Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

43.309 написа:Бих добавил:
Сз п7 - Сз 130 / 100
В действителност ГДВ 2010 за сега е много обещаващ. Особено със свалените времепътувания на някои влакове. Аз обаче лично останах леко разочарован, очаквах да използват лятото за още ремонти по 1-ва и 8-ма и да видим намалени времепътувания на 8601/8602.

3601/3602 от новия ГДВ радват. Пътуването падна под 6 часа и по 3-та линия, но смятам, че има още къде да се затваря и да се правят ремонти, та догодина да видим времепътуване под 5 ч 30 мин. до морето. Само ще припомня, че в едни по - славни години, скоростта от Христо Даново до Карлово е била "само" 120 км/час :roll:
64.19
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Трябва да е била 130, защото е имало намаление 120 на кривите преди Кв.
Аватар
07
Мнения: 1279
Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 11:05 am
Местоположение: Бургас
Аватар

Мнение от 07 »

bdz46 написа:Трябва да е била 130, защото е имало намаление 120 на кривите преди Кв.
На мен са ми разказвали за 120 по КР, но за ЕВ301/2 със спец.заповед се е допускало 130 с намаленията на кривите...... И на други междугария за "влакове със спец. статут" се е допускало +10 км/ч....
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

lok45111 написа:
43.309 написа:Бих добавил:
Сз п7 - Сз 130 / 100
В действителност ГДВ 2010 за сега е много обещаващ. Особено със свалените времепътувания на някои влакове. Аз обаче лично останах леко разочарован, очаквах да използват лятото за още ремонти по 1-ва и 8-ма и да видим намалени времепътувания на 8601/8602.

3601/3602 от новия ГДВ радват. Пътуването падна под 6 часа и по 3-та линия, но смятам, че има още къде да се затваря и да се правят ремонти, та догодина да видим времепътуване под 5 ч 30 мин. до морето. Само ще припомня, че в едни по - славни години, скоростта от Христо Даново до Карлово е била "само" 120 км/час :roll:
ГДВ 2010 наистина е по-добър от сегашния, но определено има още много какво да се желае... засега ще се задоволим с това, да очакваме догодина още по-добри резултати... 8)
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

07 написа:
bdz46 написа:Трябва да е била 130, защото е имало намаление 120 на кривите преди Кв.
На мен са ми разказвали за 120 по КР, но за ЕВ301/2 със спец.заповед се е допускало 130 с намаленията на кривите...... И на други междугария за "влакове със спец. статут" се е допускало +10 км/ч....
Имало е такова нещо - доколкото знам по 3-та само за тогавашните 301/302. Иначе си е било 120 по КР за бързи влакове. По принцип обаче това надали се е дължало на "влак със специален статут", а по - скоро на завишен спирачен процент, от там и по висока скорост.

В момента дори и 100 км/час от ХД до КВ би било едно добро начало за тенденцията към намаляване на времепътуванията на БВ и УБВ по 3-та.
64.19
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнение от 46 242 »

3601 и 3602 стават по-бързи от 8601/8602. От целия график може би чайката е с най-сериозен напредък.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

46 242 написа:3601 и 3602 стават по-бързи от 8601/8602. От целия график може би чайката е с най-сериозен напредък.
Като цяло напредък има и то в положителна насока. Но редно е и ако има кой да се вслуша в съвета ми, да се преразгледа целия ГДВ за 16-та ЖП линия. Там могат драстично да се намалят времепътуванията чрез нагласяне на срещите в междинните гари и свеждане на престоите до минимум. Има гари/спирки, на които излишно се дава по - голям престой. На всички спирки по линията може да се постави престой 0,5 мин. и така да се намали висенето.
64.19
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm

Мнение от 43.309 »

Обходите са разтеглени, кой знае с колко вагона и какво ускорение са смятани. Отделно ще излезнат с довода, че гарите са без ОИ и затова по толкова слагат за среща.
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнение от 46 242 »

В рекордня обход 4:40 все още не имало 130. Постижението с лок 43 е повече от завидно. От Христо Даново до Ботев и от Тъжа до Твърдица всичко е било 120 km/h
:o :o
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

46 242 написа:В рекордня обход 4:40 все още не имало 130. Постижението с лок 43 е повече от завидно. От Христо Даново до Ботев и от Тъжа до Твърдица всичко е било 120 km/h
:o :o
Колега, за 16-та линия говорим с Иво :roll: Искам там да получа някакви аргументи защо обходите са смятани за камилски впряг?
64.19
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

По 16-та гарите са с по един стрелочник и не може да се правят остри срещи. Стрелочника трябва да приеме единия влак, да подготви маршрут за другия след което да мине цялата дължина на гарата, за да приеме другия влак и да подготви маршрута за първия.
Въпросът с обходите не е само за 16-та линия.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Не визирам самите гари, а обходите. Иначе и в гарите, вместо 15 мин изчакване, същото може да бъде сведено до 5 - 7 мин. Така се спестяват поне 8 мин на влак. Има и други безсмислици. Ненужния престой на ВГ на влак 16103. Защо вместо 7 мин, влакът не престоява 3 - 4 мин.?
64.19
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm

Мнение от 43.309 »

За 5 мин. стрелочничката едва ли ще смогне да прекоси гарата 2 пъти...На Долене един път 16104 беше закъснял и дежурния въртя стрелките откъм Варвара пък стрелочничката откъм Костандово.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

43.309 написа:За 5 мин. стрелочничката едва ли ще смогне да прекоси гарата 2 пъти...На Долене един път 16104 беше закъснял и дежурния въртя стрелките откъм Варвара пък стрелочничката откъм Костандово.
Ами защо съкратиха стрелочниците в гарите?! Ако я караме така, с топловъздушен балон ще се стига по - бързо до Дщ :evil:

Справка: Топловъздушния балон се движи със скоростта и посоката на вятъра. Обикновено V на балона е 5 - 10 км/час.
64.19
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Стрелочниците там и на много други гари винаги са били по един, поне в последните десетина години. Не е оправдано изхранването на 5 души заради 1-2 срещи насред нищото.
На Вг трябва да се стои, за да си взема закуска от бабичката.
Заключено

Обратно към “Архив "Трейнспотинг, ГДВ, мероприятия и общи теми"”

Информация