи... 4-та, 5-та, 6-та и 7-ма линии са пълни с такива измислици... да не кажа и 9-та при която БВ също почти на всяка керемидка спират... да пуснат допълнително ПВ и ще се оправят нещата, но така да ги наместят, че времевият интервал да е достатъчно голям, че да няма засечки и да не си пречат един на друг... от известно време аз също правя разработки на разписания, НО с проектни скорости... все още не съм изпипал всичко както трябва (срещи и т.н.), но все пак съм си направил труда да пресметна при БВ и УБВ ако спират само на нужните места и се движат навсякъде с V max за колко време би могло да се стига, а графистите да си правят сметка за следващите ГДВ... 


Напълно те подкрепям, нали уж бързите винаги са с предимство пред пътническите? Защо "трамваите" не чакат, а все бързите да го отнасят... или да оправят нещата или да удвоят 5-та и да се реши тоя пусти проблем с разминаванията...pavel написа:А също може между София и Перник нещата да се нагласят така, че навсякъде, където има срещи, трамваите да стоят по повече и да чакат, а бързите влакове да са с колкото се може по-малко спирания. Освен това, пак казвам, 5623 тръгва от София прекалено рано, би трябвало да заминава най-рано в 16 ч, само че без малоумния 30-минутен престой на Ген. Тодоров.

По моето разписание 5623 заминава в 15.58 и само с 5 минути престой на Генерала. Даже не спира на Марикостиново и Марино поле, тъй като 50133 е преди него. Ако някой наскоро е пътувал с този влак след Благоевград, нека сподели впечатленията си от пътникопотока, евентуално и на него да орежа тук таме някое спиране. Все пак час и половина преди него е 50133, но пък е и последен влак за деня.

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm
Напълно ненормално е БВ да чака за среща с ПВ. Следвайки логиката би трябвало да е обратното.
Хубаво е, че се правят примерни ГДВ, но се съмнявам, че някой от "твърдите графични глави" да му пука особено или да вземе под внимание това.
5623 трябва да заминава в 16:30, т.е. с час по-късно от сега.
Не е лошо да обмисли пускането на БВ Перник-Горна Джумая.
Хубаво е, че се правят примерни ГДВ, но се съмнявам, че някой от "твърдите графични глави" да му пука особено или да вземе под внимание това.
5623 трябва да заминава в 16:30, т.е. с час по-късно от сега.
Не е лошо да обмисли пускането на БВ Перник-Горна Джумая.
Информация
Модератори