
Администратор
Факт е поредния частен оператор, който има национален лиценз за превоз на транзитни и опасни товари. Това е австрийския "RAIL CARGO", който у нас ще работи съвместно с LOGISTIC CENTER DANUBIUS, които до скоро оперираха само на територията на Кумерио Мед - Пирдоп.
Новият превозвач към момента притежава дизелови локомотиви от серия DB 232, съхранявани в завода в Пирдоп.
Новият превозвач към момента притежава дизелови локомотиви от серия DB 232, съхранявани в завода в Пирдоп.
64.19

Глобален модератор
Локомотивите серия 232 намаляха до 4-тири броя. Които по принцип са не достатъчни за возене на влакове. Ако става въпрос само за един..., според мен трябва да видим какъв ще е отвозения задължителен първи влак в рамките на трите месеца, след получаването на лиценза.
В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603

Администратор
Вероятно ще си карат сярната киселина, логично е защото имат и сертификация по RID(превоз на опасни товари), а и в лиценза им също го пише. По - интересно е с какво ще се возят споменатите транзитни товари, от тук - там изтича информация за ES64U2, дори и някои колеги от депо София вече се прехвърлиха в новия превозвач.choveka_vlak написа:Локомотивите серия 232 намаляха до 4-тири броя. Които по принцип са не достатъчни за возене на влакове. Ако става въпрос само за един..., според мен трябва да видим какъв ще е отвозения задължителен първи влак в рамките на трите месеца, след получаването на лиценза.
64.19

Администратор
Със сигурност ще ги има, но трябва да се потърпи малко. По - интересното е при създалата се ситуация в БДЖ, дали още от правоимащите за ES64U2 машинисти, няма да се възползват от офертите на австриеца. Другото важно нещо е да видим с какъв влак ще стартира превозвача.NiGhtPiSH написа:Аз очаквам "Стефчовци" да кръстосват 1-ва
64.19
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm

Администратор
Според неофициална информация, много скоро ще тръгне един транзитен влак от Димитровград ЖС до Капъ Куле. Ще се обслужва от ER20 и ES64U2, като на българска територия ще пътува български машинист - локомотивен. Доколкото се знае, вероятно в първите месеци, нашия машинист само ще се използва като пилотен, по - късно при набиране на персонал ще се започне обслужване с български персонал.43.309 написа:Таурусите са на OBB националният пътнически превозвач на Австрия. Rail Cargo Austria ползва тракцията на пътнически превози като част от OBB.
64.19

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Администратор
Нещата са още неясни, но като цяло идеята е превозвача да има клон у нас, който клон ад си има експлоатационен персонал, нает на трудов договор и с нормални трудови правоотношения. Остава да се види от кога ще тръгнат влаковете и как ще се развиват събитията по - нататък.Labros написа:Персонала ще се води ли към австрийците или ще ползват нашите машинисти извънредно
64.19

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Администратор
Информация
Модератори