Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm
Предлагам да направите и едно пътуване до завода "Интерком" в Дряново. Вече има няколко новорециклирани вагона 63. Доколкото разбрах имало нововъведения, цели стъкла тип "Дезиро".Мисля, че ще бъде интересно.

Администратор
Това също ще се обмисли, за сега се опитвам да оформя този проект.43.309 написа:Предлагам да направите и едно пътуване до завода "Интерком" в Дряново. Вече има няколко новорециклирани вагона 63. Доколкото разбрах имало нововъведения, цели стъкла тип "Дезиро".Мисля, че ще бъде интересно.
Последно промяна от Mario Evstatiev на Вто Авг 18, 2009 9:56 pm, променено общо 1 път.
64.19

Oooo и аз подкрепям поне ми е близо Дряново и задължително ще присъствам и аз, дано измислите нещо за там.

Администратор
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm

Администратор
През Септември преминавам често и да кажа вече няма нищо интересно.Няколко разколачени 47-ци и един фургон се подмятат в т.нар "заден двор" , който е в западната част на завода.Компания им прави една 63-ка с извадени прозорци и врати , а бистро рядко се вижда.Спален от новите спални също почти не мога да видя.
Ако ще се ходи там , аз лично бих отишъл заради маневрената машина.
Ако ще се ходи там , аз лично бих отишъл заради маневрената машина.


Администратор
Обмислих идеите за посещение на двата завода. Ще направя проектите.
Като начало ще осъществя контакт с ВЗ "Интерком" чрез връзките ми в Дирекцията и ще оформя проект с група от 5-6 човека за там. Много вероятно е това да се случи още през Септември, така, че нека инициаторите и желаещите да са подготвени. При всички положения не давам 100% обещание за кога ще стане това - завода е частен, тъй, че когато те определят дата да ни приемат;
За ВРЗ-99 АД също ще направя постъпления да уредим едно посещение - там също има какво да се види, както маневрената машинка, така и новоизграждащи се вагони. Тук също ще се опитам през хора от Дирекцията да осъществя контакт и да се оформи и този проект. Както и за Дряново, тук също ще заложа на група от 5-6 човека. Пак желаещите нека пишат в темата за кой проект са в готовност, след като имам яснота ще напиша за конкретните резултати и евентуални дати.
По въпроса, ще постна тук текста на писмото, изпратено до Директора на ВЗ "Интерком":
Като начало ще осъществя контакт с ВЗ "Интерком" чрез връзките ми в Дирекцията и ще оформя проект с група от 5-6 човека за там. Много вероятно е това да се случи още през Септември, така, че нека инициаторите и желаещите да са подготвени. При всички положения не давам 100% обещание за кога ще стане това - завода е частен, тъй, че когато те определят дата да ни приемат;
За ВРЗ-99 АД също ще направя постъпления да уредим едно посещение - там също има какво да се види, както маневрената машинка, така и новоизграждащи се вагони. Тук също ще се опитам през хора от Дирекцията да осъществя контакт и да се оформи и този проект. Както и за Дряново, тук също ще заложа на група от 5-6 човека. Пак желаещите нека пишат в темата за кой проект са в готовност, след като имам яснота ще напиша за конкретните резултати и евентуални дати.
По въпроса, ще постна тук текста на писмото, изпратено до Директора на ВЗ "Интерком":
До: Директора на
Вагонен завод „Интерком”
Гр. Дряново
Уважаеми Г-н Директор,
Форум „Локомотиви” е специализиран сайт с професионална насоченост в сферата на железопътния транспорт. Членовете на форума са както професионалисти, работещи в различни сектори на жп. транспорта, така и любители на железниците, интересуващи се от различни сфери на този отрасъл.
Във форума се зароди идея, породена от успешно реализирания мой проект за намиране и фотозаснемане на прототипната партида вагони серия 15-63 и 25-63.
В тази насока, като управител и администратор на форума, Ви моля за съдействие във връзка с изпълняване на проект „Фотозаснемане и опознаване процеса на рециклиране на вагоните”, в който ще бъдат обхванати отново и вагоните от композицията на „Плевен ЕКСПРЕС”. В проекта ще се включи група от 5/пет/ лица, която лично ще ръководя.
Моля да бъде разгледана молбата и да се определи период от дати, в който Вашето предприятие ще може да приеме групата от представители на Форум „Локомотиви”.
След приключване на посещението, всички направени снимки ще Ви бъдат предадени на магнитен носител.
Форум „Локомотиви” предварително благодари за Вашето съдействие!
19.08.2009 г. С уважение:
Гр. София /Марио Евстатиев – Администратор и Управител/
64.19

