Катастрофа спря влаковете между София и Пловдив
Движението на влаковете в двете посоки на линията София-Пловдив е спряно заради катастрофа на лек автомобил.
От БДЖ обясниха, че в близост до гара Костенец кола се е ударила в стълб, който е част от контактната мрежа на железопътната линия.
"След пътно-транспортното произшествие е нарушен габаритът на контактната мрежа.
Затова е прекъснато движението на влаковете.
Екип на Национална компания "Железопътна инфраструктура" трябва да отстрани повредата", обясни Петко Александров от пресцентъра на БДЖ, цитиран от агенция "Фокус".
От дирекция "Гражданска защита" са информирали, че на мястото на инцидента е изпратен екип от Пловдив, тъй като от железопътната компания поискали да им бъде предоставен кран.
Влак БВ8626, който се движи по направление Бургас-София стои с часове гара Септември, съобщил пасажер, цитиран от агенцията.
Влакът бил спрян в 03,45 ч. Причина за забавянето се оказал инцидентът край Костенец.
Движението на влаковете в двете посоки на линията София-Пловдив е спряно заради катастрофа на лек автомобил.
От БДЖ обясниха, че в близост до гара Костенец кола се е ударила в стълб, който е част от контактната мрежа на железопътната линия.
"След пътно-транспортното произшествие е нарушен габаритът на контактната мрежа.
Затова е прекъснато движението на влаковете.
Екип на Национална компания "Железопътна инфраструктура" трябва да отстрани повредата", обясни Петко Александров от пресцентъра на БДЖ, цитиран от агенция "Фокус".
От дирекция "Гражданска защита" са информирали, че на мястото на инцидента е изпратен екип от Пловдив, тъй като от железопътната компания поискали да им бъде предоставен кран.
Влак БВ8626, който се движи по направление Бургас-София стои с часове гара Септември, съобщил пасажер, цитиран от агенцията.
Влакът бил спрян в 03,45 ч. Причина за забавянето се оказал инцидентът край Костенец.

Същия ден гледах новините по БНТ 1 в 18:00 и някаква репортерка пътувала с 8601 от Сф до Бс, доста оплюха железницата (сега до каква степен наистина имат вина и до каква са действали според ситуацията не мога да коментирам), която каза, че промоцията на БДЖ стартирала много зле - имало намаление 30% за билет отиване и връщане Сф-Бс-Сф с УБВ, а се оказало по-скъпо (нека някой провери и каже вярно ли е това), а същия ден бяха пуснати "новите" влакове 1681 и 1682. Видяхте един съборен стълб колко неприятности може да стори, които след това поне 24 часа трябват, за да бъдат отстранени - какафония с машините, закъснения, щети...



не съм съгласен с вас
1 Никой не е карал "селянина" да се самоубива в контактната мрежа.
2 трябва да се спре тока
3 трябва да се вземе нов стълб (не навсякъде има такива и кой знае от къде го влачат)
4 трябва да се извди внимателно счупения
5 трябва да се забие новия на дълбоко
6 трябва да се нивелира
7 да се свържат жиците
Това е кратко описание, сигурен съм че е 100 пъти по сложно от колкото да говорим за него,а със сигурност съм изпуснал нещо...
Ако всичко ставаше толкова лесно и подменянето ставаше за час(както твърдяха в новините), до сега железниците щяха да имат 99% електрификация на линиита си за дни, а не до Димитров да я електрифицират 15 години вече...
Представете си ако оня глупак се беше нацепил точно докато минава влак... колко хора щяха да загинат заради тъпака? Даже оцелелите щаха да умрат от токов удар защото контактна мрежа щеше да падне върху влака....
Радвам се че шофьора на автомобила е загинал. Това означава че аз съм до някаде в по-голяма безопастност, тъйкато ползвам автомобила, за да се предвижа от точка А до точка Б и не искам този "Racer" да ми се нацепи челно със 140.
1 Никой не е карал "селянина" да се самоубива в контактната мрежа.
2 трябва да се спре тока
3 трябва да се вземе нов стълб (не навсякъде има такива и кой знае от къде го влачат)
4 трябва да се извди внимателно счупения
5 трябва да се забие новия на дълбоко
6 трябва да се нивелира
7 да се свържат жиците
Това е кратко описание, сигурен съм че е 100 пъти по сложно от колкото да говорим за него,а със сигурност съм изпуснал нещо...
Ако всичко ставаше толкова лесно и подменянето ставаше за час(както твърдяха в новините), до сега железниците щяха да имат 99% електрификация на линиита си за дни, а не до Димитров да я електрифицират 15 години вече...
Представете си ако оня глупак се беше нацепил точно докато минава влак... колко хора щяха да загинат заради тъпака? Даже оцелелите щаха да умрат от токов удар защото контактна мрежа щеше да падне върху влака....
Радвам се че шофьора на автомобила е загинал. Това означава че аз съм до някаде в по-голяма безопастност, тъйкато ползвам автомобила, за да се предвижа от точка А до точка Б и не искам този "Racer" да ми се нацепи челно със 140.

