
Интересно ми е да науча също ли на 15 000 км се прави ТП и на 75 000 МПР и при локомотивите серия 46, защото съм забелязал, че на локомотиви серия 46 000 и 46 100 се правят 5 ТП-та и след това МПР, докато при Шкодите ТП-тата са 4 последвани от МПР... как стои въпроса при модернизираните л-тиви (46 200 и 4400Х)? На колко километра минават ТП, МПР, големи ремонти, горе долу какъв е пробегът им от ТП до ТП и за колко време навъртат километрите за него? Извинявайте за глупавите въпроси, но ми е интересно да науча отговорите на тези въпроси. Благодаря предварително.

На 46 000 КР-ТП-ТП-ТП-ТП-ТП-МПР; между ТП на 13 300км, позволява се 20% надвишение става 15 960, със заповед на директор депо за 30% надвишение става 17 290км.
Пробег за МПР 80 000км, също 20% надвишение 96 000км, със заповед на директор депо 30% надвишение 104 000км.
За големите ремонти цикъла е следния: КР-МПР-МПР-ГПР-МПР-МПР-ПР:
КР-ПР-ПР-КР; от КР-ГПР - 240 000км; КР-ПР - 480 000км.; КР-КР - 1 440 000км. За ГПР са възможни отклонения -20%, +30% с одобрени протоколи. За ПР и КР са възможни отклонения -10%, и над +20% с одобрени протоколи. Изпълнителния директор на "БДЖ" ЕАД одобрява протоколи за ПР,КР за пробези по големи от +50%.
На 46 200 КР-ТП-ТП-ТП-МПР; между ТП - 25 000км. позволява се 20% надвишение става 30 000км., със заповед на директор депо 30% надвишение 32 500км.;
За големите ремонти цикъла е следния: КР-МПР-ГПР-МПР-ГПР-МПР-ГПР-МПР-ПР; КР-ПР-ПР-ПР-КР.
КР-МПР - 100 000км.; КР-ГПР - 200 000км.; КР-ПР - 800 000км.; КР-КР - 3 200 000км.
Надвишенията в % важат като за 46 000 серия.
Nikss малко на кратко го преразказах, но дано съм бил полезен.
Пробег за МПР 80 000км, също 20% надвишение 96 000км, със заповед на директор депо 30% надвишение 104 000км.
За големите ремонти цикъла е следния: КР-МПР-МПР-ГПР-МПР-МПР-ПР:
КР-ПР-ПР-КР; от КР-ГПР - 240 000км; КР-ПР - 480 000км.; КР-КР - 1 440 000км. За ГПР са възможни отклонения -20%, +30% с одобрени протоколи. За ПР и КР са възможни отклонения -10%, и над +20% с одобрени протоколи. Изпълнителния директор на "БДЖ" ЕАД одобрява протоколи за ПР,КР за пробези по големи от +50%.
На 46 200 КР-ТП-ТП-ТП-МПР; между ТП - 25 000км. позволява се 20% надвишение става 30 000км., със заповед на директор депо 30% надвишение 32 500км.;
За големите ремонти цикъла е следния: КР-МПР-ГПР-МПР-ГПР-МПР-ГПР-МПР-ПР; КР-ПР-ПР-ПР-КР.
КР-МПР - 100 000км.; КР-ГПР - 200 000км.; КР-ПР - 800 000км.; КР-КР - 3 200 000км.
Надвишенията в % важат като за 46 000 серия.
Nikss малко на кратко го преразказах, но дано съм бил полезен.

Последно промяна от Ghost на Вто Сеп 08, 2009 4:18 pm, променено общо 6 пъти.

Благодаря много за изчерпателната информация, значи СР на 46-ците не се прави? Така да разбирам? А за 46 200 може ли да пуснеш информация? Благодаря предварително. Конкретно ме интересуваше големите ремонти и ТП/МПР на колко км се правят... а горе/долу за 1 ден какъв е пробегът на 1 лок от серия 46 000?
Информация
Модератори