Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

След като са закъсали с колата хората пътуващи в нея са били отишли на 100 метра преди прелеза и са махали, но 100 метра е много малко спирачно разтояние.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Особено в тъмнината... пък и 120 km/h са почти 34 м/сек мисля, защото 130 km/h са малко над 36 м/сек. А при екстрено задържане какъв би бил спирачният път от 120 km/h? Щом на 100 м преди прелеза са им махнали докато ги видят, докато предприемат действие излиза реално, че спирачният път е бил около 250 метра тъй като от това, което разбрах купето е влачено 200 метра от прелеза (с точност не мога да кажа, но горе-долу толкова разбрах, че е било).
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Влакът е спрял на 470 м след прелеза, при това в нагорнище 9 ‰. Спирачния път е към 550-600 м при 130 км/ч.
250 м спирачен път с тази скорост и с МРС е трудно постижим.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Ясно, благодаря за разяснението. :) Интересно обаче в тази тъмнина дали изобщо са ги видяли или чак когато са натресли автомобила са започнали да спират... :roll: доколкото знам от правилниците трябва на 500 метра преди влакът да е стигнал закъсалото превозно средство (прелеза) хората да сигнализират на машинистите с въртеовидно движение на ръката с държене на червена светлина, но ако не са ги видяли + това са били само на 100 метра от прелеза резултата е ясен... :arrow: :cry:
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Днес в "Телеграф" пишеше за двата случая, за този при ЛЕсичери и този при Роман. Много се ядосах на глупостите, които както винаги бяха изписали, освен това снимката на главната страница бе не на някоя от пострадалите машини, а на 55 056, която се удари преди три години на Радомир.
64.19
Зам. Администратор
Мнения: 375
Регистриран на: Съб Мар 03, 2007 3:44 pm
Местоположение: Пловдив
Обратна връзка:
Аватар
Зам. Администратор

Мнение от bdz_bg »

Ето няколко снимки от катастрофата при Брусен направени от Can.
http://railwaymodeling.com/gallery/disp ... 14360.html
http://railwaymodeling.com/gallery/disp ... 14361.html
http://railwaymodeling.com/gallery/disp ... 14362.html
За жалост не виждам скорошно решение на проблема.
Някъде четох статия,че България е на първо място в Европа по охраняеми жп. прелези и на първо място по брой катастрофи на прелези.Незнам до колко е вярно това.
Пътувай с влак - спаси природата !
Заключено

Обратно към “Архив "Трейнспотинг, ГДВ, мероприятия и общи теми"”

Информация