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm
И точно пред болницата се е нацепил селсикя тарикат. Всичко живо се метнало на коли и хвърчи.
Там майки, бащи, лели, чичовци и подобни да изкарат парите от дюшеците и да платят за нанесените щети. Чупи- купи. То ако е така безнаказано дай да се мятаме по на купчина желязо за 1000 лв. и да се хакваме наляво и надясно и да не плащаме и пробита стотинка.
Там майки, бащи, лели, чичовци и подобни да изкарат парите от дюшеците и да платят за нанесените щети. Чупи- купи. То ако е така безнаказано дай да се мятаме по на купчина желязо за 1000 лв. и да се хакваме наляво и надясно и да не плащаме и пробита стотинка.
Близките били травмирани.При положение , че децата им карали вече няколко пъти опасно , пияни и с такава скорост.Представям си , ако съм на мястото на момчетата - родителите ми , ако разберат как съм починал , няма да дойдат на гроба ми.
Късмет , че ако колата беше закъсняла с около час и половина , щеше да се натресе в преминаващия оттам 8626.
Късмет , че ако колата беше закъсняла с около час и половина , щеше да се натресе в преминаващия оттам 8626.

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm
Цел номер 1 - да се пусне движението.9teen8t9 написа:1 Никой не е карал "селянина" да се самоубива в контактната мрежа.
2 трябва да се спре тока
3 трябва да се вземе нов стълб (не навсякъде има такива и кой знае от къде го влачат)
4 трябва да се извди внимателно счупения
5 трябва да се забие новия на дълбоко
6 трябва да се нивелира
7 да се свържат жиците
8 да се мине с течен графит графит
1. Стълба се разчиства от пътя;
2. Остатъците от мрежата се разчистват от пътя;
3. Пуска се движението с дизели по единия път;
4. Кърпи се мрежата по другия път. В случая без стълб, а при нужда има временни стълбове за спешни случаи (монтират се на дълги траверси);
5. Пуска се движението по другия път с електрическа тяга и се кърпи мрежата по първия.
Онзи ден т. 1, 2, 3 отнеха 5 часа.
ADMIN: Това с течния графит е премахнато като не нужно и безсмислено!

Мнения: 198
Регистриран на: Вто Дек 30, 2008 1:06 pm

Инцидента доколкото разбрахме е станал някъде около и малко след 02:00 часа. Докато са дошли от инфрата е станало 03:00, докато са дошли от МВР още 1 час и докато са разследвали ето ти 05:30 часа... а разследването, снимането и т.н. е работа максимум за 1 час, но докато дойде нещо да я вдигне и откара тая купчина ламарини сигурно са чакали поне 7 сутринта... 


Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Спират рециклирането на вагони в завода в Дряново

Спира се поръчката за рециклиране на вагони във Вагонния завод „Интерком" в Дряново, каза за Дарик народният представител от БСП Ивелин Николов. Така над 300 семейства, не само от Дряново, остават без препитание. Според депутата, причината за това е, че правителството смята, че е нецелесъобразно в България да се рециклират вагони. „Искам този случай да бъде по-подробно проверен, да се проучат цените в Европа и да се види това полезно ли е за икономиката не само на страната, а и на Дряново", каза Николов. Депутатът има намерение още тази седмица да призове народните представители от региона да настояват пред Министерство на транспорта проектът да продължи и в двата завода - в Дряново и в Септември. Това е поминък поне за 2-3 години напред за дряновци и е полезен не само за града, а и за целия железопътен транспорт, коментира Николов. 40 пътнически вагона трябваше да бъдат рециклирани в заводите в Дряново и Септември. Цената на един от тях е 940-950 хиляди лева. Средствата за рециклиране бяха по програма на правителството за изработване на нови пътнически вагони. В Дряново трябваше да бъдат рециклирани 20 вагона.
Източник: dariknews.bg

Спира се поръчката за рециклиране на вагони във Вагонния завод „Интерком" в Дряново, каза за Дарик народният представител от БСП Ивелин Николов. Така над 300 семейства, не само от Дряново, остават без препитание. Според депутата, причината за това е, че правителството смята, че е нецелесъобразно в България да се рециклират вагони. „Искам този случай да бъде по-подробно проверен, да се проучат цените в Европа и да се види това полезно ли е за икономиката не само на страната, а и на Дряново", каза Николов. Депутатът има намерение още тази седмица да призове народните представители от региона да настояват пред Министерство на транспорта проектът да продължи и в двата завода - в Дряново и в Септември. Това е поминък поне за 2-3 години напред за дряновци и е полезен не само за града, а и за целия железопътен транспорт, коментира Николов. 40 пътнически вагона трябваше да бъдат рециклирани в заводите в Дряново и Септември. Цената на един от тях е 940-950 хиляди лева. Средствата за рециклиране бяха по програма на правителството за изработване на нови пътнически вагони. В Дряново трябваше да бъдат рециклирани 20 вагона.
Източник: dariknews.bg