Гост
Гост
Локомотиви №№ 142-150

Мнение от Гост »

Тук можете да обсъждате и да задавате въпроси относно тези локомотиви :wink:
Гост
Гост

Мнение от Гост »

Локомотив №148 в Русе
http://bgphoto.net/photos/11115/o633067958028563750.jpg
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Локомотив №148 е минал освежителен ремонт с цялостно снемане на старата боя, грундиране и нанасяне на АКЗ и нова боя в депо Русе. Локомотива отново се намира на втори коловоз в музея в Русе, като е отворен за посещения и оглед. Оборудването в будката е частично запазено - лисват манометрите и привода на локомотивната свирка.

Ето една снимка от вчера, правена от колегата SON_OF_JUDAS :

Изображение

Някой от двамата колеги, които бяха с мен в Русе направи и снимка на локомотивната будка, така, че нека я покаже за да се добие пълна представа за моментното състояние на локомотива.
64.19
Координатор УС
Мнения: 486
Регистриран на: Пет Юли 24, 2009 7:42 pm
Местоположение: Wien / Sofia
Обратна връзка:
Аватар
Координатор УС

Мнение от NiGhtPiSH »

Нямах място на картата за будката, но при желание като се разкара боята и се достави нов котел машината може да тръгне!
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

NiGhtPiSH написа:Нямах място на картата за будката, но при желание като се разкара боята и се достави нов котел машината може да тръгне!
Доколкото знам през 1995 г., локомотив P3/3Z №148 е правил атракционно пътуване от Русе до Варна и след това е спрян и предаден на музея на транспорта. Причините поради които е спрян, обаче не са известни. Що се касае до възстановяване - няма особен смисъл, много ниска конструктивна скорост, много остаряла конструкция и освен това като музеен експонат също събира погледите.
64.19
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Локомотивът е участвал в студено състояние в това и в други пътувания.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

bdz46 написа:Локомотивът е участвал в студено състояние в това и в други пътувания.
Тоест е негоден за работа?

На много снимки съм го мяркал сам на чело на влака и съм се подлъгал, че е бил работоспособен. ЗА него в "ЖП транспорт" пишеше, че му трябвало нов котел за евентуално движение на собствен ход - тоест няма сметка.

п.п.: Може ли да се намери снимка от някое от тези пътувания - тогава доколкото знам е бил боядисан в светлосиньо :roll:
64.19
Мнения: 151
Регистриран на: Съб Сеп 12, 2009 1:54 pm
Местоположение: София

Мнение от veselintodorov »

Интересен модел жалко че неможе да се реставрира да върви и на собствен ход. Ако трябва да му се сменя котела някой дали ще се нагърби с тази задача. Ако и рамата е поистъняла от корозията ще е гадно, не пречи и в спряло движение да му се радваш. :lol:
Координатор УС
Мнения: 629
Регистриран на: Пон Ное 27, 2006 3:34 pm
Местоположение: София
Аватар
Координатор УС

Мнение от stankos »

Това за спрялото движение е хит на сезона !!!
Публикувай отговор

Обратно към “ПАРНИ ЛОКОМОТИВИ И МОТРИСИ | Steam locomotives and railcars”

Информация