
Всичко това е, понеже ЕС ги командва като някакъв старшина. Това съвсем скоро ще стане и у нас, дай боже да е за добро. Но на гърците им е през.......... за железниците, отделно че за отрицателно време разкатават майката на всичко - това може да се види и в "много хубавите" вагони, и в новите им локомотиви, които вече бръмчат като танкове и пушат като цигански кюмбета. 07-ците, които ни ги връщат в окаяно състояние също са пример за това. Казано накратко, ако не беше ЕС, там още щяха да вървят парни локомотиви....Единственото хубаво нещо е, че билетите са евтини.
Аз също мисля, че нашите железници имат добро бъдеще след 5 години. Защо??? Доколкото ми е известно преди Гърция да влезе в ЕС, техните железници наистина бяха много по-зле от нашите. Сега обаче с високи темпове вървят нагоре и ни изпревариха. Същото ще сполети и нас, като отново изпреварим гърците.
И най-важното: ще се оттървем от така известните ни "чамуги", тъй като хората от комисията на ЕС, направо ще изтръпнат като ги видят, па камо ли ако се возят. 


Един вагон, ама пълен! (4627)
Ако не се лъжа, влаковете ни трябва да отговарят на европейските изисквания. 

Един вагон, ама пълен! (4627)

Гърция е влязла в ЕС през ......1981 г, а аз имах възможност да пътувам с техните влакове къде-къде по - късно. Абсолютно вярно е, че и вътрешните влакове, наред с международните, следва да отговарят на изискванията на ЕС. Който не вярва, да прочете директивите на Европейската комисия в тази област. Наш, "вътрешен" проблем не съществува като понятие.
Гърците имат нов подвижен състав (е не целият де), както и нова подобрена инфраструктура. Мисля че в момента електрифицират участъка Солун-Атина. Може сега да имат нов подвижен състав (което наистина е така), но манталитетът им си остава същия. Хубави ли са им вагоните? Да, определено. Комфортни ли са (новите)? Да, комфоктни са. Чисти ли са? Не, не са чисти. Просто всичко си зависи от манталитета. Вярно е, че и нашите вагони са мръсни, но не са и комфортни (визирам вагоните серия 15, 17, 40 (само 2 класа), 47, 74 и най-вече електричките (и пак най-вече... софийските). Единствените вагони които са едновременно чисти и комфортни (т.е возят меко) са 63 серия, макар и да не са любимите ми вагони в БДЖ. Другите чисти вагони (засега) са серия 40, 43, 50 (има читави вагони от тази серия) и 80. Те са комфортни, но са само за кратки разстояния (с малки изключения).
Надявам се, че при нас положението ще е по-добро отколкото това при гърците, тъй като според мен имаме по-добър манталитет от техния. Нали не караме седмаци със 160 km/h по 3-та или 44/45 с 200 по 1-ва или пък 46 с 220.
Караме влакове така както трябва, а не както си искаме.
Надявам се, че при нас положението ще е по-добро отколкото това при гърците, тъй като според мен имаме по-добър манталитет от техния. Нали не караме седмаци със 160 km/h по 3-та или 44/45 с 200 по 1-ва или пък 46 с 220.

Един вагон, ама пълен! (4627)

Искам да споделя с вас мнението си относно чистотата на вагоните. По точно ще се спра на серия 63. Наистина са чисти наистина са удобни, поддържат се личи си (поне с тези които съм пътувал).Тоалртните не меришат и има вода, но тези вагони определено не са подходящи за дълги разстояния от рода на Ва-Го-СФ (или поне на този етап с тези ниски скорости и времепътижане за УБВ 7 часа и 20 мин).
Дано продължават да се поддържат така!
За другите серии(17,47,74) не мисля че има смисъл да коментирам!
Дано продължават да се поддържат така!
За другите серии(17,47,74) не мисля че има смисъл да коментирам!

Недей говори за този влак. Ние българите сме го превърнали в най - циганският влак. Гнус ме беше да се возя в такъв. Това не е правилно! И дори ЕС няма да промени нищо. Ще ни осигурят нов подвижен състав и него ще омацаме. Не сме по - добре от гърците. На вагони серия 17 се качвам със кърпичка или салфетка всеки път, за да изтрия следите от обувки по седалките. Това не го правят само циганите, и българите са нейхайни. Където и да идем си оставаме същите безотговорници. Малцина от Нас имат нещо в главата.ЕМВ 32 има да кръстосват още доста години родните линии.

Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Ако имам отпадъци, то не ги хвърлям на земята, има кошчета за тази работа.... Аз не разбирам какъв е проблема на някой хора да хвърлят отпадъка в кошчето..... Виждал съм как се хвърля ей така на земята, нарочно!
Няма я културата у Нас, няма го навика, няма мисълта в главата да пазиш, да не рушиш. Не знам как ще се оправяме с такива хора 


Ники, а когато няма кошчета или са преляли, а прозореца е заклинен в джоба ли да си го нося боклука?Nikola VS написа:Ако имам отпадъци, то не ги хвърлям на земята, има кошчета за тази работа.... Аз не разбирам какъв е проблема на някой хора да хвърлят отпадъка в кошчето..... Виждал съм как се хвърля ей така на земята, нарочно!Няма я културата у Нас, няма го навика, няма мисълта в главата да пазиш, да не рушиш. Не знам как ще се оправяме с такива хора
Мнения: 93
Регистриран на: Вто Авг 01, 2006 12:53 pm
за едно сте прави,емв32 вагони серии47,40,17,15 това не трябва да се движи. дори само поради причината че са много грозни и стари.а на ваг.серия 50и 74 при едно добро вътрешно преоборудване(ама изцяло,не като сега) биха могли да се движат.слабото място са тоалетните,не се чистят качествено,не се ремонтират,но това си е балканска черта.за да си заслужат името КЕНЕФ
Тук си прав, но вече не Ние ще сме виновни, а тези които не са изчистили преди да тръгне влака!Ники, а когато няма кошчета или са преляли, а прозореца е заклинен в джоба ли да си го нося боклука?

Информация
Модератори