Аз предлагам админът (предполагам като си прибере в София , понеже днес , 16-ти септември "Сл.Бряг" 8602 се вее с 20 минути "вътрешно) да премахне думите "идея за проект" и остане само "Проект - ВЗ ИНТЕРКОМ - Дряново" , тъй като вече идеята е осъществена и сами по себе си тези думи загубиха смисъл.
Как се развиха нещата в забързания 16-ти септември? Двама представители на форум "Локомотиви" в лицето на мен и Saruman слязоха от закъснелия 40104 на сп. Дряново и се упътиха към портала.Бяхме посрещнати изключително любезно от пазача , който ни уведоми , че пристигналият по - рано администратор на форума - Марио вече пие обедното си кафе , напълно заслужено поради свършената работа - измиването на дизеловия локомотив , почистването му и пригаждането му във вид , подходящ за снимане.
С помощта на пазача отидохме до въпросния цех и огледахме състоянието на локомотивчето.Повече снимки ще покажа в съответната тема за него , сега накратко - само броени минути , след като се установихме пред цеха , пристигнаха Марио и нач. смяна и проведохме беседа с работниците относно възстановяването на локомотива и пригаждането му в редовно движение.Тук искам да подчертая , че хората излязоха изключително коректни , внимателни и любезни и с помощта на специалния транспортьор и маневрената 52141-9 , собственост на завода , изкараха машинката на открито , за да посветим на нея една продължителна фотосесия.Като снимки ще покажа няколко:
- общ вид:

- поглед отпред:

- странично:

- отзад:

Клип при обратното прибиране на машинката:
http://www.dailymotion.com/video/xaifp2_p9160034_travel
Ето снимка за спомен с хората , които способстваха за изкараването на машинката отвън.Изказвам им най - сърдечни благодарности и им обещахме да им пратим снимката по служебната поща.

След като локомотивчето бе прибрано в халето обратно , се видяхме с началник - смяна , който излезе рядко срещан човек , проявил изключително търпение , за да ни разведе из различните цехове , за да видим с очите си етапното превъплъщение на една обикновена 40-ка в модернизирана 63-ка.Тук пускам само няколко снимки , останалите в съответната тема.
Етап I:

Етап II:

Етап III:

Етап IV:

Етап V:

Отново благодарности към човека , способствал за научаването и придобиването на такава ценна информация:

От мен е това , очаквам Марио да нанесе корекциите в заглавието , които посочих по - горе и да пусне своето мнение за проекта.
Как се развиха нещата в забързания 16-ти септември? Двама представители на форум "Локомотиви" в лицето на мен и Saruman слязоха от закъснелия 40104 на сп. Дряново и се упътиха към портала.Бяхме посрещнати изключително любезно от пазача , който ни уведоми , че пристигналият по - рано администратор на форума - Марио вече пие обедното си кафе , напълно заслужено поради свършената работа - измиването на дизеловия локомотив , почистването му и пригаждането му във вид , подходящ за снимане.
С помощта на пазача отидохме до въпросния цех и огледахме състоянието на локомотивчето.Повече снимки ще покажа в съответната тема за него , сега накратко - само броени минути , след като се установихме пред цеха , пристигнаха Марио и нач. смяна и проведохме беседа с работниците относно възстановяването на локомотива и пригаждането му в редовно движение.Тук искам да подчертая , че хората излязоха изключително коректни , внимателни и любезни и с помощта на специалния транспортьор и маневрената 52141-9 , собственост на завода , изкараха машинката на открито , за да посветим на нея една продължителна фотосесия.Като снимки ще покажа няколко:
- общ вид:
- поглед отпред:
- странично:
- отзад:
Клип при обратното прибиране на машинката:
http://www.dailymotion.com/video/xaifp2_p9160034_travel
Ето снимка за спомен с хората , които способстваха за изкараването на машинката отвън.Изказвам им най - сърдечни благодарности и им обещахме да им пратим снимката по служебната поща.
След като локомотивчето бе прибрано в халето обратно , се видяхме с началник - смяна , който излезе рядко срещан човек , проявил изключително търпение , за да ни разведе из различните цехове , за да видим с очите си етапното превъплъщение на една обикновена 40-ка в модернизирана 63-ка.Тук пускам само няколко снимки , останалите в съответната тема.
Етап I:
Етап II:
Етап III:
Етап IV:
Етап V:
Отново благодарности към човека , способствал за научаването и придобиването на такава ценна информация:
От мен е това , очаквам Марио да нанесе корекциите в заглавието , които посочих по - горе и да пусне своето мнение за проекта.
Последно промяна от VESO на Сря Сеп 16, 2009 10:14 pm, променено общо 1 път.

