
Най-сетне малко радост,утре 32-65/66 заминава за ограда на депо Тулово.Малко 6те си починем,а между другото скоро се очаква от Стара Загора да излезе 32-49/50.Ще видим да ли ще е успешна подмяната на кабелажа.

Администратор


Администратор
Вероятно и тя ще мине през Русе. Може обаче да изберат варианта да си изгние на оградата, което също не би ме учудило. Според мен обаче, ако се закара на ремонт ще се отстранят перманентните ядове, които я съпътстваха в експлоатация.tunio_slv написа:Съгласен съм че в Русе правят добри ремонти,но други ЕМВ чакат ред преди 32-65/66,мисля че няма да има ред за нея.
64.19

Заминава там, където има място.
а в Русе сега е 32 089/090 (други не знам дали има)... дочух нещо, че 32 129/130 също е заминала за КР в ЛВЗ, тъй като в ГО я нямало, но не мога да потвърдя на 100%. Все пак ако тръгне това е много добре вместо да се хвърлят луди пари за ремонта на кошницата кралица 055/056.






Администратор
"Кралица 55/556" не знам къде и какъв ремонт е и дали въобще енякакъв ремонт.
Но що се касае до 65/66 много вероятно е да бъде зарязана докато се разпадне от ръжда. И няма да е голяма загуба. Има няколко спрени "големи" номера ЕМВ в По, които е редно да се направят приоритетно в ЛВЗ-Русе, вместо дръгастници като 65/66 и други подобни.
Но що се касае до 65/66 много вероятно е да бъде зарязана докато се разпадне от ръжда. И няма да е голяма загуба. Има няколко спрени "големи" номера ЕМВ в По, които е редно да се направят приоритетно в ЛВЗ-Русе, вместо дръгастници като 65/66 и други подобни.
64.19

Кошницата 055/056 още Април месец я спряха за ПР и отлежава в депо ГО без изглед да се направи - състоянието й е толкова тежко, че все едно е не след 2-рата, а след 3-тата световна война... както се каза най-хубаво е големите номера ЕМВ да минат ремонти в ЛВЗ и да вървят до пълната им подмяна с нов ТПС... ако наистина ГО са пратили за КР в ЛВЗ 32 129/130 и са се отказали да се занимават по какъвто и да било повод с 055/056 това може само да ни радва... 


32-65/66 вече я водят на депо Бургас,но понеже няма място нито там нито в Карнобат я изпратиха в Тулово.Иначе разбрах че е за подемен ремонт и ако някога се реши да и се прави такъв ще е задължително в Русе.VESO написа:Един въпрос - защо са решили именно Тулово да бъде пристан за пловдивската електричка? Ако следваме логиката , би трябвало да замине в Калояновец.


Администратор
32-089/090 преди ремонта беше в ОТЧАЙВАЩО техническо състояние. Кошовете на вагоните бяха в напреднал стадий на корозия, даваше всякакви най - невероятни повреди, губеше и си намираше сама "+" на различни вериги... Общо взето ако с нея се справят, 065/066 ще им бъде като детска игра да я направят.Nikss написа:Няма да е зле да мине оттам, дано до 1 г. се намери място и за нея (да видим първо 089/090 как ще си дойде и за колко време ще я направят).
64.19

Ще се справят, къде ще ходят...
те щом 141/142 и 145/146 изкараха по снимки съм виждал, че са били в тежко състояние де, вие си кажете мнението, че по ги познавате, от снимки не може да се разсъждава толкова отколкото ако се видят и чуят на живо.
но наистина 089/090 беше голяма барака... миналата година пропътувах Мездра-София с нея с вл.20200 и беше ужас пълен... въпреки "скромните" 70 km/h не можеш подремнеш малко, че тресе ужасно, осветлението слабо и при ускорение свети с по-нисък волтаж, отопление няма... какво да говорим повече... друго си е ЕМВ Дезиро 




Информация
Модератори