Мнения: 4
Регистриран на: Чет Авг 06, 2009 2:17 am
Местоположение: sofia

Мнение от bdz_rack »

bdz46 написа:
Labros написа:Ужким ги пазят нощем в депото...
:?: :!: Няма такова нещо. Нощем даже не са в депото.


извинявам се за въпроса но докато четях темите ми направи впечатление това :!: :!: :!:
е как ако не в депото къде другаде :?:
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Ако става дума за ЕМВ 30/31 - не са всички в депото. Висят на гаражните коловози на Ц. гара. Откакто закриха "Миячката" в Подуяне, сега проблема с нощуването на ЕМВ е огромен. Много често ЕМВ за първите влакове за Перник, Дупница, Пловдив, Банкя и Драгоман нощуват направо на коловоза, от който ще заминат сутринта.
64.19
Мнения: 4
Регистриран на: Чет Авг 06, 2009 2:17 am
Местоположение: sofia

Мнение от bdz_rack »

това не създава ли определени проблеми?
график сигурност ?
пак съжелявам ако ви очудвам с въпросите си но съм новак в областта
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Когато имаш време , иди някой път през нощта на центр. София - почти на всеки коловоз има по 2 ел. DESIRO (че дори и по 3), които кротко си стоят и чакат обслужването на сутрешните си влакове.Такива гледки са често явление:
http://www.railfaneurope.net/pix/bg/ele ... _Sofia.jpg
http://www.railfaneurope.net/pix/bg/ele ... sing_a.jpg
http://www.railfaneurope.net/pix/bg/ele ... _Sofia.jpg
http://www.railfaneurope.net/pix/bg/ele ... ailway.jpg
Мнения: 4
Регистриран на: Чет Авг 06, 2009 2:17 am
Местоположение: sofia

Мнение от bdz_rack »

виждал съм го това явление на ц.Гара :)
там ми изглежда безопасно и нормално да има нощуващи но на други по малки гари има ли ми беше мисълта
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Има и ел. DESIRO , нощуващи на други гари , примери - Костенец , Септември и Хисар - DESIRO-то е на коловозите.В Пловдив , Ст.Загора , Ямбол и Карлово пък си прибират мотрисите в депата.
Мнения: 4
Регистриран на: Чет Авг 06, 2009 2:17 am
Местоположение: sofia

Мнение от bdz_rack »

депата им е майката според мен повече сигорност :)
Направи ми впечатление че има и мотриси оставени да пладнуват през деня на 1 гара го видях това немога да се сетя коя съжелявам то няма и значение де не говоря за ц.Гара. :)
Оставянето за по-дълаг перйод от време на някоя гара през деня с каква цел е :roll:
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

На Костенец например мотрисата на 10131 / 10134 стои на гарата от 13:28 до 17:25.Няма цел , просто си стои , чакайки да обслужи влака.Аз бях предложил на Дирекцията:
Здравейте , името ми е Веселин Малинов и искам да отправя едно предложение за оптимизация на графика за движение на няколко влака по Първа главна ж.п.линия.
Става въпрос за два влака , които от новия график се движат по
следното разписание: ПВ 10131 Драгоман - 10:50 , Костенец - 13:28 и ПВ10134 Костенец - 17:25 , Драгоман - 20:09. И двата влака по настоящем се обслужват от ел. мотриса DESIRO (наричана по - долу за кратко "мотрисата") и предложението ми е свързано с удължаване маршрута и , като тя може безпроблемно да се движи до Пловдив по следния вариант - след като пристигне в Костенец в 13:28 , в 13:30 тя да продължи до Пловдив , като при направените съответни изчисления , тя ще идва в 15:01.По пътя тя няма да пречи на друг влак , понеже движещият се след нея БВ 8615 е чак в 16:05 на Пловдив.
На връщане ситуацията ще е идентична. БВ 8614 заминава от Пловдив в 15:40 , а мотрисата ще заминава 11 минути след него - в 15:51 и ще пристига в Костенец в 17:23.Точно по сегашното разписание , тя ще потегля в 17:25 и ще си пристига в Драгоман в 20:09 , както е по график.Аргументите са следните:
1. Мотрисата няма да пречи на графиците на нито един влак и успешно ще се вмести в своята релация до Пловдив и обратно.
2. С удължаването на маршрута , ще се увеличи пътникопотока , посредством доста хора , качващи се и слизащи на гари като Белово ,Септември ,Пазарджик и Стамболийски.
3. По сегашния график , влак от Костенец в посока Пловдив от 11:55 има чак в 14:57 и евентуален час на тръгване , както посочих по - горе - 13:29 ще бъде само от полза за пътуващите в това направление.
4. Часът на тръгване от Пловдив е удобен и няма да има покриване с БВ 8614 , движещ се преди мотрисата , още повече , че има вече подобен случай с БВ 8610 (11:45) и ПВ 10112 (12:00).
5. Оттук ще се създаде оптимизация и на графика на БВ 8614 и евентуално могат да отпаднат спиранията на гари като Ихтиман , Вакарел и Елин Пелин , а това ще окаже влияние върху часа на пристигане в столицата , който ще се измести по - рано и пътниците ще могат по - бързо да пристигнат в София.Тези , които използват БВ 8614 за горепосочените 3 гари , ще имат възможност да ползват мотрисата , за чието удължаване на маршрута аз правя описаното от мен предложение.
Надявам се моето предложение да бъде разгледано обективно , като се вземе предвид населеността в някои влакове по Първа главна ж.п. линия , още повече , че след пускане в движение на новите ел. мотриси DESIRO ,пътникопотокът в участъка София - Пловдив се е увеличил значително.
И ето какво ми отгвориха:
Уважаеми господин Малинов,
Позволете да Ви информирам за отговора на колегите "БДЖ Пътнически превози" ЕООД, даден по повод Вашето предложение.
Предложението, представено във Вашето писмо, принципно може да се реализира като транспортна схема, но на този етап "Български държавни железници" ЕАД не разполагат с необходимите финансови средства.Позволете да Ви обърна внимание, че сумата за реализация на предложената от Вас схема за движение възлиза на 51 000 лв. на месец и съответно за цяла година тя ще бъде в размер на 612 000 лв.

