Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор
Слухове и легенди се носят, че в халето на гара Долапите се пази цяла - целеничка 42 077 като определена за музеен експонат. След като се изслушаха какви ли не истории, идната седмица ще бъде сформирана група от членове на форум "Локомотиви", която да посети въпросното място и фотозаснеме наличните там локомотиви, независимо от състоянието им. За целта чрез Дирекция "ТПС - Локомотиви" ще бъде получено разрешение за достъп и фотографиране на подвижен състав във въпросната база и резултата от проекта ще бъде представен пред форума. В действителност, аз лично се надявам наистина там да се пази оригинална 42-ка, която да може да бъде възстановена при добри финансови за железницата времена и да радва почитателите на "ламинатките" в България.
Мнения: 26
Регистриран на: Пон Ное 24, 2008 10:31 am

Мнение от dancho.danchistiia »

може да не си губиш времето да ходиш до базата в г.Долапите щот едвали някой ще те пусне вътре-иначе вярно е ,че е вътре 4277 :lol:
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

dancho.danchistiia написа:може да не си губиш времето да ходиш до базата в г.Долапите щот едвали някой ще те пусне вътре-иначе вярно е ,че е вътре 4277 :lol:
Напротив, след надлежно получените документи от Дирекцията, ще бъдем допуснати. Освен това, заснемането на 42 077 не е първият съвместен проект с БДЖ - ЕАД.
64.19
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Заснемането на машината е повече от нужно.Едва ли ще я видим в движение , по - вероятно да замине за нарязване.За това е добре да се заснеме. И колкото по - бързо , толкова по - добре.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

VESO написа:Заснемането на машината е повече от нужно.Едва ли ще я видим в движение , по - вероятно да замине за нарязване.За това е добре да се заснеме. И колкото по - бързо , толкова по - добре.
Няма да се нареже, спокойно.

Обявените за музейни експонати локомотиви се пазят и дори и в окаяно състояние пак стигат до музея, който после си им бере грижата. Що се касае до 42 077, същата ще бъде надлежно заснета от екип, официално делегиран от БДЖ - ЕАД.
64.19
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

А сигурно ли е , че е с ламинатния кош? Питам , понеже на снимки съм виждал 001 , 002 , 008 , 021 и 022 с кошове от 43/44/45.А уж всички машини след "модернизацията" получиха в номера си трета цифра "1".
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

VESO написа:А сигурно ли е , че е с ламинатния кош? Питам , понеже на снимки съм виждал 001 , 002 , 008 , 021 и 022 с кошове от 43/44/45.А уж всички машини след "модернизацията" получиха в номера си трета цифра "1".
42 077 е "ламинатка", другите са били някакво изключение. Потрай и ще видиш. Машината ще бъде надлежно заснета, все пак тя, 072 и 081 са единствените останали "ламинатки".
64.19
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Не забравяйте да я огледате цялостно.Нищо чудно да е годна за движение и след качествен ремонт да обслужва влакове.Все пак е стояла в халето непокътната.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

VESO написа:Не забравяйте да я огледате цялостно.Нищо чудно да е годна за движение и след качествен ремонт да обслужва влакове.Все пак е стояла в халето непокътната.
ЗА годност, годна е със сигурност, имайки в предвид, че в Русе пазят много. Въпроса е дали от Дирекцията ще дадат средства и дали ще е нужно да тръгне локомотива. За сега ще се задоволим само със снимките, които утвърдената от "БДЖ - ЕАД" група ще направи.
64.19
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Днес бе проведен разговор с Управителя на Дирекция "ТПС - Локомотиви" инж. Чавдар Трендафилов и същият даде зелена светлина за проекта, касаещ фотозаснемането на 42 077. В групата, която ще замине за Долапите ще бъдат включени четири лица - двама с технически познания по ел. тяга с оглед техническите снимкщи и двама спотъри след одобрение на кандидатурите.

За съжаление не мога да включа по - голяма група поради ред причини, независещи от мен, но смятам, че максимално ще се възползваме от момента.
64.19
Мнения: 15
Регистриран на: Вто Юли 31, 2007 6:53 pm
Местоположение: Шумен

Мнение от SON_OF_JUDAS »

Отдавна съм чувал за съществуването на 077, но просто не съм обръщал внимание. Относно "експедицията" до екзотичната 42 077 аз съм страшно развалнуван, защото такова нещо не се вижда всеки ден, и 42 серия с ламинатен кош са най-красивите машини които съм виждал. Поздравления за късметлиите , които ще видят машината ( с малко завист). Знае ли се пък може да съм един от тях :twisted: Попринцип разполагам с техника на ниво, а за желание има го в големи количества
Координатор УС
Мнения: 486
Регистриран на: Пет Юли 24, 2009 7:42 pm
Местоположение: Wien / Sofia
Обратна връзка:
Аватар
Координатор УС

Мнение от NiGhtPiSH »

Хей Марио, приятелю, благодаря ти, че придвижваш нещата!
Aз бих желал да се включа в тази инициатива. Разполагам с налична фототехника и желание :)
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Ще изчакам още ден преди да обявя официалната група. Пътуването от София ще се извърши с БВ 4626, ще се пътува до Русе където след като се пийне кафе и се закуси ще се пътува с пътнически влак до Долапите. От там, след свършване на работа отново ще се пътува до Русе, от където с МБВ 463 ще се пътува за София.

В зависимост от особеностите, може да се приложи и друга схема на пътуването. Фотографите, които ще пътуват с мен, ще бъдат уведомени за периода от дати, през които може да се извърши пътуването и след съвещание ще се избере най - подходящата дата.
64.19
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Днес групата по оглед и фотозаснемане на локомотив 42 077 бе сформирана и получи необходимите документи за достъп до база Долапите. Съгласно Заповед 2/09 на отдел ВСУД, съгласувано с Дирекция "ТПС - Локомотиви", акредитираните лица:

1. Марио Георгиев Евстатиев
2. Павел Росенов Вълчев
3. Иван Несторов Кацев

на 10.08.2009 г. ще посетят база Долапите и ще фотографират екстериорно и интериорно локомотива, намиращ се на отговорно пазене. След като бъде фотографиран, снимките ще бъдат предоставени на Дирекция "ТПС - Локомотиви". На лицата, цитирани по - горе в проекта, БДЖ - ЕАД е осигурила билет за безплатно пътуване обр. 925 за І клас по маршрут София - Русе - София с възможност за обиколни маршрути.

След завършване на проекта, снимките ще бъдат представени и на вниманието на форума.

Като администратор и ръководител на проекта се извинявам на тези, които не можеше да бъдат включени, като обещавам, че при идни проекти ще бъдат взети предвид невключените сега лица.
64.19
Координатор УС
Мнения: 486
Регистриран на: Пет Юли 24, 2009 7:42 pm
Местоположение: Wien / Sofia
Обратна връзка:
Аватар
Координатор УС

Мнение от NiGhtPiSH »

А ето и документите:

[img=http://img411.imageshack.us/img411/3718/42077.jpg]


Надявам се следващата седмица да видите и резултатът от пътуването :)
Заключено

Обратно към “ПРОЕКТИ | Forum projects”

Информация