Администратор
Проекта се състоя спонтанно и буквално бе организиран за няколко часа.
Главната цел на посещението бе оглед и фотозаснемане на локомотив 61-02, произведен през 1942 г. и реставриран от екипа на ВЗ "Интерком" - Дряново. По тази задача, аз като администратор отидох пръв и бях допуснат до локомотива, който беше прашасал от дългия престой в халето, което наложи измиването му от моя милост. След като бе подготвен, локомотивът бе изтеглен от 52 141 на коловоз, където бе направена и цялостна фотосесия и заснемане на детайли. Подробности ще дам в темата за самия локомотив;
Като втора цел, почитателите на вагоните имаха щастието да видят процеса по рециклиране на вагоните серия 63, както и да се запознаят с конструкцията на вече рециклиран такъв.
Всичко в проекта премина нормално и без особености. Резултатите са изключително добри.
Преди отпътуване на малката група от ВЗ "Интерком", на лицата, участвали в проекта бяха раздадени сувенири.
За осъществяването на този проект, Форум "Локомотиви" благодари на:
1. Отдел "ВСОД" при БДЖ за осъществените контакти
2. инж. Качамаков, Управител на ВЗ "Интерком"
3. Секретарката на ВЗ "Интерком" за оказаното съдействие
4. Началник - цех във ВЗ "Интерком"
5. Целия колектив на завода, оказал съдействие при извършване на дейностите по проекта
Главната цел на посещението бе оглед и фотозаснемане на локомотив 61-02, произведен през 1942 г. и реставриран от екипа на ВЗ "Интерком" - Дряново. По тази задача, аз като администратор отидох пръв и бях допуснат до локомотива, който беше прашасал от дългия престой в халето, което наложи измиването му от моя милост. След като бе подготвен, локомотивът бе изтеглен от 52 141 на коловоз, където бе направена и цялостна фотосесия и заснемане на детайли. Подробности ще дам в темата за самия локомотив;
Като втора цел, почитателите на вагоните имаха щастието да видят процеса по рециклиране на вагоните серия 63, както и да се запознаят с конструкцията на вече рециклиран такъв.
Всичко в проекта премина нормално и без особености. Резултатите са изключително добри.
Преди отпътуване на малката група от ВЗ "Интерком", на лицата, участвали в проекта бяха раздадени сувенири.
За осъществяването на този проект, Форум "Локомотиви" благодари на:
1. Отдел "ВСОД" при БДЖ за осъществените контакти
2. инж. Качамаков, Управител на ВЗ "Интерком"
3. Секретарката на ВЗ "Интерком" за оказаното съдействие
4. Началник - цех във ВЗ "Интерком"
5. Целия колектив на завода, оказал съдействие при извършване на дейностите по проекта
64.19

Както се подобава в края на един успешно проведен проект трябва да се изкажат благодарности. На първо място искам да благодаря на Марио, че ми допусна като участник в проекта, на ръководството на вагонния завод, на хората от БДЖ които уредиха посещението, на всички работещи във вагонния завор и не на последно място на началник цеха за това че отдели толкова време, и се въоръжи с търпение за да ни разведе из всички цехове. Беше голяма чест специално за нас да извадят локомотив 61.02 на коловоз от халето. И отново едно голямо БЛАГОДАРЯ на всички за успешно проведения Проект. Мои снимки ще намерите в темите: "Двуоесн маневрен локомотив 61-02(стар номер 55-02)", "Нова партида вагони серия 63", "Композицията на "ПЛЕВЕН ЕКСПРЕС"" и "Фоторубрика на Saruman". Да не забравя и благодарности на VESO че ми обясни и той някои неща по сериите на вагоните и по видовете отопление.
Информация
Модератори