
Администратор
Има вариант ад се намалят престоите в гарите, поне в тези, в които няма среща. В момента на Вра няколко влака безсмислено седят по 5 мин. За Велинград нямам нищо против да има престой, тъй като там поне пътниците и персонала имат какво да си вземат за ядене и/или пиене във време престоя. НО да седи 16103 на Амо цели 15 мин. е меко казано тъпо.
Влакът може да тръгва от Сп в 9:10, на Костандово, 16104 чака 16103 с малко изменение в разписанието, на Вг с спазва престоя от 7 мин. и на Амо така ще се седи също 7 мин.
Влакът може да тръгва от Сп в 9:10, на Костандово, 16104 чака 16103 с малко изменение в разписанието, на Вг с спазва престоя от 7 мин. и на Амо така ще се седи също 7 мин.
64.19

Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm

Това наистина е малоумна идея - да съкратят стрелочниците и да оставят само един , който да отговаря за двата поста.За другите гари съм съгласен , но за Вг не.А си спомням преди години как на Аврамово един стрелочник имаше в единия край и посрещаше влака , а друг - в другия край на изпращане.
Тогава най - разумното решение е да се увеличи престоят на Велинград - хем пътниците ще имат време да хапнат или пийнат , хем пушачите ще запалят някоя цигара , хем и въпросният стрелочник (ако не е с колело , да му са здрави краката) ще има време да отиде до другия пост.
Тогава най - разумното решение е да се увеличи престоят на Велинград - хем пътниците ще имат време да хапнат или пийнат , хем пушачите ще запалят някоя цигара , хем и въпросният стрелочник (ако не е с колело , да му са здрави краката) ще има време да отиде до другия пост.

Не само за Вг ставаше на въпрос, но и за Амо където престоят е надут повече от този на Вг. Аз лично съм съгласен престоя на ПВ 16103 на Вг да си остане 7' както е заложено в новия ГДВ - напълно достатъчно... както казва един стрелочник от пост 2 в Чб (до автогарата), че една цигара е дълга 8 см и се пуши за 8'.
Дори 10' да направят престоя както е на повечето БВ на ГО пак ще е добре, но не по другите места да е по 15' както в случая с Амо... 



Аз съм и за пускането на още един влак за Велинград , който да тръгва след 19:00.В момента последният влак е в 17:20 и много хора , които се оплакват , че нямат удобна връзка привечер , одавна преминаха на автобуса.Конкретно за Пазарджик , последният автобус за курортния град е в 18:00 , а доста хора преди години ползваха "Сл.бряг" и оттам в 21:00 си отиваха с теснолинейката.
Моето предложение е следното:
1. пуска се влак от Септември , който да изчаква 1651 и "Сл.бряг" , като часът му на тръгване да е 20:25.
2. по сегашното разписание , във Вг ще пристига в 21:49 , където се разминават със 16108 , но без последният да вози вагоните му надолу.
3. ще отпадне досегашното возене на композицията на 16220 от 16101 , откачането и закаченето на два локомотива и 7 вагона , в които няма хора и за един.Отпада и въртенето на машината на Велинград , като тази композиция ще нощува на гарата.
4. по този начин ще се намали престоят рано сутринта на Вг и 16101 може преспокойно да тръгва от Сп в 2:50.
Престоите на Вра не ги коментирам , просто мнението ми за скъсяването на същите на 1 минута остава.
Моето предложение е следното:
1. пуска се влак от Септември , който да изчаква 1651 и "Сл.бряг" , като часът му на тръгване да е 20:25.
2. по сегашното разписание , във Вг ще пристига в 21:49 , където се разминават със 16108 , но без последният да вози вагоните му надолу.
3. ще отпадне досегашното возене на композицията на 16220 от 16101 , откачането и закаченето на два локомотива и 7 вагона , в които няма хора и за един.Отпада и въртенето на машината на Велинград , като тази композиция ще нощува на гарата.
4. по този начин ще се намали престоят рано сутринта на Вг и 16101 може преспокойно да тръгва от Сп в 2:50.
Престоите на Вра не ги коментирам , просто мнението ми за скъсяването на същите на 1 минута остава.

Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm
За всеки един влак може да се направи сносен график, но проблема, който разтягаме като локум толкова време е тоталната липса на желание за промяна на ГДВ.
извън темата: днес чух следното: до 1-2 години по заповед на ЕС щяло да влезе в сила някакво решение, което гласи: "че се премахват автобусите, които дублират маршрутите на влаковете". Дори вече в Румъния било започнало приложението. Ако наистина стане факт, пределно ясно е, че ще имаме по-оптимизиран график.
извън темата: днес чух следното: до 1-2 години по заповед на ЕС щяло да влезе в сила някакво решение, което гласи: "че се премахват автобусите, които дублират маршрутите на влаковете". Дори вече в Румъния било започнало приложението. Ако наистина стане факт, пределно ясно е, че ще имаме по-оптимизиран график.

Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm
Такова нещо не може да стане! В Румъния може да е започнало поради некокурентноспособността на автобусаджиите, ако у нас КАТ и ДАИ си вършат работата като хората, и БДЖ и НКЖИ също, рейсове на повече от 100 км няма да има...Labros написа:За всеки един влак може да се направи сносен график, но проблема, който разтягаме като локум толкова време е тоталната липса на желание за промяна на ГДВ.
извън темата: днес чух следното: до 1-2 години по заповед на ЕС щяло да влезе в сила някакво решение, което гласи: "че се премахват автобусите, които дублират маршрутите на влаковете". Дори вече в Румъния било започнало приложението. Ако наистина стане факт, пределно ясно е, че ще имаме по-оптимизиран график.
Весо има и до Силистра и до Шабла, да от София..... Ама така ще е.... като не допуснаха частни и чужди инвеститори навреме.... сега ще правим като вятъра.....VESO написа:Показателен пример е автобус , който мернах по улиците на столицата вчера.Като видях , че на табелата му пишеше София - Силистра , направо онемях.А съм виждал и до Добрич.

Информация
Модератори