Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор
В тази тема ще дам малко разяснения относно състоянието на парка от ЕМВ на депо Подуяне към днешна дата. Започвам по същество:
32 009/010 - Изолация в Асеново;
32 077/078 - Влакове;
32 079/080 - Месечен резерв в Кулата;
32 081/082 - Възстановява се в Подуяне;
32 083/084 - Командировка в Пловдив;
32 089/090 - Влакове;
32 093/094 - Изолация;
32 095/096 - Влакове;
32 097/098 - Среден ремонт;
32 099/100 - Влакове;
32 101/102 - Влакове;
32 103/104 - Влакове;
32 107/108 - Месечен резерв в Кулата;
32 109/110 - Влакове;
32 111/112 - Влакове;
32 115/116 - Влакове;
32 117/118 - Влакове;
32 119/120 - Капитален ремонт в Русе;
32 121/122 - Влакове;
32 123/124 - Случаен ремонт от 21.06.;
32 135/136 - Капитален ремонт в Русе;
32 139/140 - Влакове;
32 141/142 - Капитален ремонт в Русе;
32 143/144 - Влакове;
32 145/146 - Капитален ремонт в Русе;

:!: Списъкът е актуализиран към дата 20 Юни 2006 г.

Има и хубави новини обаче. 32 141/142 скоро ще е готова и ще си дойде от капитален ремонт за да влее свежи сили в изпрошналия парк от ЕМВ 32.
64.19
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Ако може малка поправка-32083-8+32084-6 наистина беше софийска,пратена уж за кратко в депо Бургас.Когато дойде в По,имаше табела,на която като депо беше посочено именно Бс,а от надписа и се разбира,че подемният ремонт е правен в Го.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

32 083/084 е Софийска! ЕМВ е пратена в командировка, имаше замисъл да остане за Бургас, но нещо не стана и сега тя работи в Пловдив, тъй като там не достигат ЕМВ(не че в София достигат!). Има друго интересно нещо. ЕМВ 32 049/050, която е след КР в Русе в момента обслужва влакове Мездра - Враца, като същата е базирана в Мездра. Като депо на табелите си пише "БУРГАС", но май скоро няма да се върне там. Поне докато не изкарат от Русе двете софийски секции, за да има възможност там да се прати софийска.
64.19
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Чудех се на бургазлии не им ли достигат електрички.Именно затова започна подмяната на мотрисите на локалните влакове до Ямбол с композиции + локомотиви(интересно ми е от къде вземат вагони,тъй като нямат зачислени).Както е тръгнало,сигурно в скоро време ще започне и замяната на крайградските влакове до Карнобат с композиции.
Мнения: 1004
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 8:08 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от dido73 »

lok45111: По - добри са от "Дезиро" в зимни условия. Проблемът с РЗС-тата е заради калпавия ремонт на ТД. Защо ЕМВ 32 на Го не дават ядове?!?!?!?! "Дезиро"-то в Силистра ходи до първия паднал сняг, щом падне снега, веднага тръгва Бай Седмак(07 111)

ЭР25 - ЗА СКРАП :!:

Това е единствения коментар, който мога да дам за ЕМВ серия 32.
Мисля че всички са съгласни с мен.
Изображение - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Гост
Гост

Мнение от Гост »

Аз не съм :wink:
Причината е че просто няма смисъл на къси растояня като София - Драгоман,София - Банкя или София - Перник и тн. да се пускат композиции с вагони!Те и без това не достигат :wink:
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Нека дам още един пример,за гара,на която пристигането на композиция с вагони,на практика е невъзможно.Това е Хисар,крайна гара на отклонението от Д.Махала.Високият перон позволява приемане на електричката само на 1-ви коловоз,другите линии все едно ги няма,обрасли са с треви и буреняци,тези дни мислят да демонтират вагоноизхвъргачките,понеже са безсмислени,но все още никой не смее да промени статута на Хисар в спирка.
И друго нещо-1-ви коловоз,(влака се приема от юг) в северната страна е като краен и завършва с една голяма купчина баластра.Преди той се "вливаше" във 2-ри,но демонтираха връзката и там сега са поникнали бурени,в които може да се скрие дори и слон.Тъй че на теория композиция с вагони,където локомотива да се върти,може да се приеме евентуално на 2-ри коловоз,но там няма перон,където пътниците да слязат.
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Разбира се, че може да се приеме влак с вагони. Ако е зор да спре на първи коловоз ще спре, после ще се прегарира на 2-ри и ще си направи маневрата.
Как ще се направи Хисар спирка, след като е в края на линията? Не може да съществува такава спирка, линиите завършват винаги с гара.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Стига сте се карали и двамата! ЕМВ 32 не са за изхвърляне, а за един хубав капително - възстановителен ремонт. Между другото се работи по възстановяването на откраднатите междувагонни кабели на ЕМВ 32 077/078.
64.19
Мнения: 54
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 10:18 am
Обратна връзка:

Мнение от Ilian »

Прав си, не са за изхвърляне, а за претопяване :twisted:
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Ilian написа:Прав си, не са за изхвърляне, а за претопяване :twisted:
Не смятам точно така! Има изключително запазени и здрави ЕМВ, и отвън и отвътре... Така, че трябва да разделиме понятието "добри" и "лоши" ЕМВ. Това, че 99% от Софийските секции са БОКЛУК, не прави останалите такива! Я иди в Горна Оряховица да видиш какви секции карат! Возят като нови, чисти са, няма съдрани седалки и изпочупено,у не блъскат автосцепките.
64.19
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнение от 46 242 »

Винаги съм бил противник на бракуването и нарязването на ПЖС с лека ръка. Това да се прави единствено при пълна невъзможност за алтернатива. Случая с ЕМВ е деликатен. Действително голямата част от тях са гробници. Ако остават такива в добро състояние, то тогава да се изтеглят "гробниците" използвайки ги за части и да се съсредоточат всички усилия върху тези способни да осигурят още 5-6 години най-кратките релации.
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

5-6 години? Подценяваш ги, ще изкарат поне още 10.
Мнения: 54
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 10:18 am
Обратна връзка:

Мнение от Ilian »

Този древноруски электропоезд ограничен на 80км/ч е враг на съвременните железници. Ако искам да пътувам с ретро-влак, предпочитам парен локомотив. Ако искам просто да пътувам с влак, то е защото предпочитам комфорта пред този на автобусите. Мисълта ми е, че от пътническа гледна точка тези вехтории са отблъскващи и колкото и да са запазени, те не отговарят на съвременното лице на пътническите превози. Пък ако ще и перфектни да са в техническо отношение. А те дори и това не са.
Гост
Гост

Мнение от Гост »

Ако спрат ЕМВ серия 32 значи трябва да спрат и доста от краиградските маршурути като София-Банкя,София-Драгоман и тн.И без това не достигат локомотиви!Ако спрат ЕМВ-тата трябва да пуснат серия 52 и 55 на бързи влакове защото шкодите ще теглят краиградските. :?
Заключено

Обратно към “Архив "Електрически мотрисни влакове"”

Информация