
Ако пътуваш София - Пловдив в 43-та серия, още когато половината път не е минал, вече усещаш схващане на врата и неприятни болки в гърба, да не говорим ако пътуваш до Бургас. 45-та серия иди дойди горе-долу стават за средни разстояния, заради по-удобните седалки, но не и 43-та. Аз лично бих предпочел архаична 47-ца пред такива кошници.
Архаична 47 ца с воняща тоалетна, в която не можеш да пуснеш водата. Иначе със седалки 3 х 3
. В 63 серия също ме заболя врата от само 1 час между Плевен и ГО... Е и 23 минути престой преди Левски, където замръзнах заради климатика, но след ГО като влязох в 47 серия, просто се отвратих и си казах : ''защо ли не продължих в Златните
. Но 43 серия са по чисти от нашенските купейни кокошарници, които не си знаят годините, а пътника гледа на първо място това, и после всичко останало 



Категорично не съм съгласен еxDB-тата да се пускат на влакове за дълго разстояние.Дори и в Европа , само крайградските са съставени от такива вагони.У нас с exDB трябва да бъдат 1620/-1/-2/-3 , 5620/5625 , 7631/7630 , 2655/2654 , хайде и 9620/9623.Но да пуснеш влакове като 2611/2610 , 3621/3622 и 8610/8615 с тях си е чиста гавра с пътниците.Дори и за 1650/1651 не трябва да има такива , а нормални купейни.Аз също ще предпочета 47-ца пред тях , а пък ако е и пловдивска от тези , които пускат на 8636/8637 нямам думи.Ще изляза от нея , само , когато си стигна до гарата , където да слизам. 


Администратор
43-та серия пък са още по - неподходящи от 63-та за БВ и УБВ. Няма никакъв смисъл да се свалят от влаковете едни кокошарници, за да качим други. Според мен след като има масов дефект със 63-та серия, същите трябва да се извадят от експлоатация, да се бракуват или продадат, ако някой ги купи и да се потърси ефективен техен еквивалент - да кажем безкупейни вагони от ADTranz или друга водеща фирма.Vancho написа:Архаична 47 ца с воняща тоалетна, в която не можеш да пуснеш водата. Иначе със седалки 3 х 3. В 63 серия също ме заболя врата от само 1 час между Плевен и ГО... Е и 23 минути престой преди Левски, където замръзнах заради климатика, но след ГО като влязох в 47 серия, просто се отвратих и си казах : ''защо ли не продължих в Златните
. Но 43 серия са по чисти от нашенските купейни кокошарници, които не си знаят годините, а пътника гледа на първо място това, и после всичко останало
64.19

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Чета с интерес заформилата се дискусия... нека специалистите на първо време се изкажат е ли възможно да се отстрани проблема с талигите по прословутите вагони серия 63... сега си спомних, че когато пуснаха на Дианата и Чайката 97-ците отправих предложение до уважаемата г-жа Белева защо аджеба и на Златните не обновят композицията с мотив, че 63-ките са прекалено мръсни, с неработещи климатици и други проблеми, които евентуално да се отстранят при последваща ревизия, но тя ми отговори, че вагоните били единствените с климатик в парка на БДЖ и на този етап не се предвиждало да се обнови състава на УБВ 2601/2602. Кажете каква е тази телеграма 651... подозирам, че е нещо като да се слагат други вагони ли, не знам и аз... смятам, че може с 63-ките да се намери решение на проблема - толкова много спряни вагони имаме, които едва ли някога пак ще тръгнат, поне тяхните талиги да сложим на "драгасниците". Дали ще са от 40-та или от 50-та серия разлика няма да има, защото пак ще са до 140 km/h. Целият проблем идва от това, че пак сме се правили на много разбиращи и на майстори и сме им разхлабили буксите и сега берем ядове... толкова ли не може да ги стегнат, да решат проблема, амортисьорите ли са заминали, ужасно тресе на правите... нямам думи... моето предложение е 97-ците да се направят и пуснат на всички УБВ, 63-ките ако не може да се оправи проблема да се пуснат например по 7-ма линия Сф-Вн както преди се движеха на някои БВ, по 9-та линия също няма да е проблем да се движат, на бързи по 4-та също биха се вписали, 5-та с тези 110 km/h малко ме притеснява, но за 4-та, 7-ма и 9-та мисля, че са идеални за 63-ките поне докато им се използва максимално ресурса пък след това бракуване... 43 и 45 на никакви УБВ да не се пускат... серия 21 45 са предназначени само и единствено за ПВ и КПВ, серия 21 43 и 31 43 са използвани за регионални влакове в Германия. Иначе твърдо гласувам за връщането на купейните вагони на 2611/2610, 3621/3622 и 8615/8610. Весо, как си представяш 2654/2655 с 43-ки например? Аз предпочитам да са си с купейни.
Окончателното ми мнение е да се пуснат 97-ците, 63-ките да се направи опит да се отстрани проблема и да минат ревизии, ако не да се пуснат на бързи влакове по 4-та, 7-ма и 9-та линия, УБВ да се движат с 97-ма и някои купейни 74 при липса и недостиг на 97-ци, иначе 74-ките са си направени за БВ, на УБВ биха се вписвали, но ако имаха и климатик, авт. врати и калодкови спирачки според мен щяха да са идеални. 


Аз имах предвид влакове с късо и средно времепътуване и точно плевенския попада в тази категория - 4 часа и 46 минути.Само за сравнение идващата към София "Ломска красота" пътува 4 часа и 20 минути.Други - 9623 е точно 4 часа , за влаковете с късо времепътуване визирам "Благоевградската прелест" , която отива в Бг за 2 часа и 56 минути , а 1620/-1/-2/-3 даже нямат смисъл от коментар.Nikss написа:.... Весо, как си представяш 2654/2655 с 43-ки например? Аз предпочитам да са си с купейни....
Ако не се лъжа , един от пътническите влакове Варна - Шумен и обратно е с композиция , съставена от такива грозни 47-ци , от които да ти се доповръща , още преди да си влязъл вътре.Какво пречи да се пуснат и exDB тук.И не мислете за тях като такива за бързи влакове.В Европа това са вагони , обслужващи изцяло крайградски и пътнически композиции.
Последно промяна от VESO на Чет Сеп 03, 2009 11:53 am, променено общо 2 пъти.

Нека тогава където вагоните на ПВ и КПВ са в трагично състояние (визирам варненския вилает където масово се лангъркат все още 17-ки и 47-ци) се пуснат 45-ци на ПВ. Спомням си миналата година след като 2611 пристигаше, маневрената 55-ца идваше на опашката и 3-те второкласни вагона серия 21 43 ги изтегляше и след това оставяше на 1-ви коловоз и ПВ 20166 вървеше с тях. А иначе категорично съм против състава на 2654/2655 да се пипа. Каквото имах да кажа го казах в горният си пост. Благодаря за вниманието. 



Акредитиран фотограф

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm
Информация
Модератори