Мнения: 32
Регистриран на: Съб Ное 10, 2007 4:50 pm
Местоположение: Варна
Обратна връзка:

Мнение от je7way »

Май всички изчакват на Тополите :?
Изображение
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Днес , 8615 навреме пристигна в Пазарджик , теглен от 46242-4. Влакът престоя 14 минути заради извикана линейка на гарата.Една възрастна жена от 3-тия вагон бе получила топлинен удар и припаднала , вследствие задуха , който се е образувал в едно второкласно exDB отделение , на което всички прозорци до един са били заключени с квадрата и не се отваряли.Потресени от случката , пътниците панически се изнесли от отделението и докато дойде линейката ( след 9 минути) няколко души , начело с кондуктора бяха успели да свестят жената.До ПО закъснението бе стопено на 11 минути.Мен повече ме учуди факта , защо след като хем нач. влак , хем кондукторите разполагат с подобен квадрат , не отключат прозорците и такъв инцидент като този спокойно може да бъде избегнат.Между другото , вече два пъти съм случвал през това лято да пътувам в exDB вагон със заключени прозорци.
Привечер на ПО бе засечена една товарачка към Карлово , начело с 46030-3 , снимка на локомотива и един не особено приятен детайл от машината.
"Сл. Бряг" без бистро начело с 46231-7 с 15 минути закъснение на ПО.При слизането нач. влака се беше панирал , че по неговите думи на инвалидния вагон след локомотива му "пушели талигите" и се усещала една неприятна миризма на изгоряло.Рък. движение и вагонния ревизор гледаха няколко минути , но така и не откриха нещо обезпокоително и влакът беше пуснат.В резултат на това до Пазарджик закъснението се увеличи на 18 минути.
Ивайло , ако го е видял , може да каже кога е минал ускорения през Костенец.
Мнения: 1178
Регистриран на: Чет Авг 14, 2008 3:57 pm
Местоположение: Русе/Свищов

Мнение от Vancho »

Добре де, на кого му е притрябвало да заключва прозорците посред лято :shock: и защо подобни абсурдни ситуации има само и единствено при 43 серия вагони ? Нима останалите не могат да се заключват с квадрат или какво ? :roll:
Мнения: 32
Регистриран на: Съб Ное 10, 2007 4:50 pm
Местоположение: Варна
Обратна връзка:

Мнение от je7way »

До всички пожарогасители трябва да има и по един комплект инструменти...
Изображение
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

До Сф, закъснението на 8602 не бе стопено дори и със секунда. Освен, че влакът е закъснял поради ограничението на вагоните серия 63, същият нямаше и "бистро" поради проблем с механиката на последното. От направения неофициален оглед на въздушната инсталация във вагоните, на 3 от 6 второкласни вагона открих неизправности в системата за команден въздух, един редуцир - вентил, срещу който ако застане слаботелесен ще бъде отвят и какво ли още не - И ТЕЗИ МОРГИ СЕ ДВИЖАТ НА УБВ! :evil:
64.19
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm

Мнение от 43.309 »

Пак казвам, пишете на г-жа Белева, тя като залива отдел "Вагонен" с оплаквания може и да се трогнат.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

43.309 написа:Пак казвам, пишете на г-жа Белева, тя като залива отдел "Вагонен" с оплаквания може и да се трогнат.
До Белева няма смисъл да се пише. На вратичката на пневмотаблото при духащия редуцир написах с червен маркер "Духа редуцир вентил от регулиращата шапка", дано някой в без НАДЕЖДА се трогне. Ако не, рапортите са за това, за да се пишат и някой да го отнесе след като не си е свършил работата. Отдел "ВАГОНИ" пък май хич не ги е еня, че по релсите теглим ковчези, гробници, каруци и какво ли още не, представено ни за вагон.
64.19
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Отдел вагони изобщо не знае какво се търкаля по линиите...
Наскоро имаше случай ревизор-вагони случайно да забележи по шаблона, че вагон е изкаран с изтекла преди 2 седмици ревизия. Вагонът е изваден, но точно въпросния отдел трябва да следи тези неща и очевидно не си е свършил работата.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

bdz46 написа:Отдел вагони изобщо не знае какво се търкаля по линиите...
Наскоро имаше случай ревизор-вагони случайно да забележи по шаблона, че вагон е изкаран с изтекла преди 2 седмици ревизия. Вагонът е изваден, но точно въпросния отдел трябва да следи тези неща и очевидно не си е свършил работата.
В композицията на 8601/8602 всички вагони са за вадене. По въздушната част са пълна нула - ако тръгне взвод електротехници какво ли още ще изникне. Много ми е чудно каква беля трябва да стане, за да се вземат мерки в ОП "Надежда" да си свършат малкото работа, която имат. Все пак един вагон има толкова проста въздушна инсталация, че никакъв проблем не е 4-мата въздухари да се оправят за половин час. Ама го карат през просото, а взимат пари преди нас...
64.19
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

С мъка на сърцето съобщавам, че снощи на гара Чб се е запалил локомотива на вл.382 и се е наложило чак пожарната да идва - голямо гасене е паднало, пожарът е бил сериозен, доколкото разбрах причината за пожара е била късо съединение, а щетите големи - унищожен трансформатор... леле Боже... кое ли Ванче е пострадало... моля информирайте ни по случая... :cry: Сериозно ще да е било - не е като на 309 само едни кабели и с пожарогасителя щрак и готово... тук май ще е по-тежко дори от пожара на 44 123.8 миналата година на Ва. :? :(
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Запалилата се машина още ли не е известно коя е била?
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Аз поне нямам информация, нищо не съм чул, разбрал, по новините никой нищо не казва, на гарата понеже тази сутрин са се сменили дежурните също не ме информираха макар, че ходих след 13:00 на 20137... форумеца mitkodiablo от другия форум каза, че пък снощи към 22:00 минал около гарата, но нищо не е видял и чул... брех, много инциденти започнаха да стават на нашата гара... скоро ще трябва да се вика поп да я освети инак лошо ни се пише... :?
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Лок е 45196. Пожара най вероятно е станал поради залепнал контакт от контакторния блок.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

А това може ли да е сериозно? 44 125.3 тази година на 2601 също й беше залепнал контакт на АТП, но много бързо я оправиха и пак тръгна. 8)
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Може да е сериозно понеже като почнат да падат нажежените парчета от преходните резистори и ако трафа е омаслен направо се пали.
Заключено

Обратно към “Архив "Трейнспотинг, ГДВ, мероприятия и общи теми"”

Информация