Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Те могат да вдигнат 130 , но пътниците в салона започват да играят кой каквото умее - танго , валс , латино.Тези , които са с "аборигенски" произход - оригинален арабски кючек.А по - възрастните хора при скорост от 130 км/ч на вагона показват родна българска ръченица.И то направо от седалката. :D
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Labros написа:Ами като немогат да вдигнат 130 с тия скопени вагони...
Е, че данеби всички влакове да са само от такива вагони? :D :lol: Има други влакове с други вагони, на които могат преспокойно над 100 да вдигат в няколкото междугария по отсечката М-ГО.
А колега 44.123 някои ГО 47-ци са останали с кожената оригинална тапицерия, но тук таме вече се срещат от ревизираните със синята тапицерия, а русенските са трепач. 8)
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

От ГО 47-ци нямам много спомени.Сещам се единствено за 17-ките , с които съм пътувал до Троян и Свищов и които бяха интересни с това , че всички прозорци им се отваряха.На Плевен преди да пуснат DESIRO-то имаше някакви купейни 47-ци със зелената тапицерия , обслужващи влаковете за Черквица , но не знам коя им бе гарата на домуване.
Виж за русенска 47-ца (ако не е от конските) с червена тапицерия , си умирам от удоволствие и форумската група от срещата в Подкова се убеди в това - всички бяхме седнали именно в такъв вагон.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

За русенските 47 съм съгласен, е, тук-таме срещнах 2-3 купейни 47, които са с една противна тапицерия - ми пусто не се сетих да я снимам още преди салонните 47 да окупират 40104. Иначе пак са 3 х 3, но тапицерията им е много особена и я няма на много вагони - рядко срещана е... виждал съм я в първокласна 40-ка и в този случай второкласните бяха по-хубави от нея, общо взето ми прилича на смесица между оригиналната на 74-ките и някакъв виненочервен плат на ленти по средата... нещо от този сорт беше... ако се досещаш и имаш снимки пусни няколко варианта за да потвърдя кой точно беше, защото си я спомням как изглежда, но е много трудна за описване. :wink:
A за горнооряховските 47 20130/20137 и 20136/20131 миналата година когато бяха с лок + вагони по липса на ЕМВ се движеха редовно съставени от 2-3 47-ци и много рядко 17-ка... веднъж имаше една от ревизия, но преобладаваха 47-ците - коя от ревизия с новата синя тапицерия, коя с оригиналната зелена... но им се радвах докато ги имаше... сега май някой път при липса на ЕМВ пускат по отсечката ГО-ШН лок + вагони, но май вече почти не се налага и си е с ЕМВ. :(
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнение от Labros »

Nikss написа:
Labros написа:Ами като немогат да вдигнат 130 с тия скопени вагони...
Е, че да не би всички влакове да са само от такива вагони?
Че не са- не са. Но кел файда да се подава машина за 130 км/ч. на вагони скопени до макс. скорост 100 км/ч.
Акредитиран фотограф
Мнения: 695
Регистриран на: Пет Фев 29, 2008 6:35 pm
Местоположение: РУСЕ
Акредитиран фотограф

Мнение от 44.123 »