Пожелавам Ви весело настроение през предстоящите Коледни и Новогодишни празници и оставам,
С уважение,
Елена Василева
отдел "Връзки с обществеността"
"Български държавни железници" ЕАД
От 200 кладенеца вода ще донесат , само за да докажат , че не им се занимава главата с подобни неща , за което получават високи заплати.
Аватар
07
Мнения: 1279
Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 11:05 am
Местоположение: Бургас
Аватар

Мнение от 07 »

VESO написа:.Позволете да Ви обърна внимание, че сумата за реализация на предложената от Вас схема за движение възлиза на 51 000 лв. на месец и съответно за цяла година тя ще бъде в размер на 612 000 лв.
А за какво за тези 51 000 лв - нека пуснат основание за цена, да видим къде аджеба потъват тея 1700 лв на ден и то само от Костенец до Пловдив, ДМВ да пуснат няма да изгори нафта и за половината бе? Това прави 82лв на километър разходи! Ако са за заплати и ток - машинистите и кондукторите трябва да са милионери! Ако това са инфраструктурни такси то НКЖИ прибира 18 700 лева на ден само от влаковете межу Костенец и Пловдив..... поне НКЖИ трябва да е на сериозна печалба в случая?
БДЖ.... написа:От 200 кладенеца вода ще донесат , само за да докажат , че не им се занимава главата с подобни неща , за което получават високи заплати.
Дипломат - това е човек който така ти казава да отидеш на п***а си майна, по такъв начин, че нямаш търпение да тръгнеш
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Проблема с ЕМВ в София може да се реши много лесно. Като цяло, драмата започна с идеята да се съсипе миячката. За целта се назначи подставеното лице Татяна Христова, която стана нещо като марионетка на една друга "бизнес дама" от ръководството на депо София. Въпросната Татяна Христова се постара всячески да вгорчи живота на персонала във все още функциониращия пункт за ЕМВ и редовно спазваше традицията да ходи да лае по големите шефове да се били махнели деломайсторите... Нали ще прави "хотел"....

Е след толкова лаене успя. ДЕломайсторите ги изпратиха на гара София, екипировката също... В района на Миячката орди цигани придойдоха и разграбиха малкото що е останало от спрените от движение ЕМВ 32. Не се задоволиха с това - разбиха и ограбиха битовите помещения в ниската постройка, постараха се да откраднат два тягови трансформатора от ЕМВ и още куп други зулуми, които довършиха започнатото от Татяна Христова.

Последната си отиде безславно като катър без история, но погрома след нея остана. А ЕМВ дълго ще нощуват по гарата...
64.19
Гост
Гост

Мнение от Гост »

Искам да попитам, като се извинявам за некомпетентността си:

Изображение

Това са ЕМВ Desiro, нали? Защо са тривагонни. До сега съм виждал само четиривагонни такива и никога екземплязи като тези на снимката.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

У нас се движат както 3-вагонни , така и 4-вагонни.Първите се водят серия 30-00 , вторите - серия 31-00.Ето фотогалерии , за да видиш отвън разликата:
серия 30;
серия 31.
За въпроси по техническото устройство , Марио може да помага. :D
Публикувай отговор

Обратно към “Trainspotters forum”

Информация