
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Особено в тъмнината... пък и 120 km/h са почти 34 м/сек мисля, защото 130 km/h са малко над 36 м/сек. А при екстрено задържане какъв би бил спирачният път от 120 km/h? Щом на 100 м преди прелеза са им махнали докато ги видят, докато предприемат действие излиза реално, че спирачният път е бил около 250 метра тъй като от това, което разбрах купето е влачено 200 метра от прелеза (с точност не мога да кажа, но горе-долу толкова разбрах, че е било).
Влакът е спрял на 470 м след прелеза, при това в нагорнище 9 ‰. Спирачния път е към 550-600 м при 130 км/ч.
250 м спирачен път с тази скорост и с МРС е трудно постижим.
250 м спирачен път с тази скорост и с МРС е трудно постижим.
Последно промяна от bdz46 на Съб Авг 29, 2009 9:56 pm, променено общо 1 път.

Ясно, благодаря за разяснението.
Интересно обаче в тази тъмнина дали изобщо са ги видяли или чак когато са натресли автомобила са започнали да спират...
доколкото знам от правилниците трябва на 500 метра преди влакът да е стигнал закъсалото превозно средство (прелеза) хората да сигнализират на машинистите с въртеовидно движение на ръката с държене на червена светлина, но ако не са ги видяли + това са били само на 100 метра от прелеза резултата е ясен...






Администратор
Ето няколко снимки от катастрофата при Брусен направени от Can.
http://railwaymodeling.com/gallery/disp ... 14360.html
http://railwaymodeling.com/gallery/disp ... 14361.html
http://railwaymodeling.com/gallery/disp ... 14362.html
За жалост не виждам скорошно решение на проблема.
Някъде четох статия,че България е на първо място в Европа по охраняеми жп. прелези и на първо място по брой катастрофи на прелези.Незнам до колко е вярно това.
http://railwaymodeling.com/gallery/disp ... 14360.html
http://railwaymodeling.com/gallery/disp ... 14361.html
http://railwaymodeling.com/gallery/disp ... 14362.html
За жалост не виждам скорошно решение на проблема.
Някъде четох статия,че България е на първо място в Европа по охраняеми жп. прелези и на първо място по брой катастрофи на прелези.Незнам до колко е вярно това.
Пътувай с влак - спаси природата !
Информация
Модератори