На 7-ми пътуване в "Сл.Бряг" , за да установя какви точно ще са вагоните му.
Преди време си разменихме номерата на телефоните с младото момче - пазач в Септември , който беше обещал да ми съобщи , ако има нещо интересно покрай бистрата.Днес ми се обади и каза , че 4 броя модернизирани 63-ки са излезли от Септември и са потеглили към София.Пазачът предположи , че са за "Сл.Бряг" , затова и ще проверя на място.
Преди време си разменихме номерата на телефоните с младото момче - пазач в Септември , който беше обещал да ми съобщи , ако има нещо интересно покрай бистрата.Днес ми се обади и каза , че 4 броя модернизирани 63-ки са излезли от Септември и са потеглили към София.Пазачът предположи , че са за "Сл.Бряг" , затова и ще проверя на място.

Администратор
Ха познайте вагоните

Български Държавни Железници написа:“Български държавни железници” ЕАД обновяват вагонния състав на два ускорени бързи влака между София и Бургас
04/09/2009
От понеделник (7-ми септември), “Български държавни железници” ЕАД ще обновят вагонния състав на ускорените бързи влакове „Слънчев бряг”, които пътуват между София и Бургас. Това са ускореният бърз влак № 8601 от София за Бургас, който заминава от Централна гара София в 06:30 ч., както и ускореният бърз влак № 8602 от Бургас за София, който тръгва от гара Бургас в 15:40 ч.
Петте второкласни пътнически вагона, които ще бъдат включени в композицията на тези влакове, са тип „Интерсити” и осигуряват комфорт при пътуване на дълги разстояния. Това са реновирани германски вагони, които „Български държавни железници” ЕАД закупиха и пуснаха в експлоатация през 2007 г.
Всеки от тези вагони разполага с по пет купета и с безкупейна част, която е оформена като три сепарета. Санитарните възли във вагоните са с вакуумна система от затворен тип в съответствие с европейските изисквания за опазване на околната среда.
В обновения състав на ускорените бързи влакове „Слънчев бряг” ще продължи да пътува и специализиран вагон за превоз на трудноподвижни пътници. Осигуряването на транспортно обслужване на клиентите със затруднена мобилност е един от основните социални ангажименти на „Български държавни железници” ЕАД като национален железопътен превозвач. Специализираните вагони за превоз на пътници с двигателни затруднения разполагат и с обособена зона за поставяне на велосипеди, която може да се ползва от любителите на велотуризма.
Ускорените бързи влакове „Слънчев бряг” предлагат и най-новата търговска услуга на „Български държавни железници” ЕАД – комфортно пътуване във вагон тип „бистро”, в който се предлагат топли и студени закуски и напитки.
Нека да припомним, че от началото на летния сезон националният железопътен превозвач стартира и нова тарифна оферта, към клиентите, които ползват ускорени бързи влакове от София до Бургас и Варна. При закупуване на билет за отиване и връщане с тази категория влакове, пътниците ползват 30 % намаление.
64.19

Администратор
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm

Администратор
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm

Аха ясно
, снимки очаквам тогава да вигим как да ги направили 


Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm

Според мен модифицираните 63-ки ще отидат на Янтрата и Златните... преди време в Дряново се ремонтираха и вагоните, които някога са били в състава на Плевен Експрес... интересно с тях какво става... уж чакаха само климатици, ама доста се протакаха... а инак Слънчев бряг, Дианата и Чайката сигурно постепенно ще се утвърдят трайно с 97-ци... 


По-скоро ще бъде в същата ливрея като на 97-ците тъй като и бистрото е в такава и така ще имаме влак със 7 еднакви по ливрея вагони...
все пак сините и червено-белите инвалидни заради 97-ците ги боядисаха в сиво макар тук-таме все още да се срещат с оригиналните им ливреи - има един син, който наскоро го мярках на 2601 - идеално си пасва с 63-ките, но има и червено-бял - него скоро не съм го виждал, но сигурно се върти из софийския вилает...


Администратор

Администратор
Повече от месец след подмяната на състава на 8601/2, дочувам от обикнвовени пътници, че не са доволни от подменения състав на влака. Хората въпреки купищата неуредици си искат 63-ките, което според мен се дължи на тезата, че 63-та серия са с климатик(охладител), който обаче дали винаги е изправен е друг въпрос. Оплакват се от планировката и твърдостта на седалките в 97-ците, въпреки, че на второкласна 63-ка, седалките далеч не са по - меки.
64.19
Информация
Модератори