bdz46 написа:Labros написа:Ужким ги пазят нощем в депото...![]()
Няма такова нещо. Нощем даже не са в депото.
извинявам се за въпроса но докато четях темите ми направи впечатление това



е как ако не в депото къде другаде

И ето какво ми отгвориха:Здравейте , името ми е Веселин Малинов и искам да отправя едно предложение за оптимизация на графика за движение на няколко влака по Първа главна ж.п.линия.
Става въпрос за два влака , които от новия график се движат по
следното разписание: ПВ 10131 Драгоман - 10:50 , Костенец - 13:28 и ПВ10134 Костенец - 17:25 , Драгоман - 20:09. И двата влака по настоящем се обслужват от ел. мотриса DESIRO (наричана по - долу за кратко "мотрисата") и предложението ми е свързано с удължаване маршрута и , като тя може безпроблемно да се движи до Пловдив по следния вариант - след като пристигне в Костенец в 13:28 , в 13:30 тя да продължи до Пловдив , като при направените съответни изчисления , тя ще идва в 15:01.По пътя тя няма да пречи на друг влак , понеже движещият се след нея БВ 8615 е чак в 16:05 на Пловдив.
На връщане ситуацията ще е идентична. БВ 8614 заминава от Пловдив в 15:40 , а мотрисата ще заминава 11 минути след него - в 15:51 и ще пристига в Костенец в 17:23.Точно по сегашното разписание , тя ще потегля в 17:25 и ще си пристига в Драгоман в 20:09 , както е по график.Аргументите са следните:
1. Мотрисата няма да пречи на графиците на нито един влак и успешно ще се вмести в своята релация до Пловдив и обратно.
2. С удължаването на маршрута , ще се увеличи пътникопотока , посредством доста хора , качващи се и слизащи на гари като Белово ,Септември ,Пазарджик и Стамболийски.
3. По сегашния график , влак от Костенец в посока Пловдив от 11:55 има чак в 14:57 и евентуален час на тръгване , както посочих по - горе - 13:29 ще бъде само от полза за пътуващите в това направление.
4. Часът на тръгване от Пловдив е удобен и няма да има покриване с БВ 8614 , движещ се преди мотрисата , още повече , че има вече подобен случай с БВ 8610 (11:45) и ПВ 10112 (12:00).
5. Оттук ще се създаде оптимизация и на графика на БВ 8614 и евентуално могат да отпаднат спиранията на гари като Ихтиман , Вакарел и Елин Пелин , а това ще окаже влияние върху часа на пристигане в столицата , който ще се измести по - рано и пътниците ще могат по - бързо да пристигнат в София.Тези , които използват БВ 8614 за горепосочените 3 гари , ще имат възможност да ползват мотрисата , за чието удължаване на маршрута аз правя описаното от мен предложение.
Надявам се моето предложение да бъде разгледано обективно , като се вземе предвид населеността в някои влакове по Първа главна ж.п. линия , още повече , че след пускане в движение на новите ел. мотриси DESIRO ,пътникопотокът в участъка София - Пловдив се е увеличил значително.
От 200 кладенеца вода ще донесат , само за да докажат , че не им се занимава главата с подобни неща , за което получават високи заплати.Уважаеми господин Малинов,
Позволете да Ви информирам за отговора на колегите "БДЖ Пътнически превози" ЕООД, даден по повод Вашето предложение.
Предложението, представено във Вашето писмо, принципно може да се реализира като транспортна схема, но на този етап "Български държавни железници" ЕАД не разполагат с необходимите финансови средства.Позволете да Ви обърна внимание, че сумата за реализация на предложената от Вас схема за движение възлиза на 51 000 лв. на месец и съответно за цяла година тя ще бъде в размер на 612 000 лв.
Пожелавам Ви весело настроение през предстоящите Коледни и Новогодишни празници и оставам,
С уважение,
Елена Василева
отдел "Връзки с обществеността"
"Български държавни железници" ЕАД
А за какво за тези 51 000 лв - нека пуснат основание за цена, да видим къде аджеба потъват тея 1700 лв на ден и то само от Костенец до Пловдив, ДМВ да пуснат няма да изгори нафта и за половината бе? Това прави 82лв на километър разходи! Ако са за заплати и ток - машинистите и кондукторите трябва да са милионери! Ако това са инфраструктурни такси то НКЖИ прибира 18 700 лева на ден само от влаковете межу Костенец и Пловдив..... поне НКЖИ трябва да е на сериозна печалба в случая?VESO написа:.Позволете да Ви обърна внимание, че сумата за реализация на предложената от Вас схема за движение възлиза на 51 000 лв. на месец и съответно за цяла година тя ще бъде в размер на 612 000 лв.
Дипломат - това е човек който така ти казава да отидеш на п***а си майна, по такъв начин, че нямаш търпение да тръгнешБДЖ.... написа:От 200 кладенеца вода ще донесат , само за да докажат , че не им се занимава главата с подобни неща , за което получават високи заплати.