Този вагон с червената тапицерия се движи само и единствено на 4647/4646 никога не съм го виждал на други влакове.А 17-ка където всички прозорци се отварят юни месец излезе от ремонт и се движи редовно както и 17-ката която е с седалки като на електричка.
Nikss да прав си има още ГО 47-ми с зелените-кожени тапицерии и те допринасят изключително много за трогателната гледка даже има една 47-ма с сива тапицерия и точно този вагон е страшно зле мръсен целият кърпен отвътре и тн.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Nikss написа:За русенските 47 .....Иначе пак са 3 х 3, но тапицерията им е много особена и я няма на много вагони - рядко срещана е... виждал съм я в първокласна 40-ка и в този случай второкласните бяха по-хубави от нея, общо взето ми прилича на смесица между оригиналната на 74-ките и някакъв виненочервен плат на ленти по средата... нещо от този сорт беше... ако се досещаш и имаш снимки пусни няколко варианта за да потвърдя кой точно беше, защото си я спомням как изглежда, но е много трудна за описване. :wink:
....
Така , както си я описал , май не си спомням да съм попадал на такъв вагон.Това , в което съм пътувал изглежда по няколко начина:
снимка 1;
снимка 2;
снимка 3
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Точно тази на снимка 3... на такава съм попадал, тази тапицерия ми е противна, тази на снимка 1 я предпочитам хиляди пъти пред тази на 3-тата снимка...
Labros, не се притеснявай, те и без това на Янтрата преди да ограничат вагоните рядко подаваха машина за 130... повече подаваха дръгасници като 44 107... в ГО в момента има 12 бързи 44... графикът май не е за повече от 10... пък другите да блъскат ПВ и ТВ... много умно...
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Тази на снимка 3 беше в първокласна 40-ка от състава на 2612.С него се прибирахме с Rexkos на връщане от 40105.И на мен не ми допадна особено.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Оо тази първокласна 40-ка хич не ми я хвали... Юни месец 2007 г. в 40 градусовата жега се прибирах с дядо ми от Сщ с 2610 от Пл и влакът едва пъплеше с между 40 и 50 km/h и понеже картата му е за 1-ва класа и аз покрай него минах, обаче беше тази 40-ка - отвън е надраскана от едната страна цялата и е сива, а отвътре е с тази противна тапицерия, а в състава имаше и 74-ки, които бяха къде къде по-чисти и хубави от тоя таралясник... номерът си спомням, че беше 5152 1940 121-? КЦ-то не си го спомням, но поредният номер съм 100% убеден, че е 121... нека се издири и заснеме тоя дръгел и дано е спрян от движение... а иначе в Русе на 2 максимум 3 купейни 47 има такава тапицерия, но за щастие не са масово явление откакто салонните 47 заеха мястото им и ги оставиха на заден план. :D :lol:
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Ами ние бяхме в 74-ка , но ако трябва да избирам между тази 40-ка и тази 50-ка , със сигурност ще избера първата.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Разбира се, че 40-ката, но ако имаше по-хубави 50-ки със синя тапицерия (не от тези, които си показал) или 74-ки веднага щях да се преместя. А иначе дръгела 19 40 121 редовно преди да пуснат 43-ките движеше на 2611/2610. Август месец същата година пътувах до Русе с 2611 до Го и 40104 до Русе тъй като 462 пак се беше омазал яко и първокласният беше пак този стар познайник, следваше купейна 47-ца, в която пътувахме, но тапицерията й беше смес между оригиналната сива и синята, която слагат при ревизии... за капак на всичко като се качихме в "горския" ни се падна този вагон и тъй като влакът бързо се напълни на ГО не ходихме в предните 2 вагона да си търсим други места, а останахме в него, но като слязохме на Русе видях, че бяха с червената тапицерия и много ме заболя сърцето. :D :o :shock: :x :evil:
Мнения: 1178
Регистриран на: Чет Авг 14, 2008 3:57 pm
Местоположение: Русе/Свищов

Мнение от Vancho »

Хехе, колко ще ми е гот ако 63 се затъркаля към Русе :lol: То не че не се е случвало де :D Но тогава като че ли бяха някакви проби кои вагони да пуснат за Букурещ /дали 63 или 43/45 / Честичко МБВ тата вървяха с 43/45 за вътрешно :) 9620/21/22/23 също са идеални за 63. Хайде ако ПВ тата нашенските тука бяха с 47 купейни се преживява, но тия салонните :? Някои композиции на горските са изцяло със 74 та, други имат и първокласен, но като цяло съставите са къси, вагоните ужасни, пътниците много, вонята прекрасна и пътуването комфортно :lol:

За ПВ искам 43 серия и толкоз :P Дано вземат скоро и тях да спрат поради някаква причина :lol: и тогаз БВ с русенски 47, ПВ с 43, УБВ със 74 :lol: :lol: :lol: и всички ще са щастливи :D :D
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Да се върнем към темата за тези толкова изстрадали вагони.Вчера при пътуването ми в "Сл. Бряг" бях приятно изненадан , че имаше повечко второкласни 63-ки с реновираната тапицерия , докато преди всички до един бяха с традиционната.От стандартната съм попадал както на седалки с цели калъфки за главите , така и на такива с тези "парчета".
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Vancho написа:Хехе, колко ще ми е гот ако 63 се затъркаля към Русе :lol: То не че не се е случвало де :D Но тогава като че ли бяха някакви проби кои вагони да пуснат за Букурещ /дали 63 или 43/45 / Честичко МБВ тата вървяха с 43/45 за вътрешно :) 9620/21/22/23 също са идеални за 63. Хайде ако ПВ тата нашенските тука бяха с 47 купейни се преживява, но тия салонните :? Някои композиции на горските са изцяло със 74 та, други имат и първокласен, но като цяло съставите са къси, вагоните ужасни, пътниците много, вонята прекрасна и пътуването комфортно :lol:

За ПВ искам 43 серия и толкоз :P Дано вземат скоро и тях да спрат поради някаква причина :lol: и тогаз БВ с русенски 47, ПВ с 43, УБВ със 74 :lol: :lol: :lol: и всички ще са щастливи :D :D
Ванчо, серия 21 45 са си точно за ПВ, докато при 43-ките нещата не стоят точно така... на 9620/9621/9622/9623 лично бих наредил да пуснат 43-ки и да си щастлив, но не са точно за ПВ те... помисли защо им е било на немците да правят смесени вагони с първокласно отделение за пътнически влакове (не, че нашите ДМВ не са същата пародия, ми пък и да си доплащаме), но все пак има някаква логика. :wink:
Публикувай отговор

Обратно към “Дискусии | Discussions here”

Информация