Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

за 45183 е много интересна информация. дано найстина се върне в старото си депо. снощи към 23:30 44073 правеше маневра с 43525 и след това я вкараха в депото.
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

сега остава само да не се командироват лок по другите депа понеже пак ще се съсипят. 44080 като се върна от командировка в мездра се върна с два подменени стола който са гола вода.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

45 160, 45 183, 43 510, 43 525, 42 140, 42 141, 42 184. Това ще са новите попълнения в депото. Всичките тези локомотиви ще работят в Драгоманския и Обединенския график, тъй като не се предвижда монтирането на АЛС. Интересна информация е това и може само да ни радва. Ще имаме нужда от машини, защото се очаква ударна вълна от 80 "ОПТИМИ" от другия месец.
64.19
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

дано двете 45 да останат за сф а не да ги пратят в дца понеже дца реве че нямат лок но това става понеже колегите от дца незнаят как дао карат 61 и много зверски ги ръчкат в резултат на което постоянно ги пращат на ремонт в ПД.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Няма никой никъде да праща нищо. От другия месец ще има голям гърч, тъй като 80 "ОПТИМИ" са заявени вече, отделно бързите, пътническите и товарните. Нашщето депо ще има много работа, така, че е немислимо и невъзможно даването на машини по другите депа. Лошото е, че пак сме преебани с тия "Файтер"-и дето ще ни ги набутат от Стара Загора. Тъкмо се бяхме отървали от тоя кошмар и сега пак ни ги набутват.
64.19
Мнения: 5
Регистриран на: Чет Юни 29, 2006 9:31 pm

Мнение от Yaki 535 »

A бе,някой от вас има ли някаква представа, с какви средства и резервни части разполага "Депо София" за поддръжка ремонта на локомотивите?А става дума за София.Какво очаквате от другите депа ?Да направят от някоя 44-ка "Shinkansen"ли?
Гост
Гост

Мнение от Гост »

Yaki 535 написа:A бе,някой от вас има ли някаква представа, с какви средства и резервни части разполага "Депо София" за поддръжка ремонта на локомотивите?А става дума за София.Какво очаквате от другите депа ?Да направят от някоя 44-ка "Shinkansen"ли?
Разполага с средства колкото да си бракува машините.Тия дето са по-горе мислят само за задниците си и за нищо друго :x
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Yaki 535 написа:A бе,някой от вас има ли някаква представа, с какви средства и резервни части разполага "Депо София" за поддръжка ремонта на локомотивите?А става дума за София.Какво очаквате от другите депа ?Да направят от някоя 44-ка "Shinkansen"ли?
Ооо, Яки, въобще не очакваме такова нещо. Още повече, че в някои "депа" трудно се намира даже и един болт за САП-регулатор, наричан жаргонно "мъдо", а пък за разни по - големи и скъпи части да не говориме. Проблемът навсякъде е един - ОСТЪР НЕДОСТИГ НА ЧАСТИы ПЕРСОНАЛы ЛОКОМОТИВИ И ПАРИ!!!
64.19
Мнения: 5
Регистриран на: Чет Юни 29, 2006 9:31 pm

Мнение от Yaki 535 »

Не бе,става дума,че някой е тръгнал към Европа с цървули и съдрани гащи.А някой много отдавна беше казал: Покажете ми железницата на някоя страна,за да добия представа за цялостното и състояние.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Yaki 535 написа:Не бе,става дума,че някой е тръгнал към Европа с цървули и съдрани гащи.А някой много отдавна беше казал: Покажете ми железницата на някоя страна,за да добия представа за цялостното и състояние.
Ами то не случайно съм чувал от познати, че за една страна железницата е като бюста на жената. Колкото по - развита, толкова по - хваща окото. А ние какво да кажеме, като "Бюста" на нашата майка - мащеха България му направиха куп мастектомии и го орязаха отвясъкде, че чак не остана :cry:
64.19
Мнения: 5
Регистриран на: Чет Юни 29, 2006 9:31 pm

Мнение от Yaki 535 »

Не става въпрос за това дали хваща окото или не,а за това,че железницата е огледалото за икономиката на една страна.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Yaki 535 написа:Не става въпрос за това дали хваща окото или не,а за това,че железницата е огледалото за икономиката на една страна.
Ама тя България има ли още икономика :roll:
64.19
Мнения: 5
Регистриран на: Чет Юни 29, 2006 9:31 pm

Мнение от Yaki 535 »

Ама тя България има и нещо като железница,ама не съвсем.Западняците,които са ползвали услугите на БДЖ си гурно се хвалят,че са практикували екстремни спортове.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Yaki 535 написа:Ама тя България има и нещо като железница,ама не съвсем.Западняците,които са ползвали услугите на БДЖ си гурно се хвалят,че са практикували екстремни спортове.
А виждал ли си полудяла от кеф американка в кабина на ЕМВ 32, че тука един колега е виждал :wink:
64.19
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Голям кеф и беше. При тях нямало такива неща.
Публикувай отговор

Обратно към “Да си поговорим за железници | Let's talk about railways”

Информация