Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор
Факт е поредния частен оператор, който има национален лиценз за превоз на транзитни и опасни товари. Това е австрийския "RAIL CARGO", който у нас ще работи съвместно с LOGISTIC CENTER DANUBIUS, които до скоро оперираха само на територията на Кумерио Мед - Пирдоп.

Новият превозвач към момента притежава дизелови локомотиви от серия DB 232, съхранявани в завода в Пирдоп.
64.19
Глобален модератор
Мнения: 687
Регистриран на: Съб Юли 15, 2006 4:49 pm
Местоположение: Пловдив
Глобален модератор
Други превозвачи

Мнение от choveka_vlak »

Локомотивите серия 232 намаляха до 4-тири броя. Които по принцип са не достатъчни за возене на влакове. Ако става въпрос само за един..., според мен трябва да видим какъв ще е отвозения задължителен първи влак в рамките на трите месеца, след получаването на лиценза.
В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор
choveka_vlak написа:Локомотивите серия 232 намаляха до 4-тири броя. Които по принцип са не достатъчни за возене на влакове. Ако става въпрос само за един..., според мен трябва да видим какъв ще е отвозения задължителен първи влак в рамките на трите месеца, след получаването на лиценза.
Вероятно ще си карат сярната киселина, логично е защото имат и сертификация по RID(превоз на опасни товари), а и в лиценза им също го пише. По - интересно е с какво ще се возят споменатите транзитни товари, от тук - там изтича информация за ES64U2, дори и някои колеги от депо София вече се прехвърлиха в новия превозвач.
64.19
Координатор УС
Мнения: 486
Регистриран на: Пет Юли 24, 2009 7:42 pm
Местоположение: Wien / Sofia
Обратна връзка:
Аватар
Координатор УС

Мнение от NiGhtPiSH »

Аз очаквам "Стефчовци" да кръстосват 1-ва ;)
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

NiGhtPiSH написа:Аз очаквам "Стефчовци" да кръстосват 1-ва ;)
Със сигурност ще ги има, но трябва да се потърпи малко. По - интересното е при създалата се ситуация в БДЖ, дали още от правоимащите за ES64U2 машинисти, няма да се възползват от офертите на австриеца. Другото важно нещо е да видим с какъв влак ще стартира превозвача.
64.19
Мнения: 1030
Регистриран на: Вто Фев 14, 2006 12:31 am
Местоположение: Варна , България

Мнение от disell »

Ще прекара един контейнерен блок-влак и готово , сезонът вече ще е открит :wink:
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Аз предполагам в началото контейнерните блок - влакове ще бъдат теглени от стари тауруси , след това може да има обновяване на парка.Което означава и радост за спотърите. :D
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm

Мнение от 43.309 »

Таурусите са на OBB националният пътнически превозвач на Австрия. Rail Cargo Austria ползва тракцията на пътнически превози като част от OBB.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

43.309 написа:Таурусите са на OBB националният пътнически превозвач на Австрия. Rail Cargo Austria ползва тракцията на пътнически превози като част от OBB.
Според неофициална информация, много скоро ще тръгне един транзитен влак от Димитровград ЖС до Капъ Куле. Ще се обслужва от ER20 и ES64U2, като на българска територия ще пътува български машинист - локомотивен. Доколкото се знае, вероятно в първите месеци, нашия машинист само ще се използва като пилотен, по - късно при набиране на персонал ще се започне обслужване с български персонал.
64.19
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнение от Labros »

Персонала ще се води ли към австрийците или ще ползват нашите машинисти извънредно :?:
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Labros написа:Персонала ще се води ли към австрийците или ще ползват нашите машинисти извънредно :?:
Нещата са още неясни, но като цяло идеята е превозвача да има клон у нас, който клон ад си има експлоатационен персонал, нает на трудов договор и с нормални трудови правоотношения. Остава да се види от кога ще тръгнат влаковете и как ще се развиват събитията по - нататък.
64.19
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнение от Labros »

И да не взема тоя и оня да подлива вода и да се съсипе всичко, типично по нашенски.
Координатор УС
Мнения: 486
Регистриран на: Пет Юли 24, 2009 7:42 pm
Местоположение: Wien / Sofia
Обратна връзка:
Аватар
Координатор УС

Мнение от NiGhtPiSH »

Някакво развитие има ли? Защото в сайта на RCA нищо не пише.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

NiGhtPiSH написа:Някакво развитие има ли? Защото в сайта на RCA нищо не пише.
Още не са пуснали влакове. Но имат хора вече от нашите!
64.19
Мнения: 391
Регистриран на: Сря Фев 24, 2010 12:29 am
Местоположение: Ямбол

Мнение от gonzo8611 »

Днес влака на Рейл Карго премина през Зимница на 8:32 в посока Стара Загора . Имаше само едно полуремарке останалите вагони бяха празни :?: :?: Защо така :?:
Публикувай отговор

Обратно към “Други превозвачи | Other rail carriers”

Информация