
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

4-ката вчера бе тествана и влиза отново в строя. Машината е с ново диодно рамо на първа група, сменени стопените маркучи и наляти 50 литра масло в охладителната с-ма на стълбовете. Беше сдал и преобразувателя на сигналите от котвените трансдуктори - чепеше токовете. Дано няма повече изнасилвания.

«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs

По принцип едната е на БсР другата на Карнобат... Рядко някоя от тях обслужва влакове (ако някои ЕМВ даде фира) изненадах се да видя че е станала съсед на 46 124, 022, 044, и 5-6 55ци и 52ки от който са сваляни части......VESO написа:Да не би да е станала донор за рез. части? Другата "бургазлийка" - 61010-5 в движение ли е?

Администратор
По - скоро са я гарирали там. При многото ми посещения в депо Бургас, не веднъж съм виждал "бъгито" да се гарира по коловозите, където по принцип сме свикнали да виждаме локомотивите с особено цветуща съдба. Просто, машината се слага където има място да се навре. А и ако работата е намаляла, нормално е да приберат машината в депо. Все пак в БсР има маневра с 52-ра серия, в Кн също. "Бъгито" в Кн обикновено даваше предавателна Кн - КнР.
64.19

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Работата хич не е намаляла, даже има работа не за 2, ами за 6 патици... няма ЕМВ и понякога пускат 2-3 вагона теглени от патица, ама сега като само 010 е в движение я ползват за маневра и тук-таме някое влакче. Ама като няма патици и пускат някоя грохнала 46.lok45111 написа:По - скоро са я гарирали там. При многото ми посещения в депо Бургас, не веднъж съм виждал "бъгито" да се гарира по коловозите, където по принцип сме свикнали да виждаме локомотивите с особено цветуща съдба. Просто, машината се слага където има място да се навре. А и ако работата е намаляла, нормално е да приберат машината в депо. Все пак в БсР има маневра с 52-ра серия, в Кн също. "Бъгито" в Кн обикновено даваше предавателна Кн - КнР.


Администратор
В момента най - малкия проблем на депо София е спряната 61 019. Имайки в предвид, че отвън на 4-та, 5-та и 6-та чакат поне 7 локомотива, в халето още два, ремонтите на 61-ва е нормално да се забавят.amon написа:61 019 след ГПР така и ще си изгние на 8-ма в халето, защото е спряно финансирането а остават само талигите да се довършат, демек за една седмица работа и е на влак
Да вметна една хубава новина обаче - за 61 019 от Дирекцията са подписали разрешение за финансиране, така, че трябва локомотива скоро да се направи и да излезе да работи.
64.19
Информация
Модератори