Локомотивите тип V10 са двуосни, с механична предавателна система и дизелов двигател с мощност 102 к.с. Управлението е механично. Доставените у нас локомотиви от този тип са работили само в индустрията. Последната запазена единица е локомотив V10 с фабр. № 252567, който по настоящем се намира в "София Мел" ЕАД. Локомотивът е претърпял два възстановителни ремонта:
1. През 90-те години на ХХ в.
2. През 2010 г от Сдружение "БЛФ"
Локомотивите тип V18(БДЖ серия 64.00) са доставяни през 60-те години на ХХ в. за индустрията и БДЖ. Те са с хидравлична предавателна система и дизелов двигател с мощност 180 к.с. Управлението при тях е комбинирано - електрохидравлично за ХПК и механично за регулиране оборотите на дизеловия двигател. От серия 64.00 на БДЖ няма запазени екземпляри. От индустриалните машини са оцелели само два локомотива:
64.19 - на "ГОРУБСО" Кърджали
64.20 на "Кълвача Газ" Стара Загора
Локомотивите типV22(БДЖ серия 66.00) са с мощност 220 hp, предназначени са за лека маневрена работа в гари, депа и други железопътни предприятия. У нас са експлоатирани в депа, заводи и в индустрията, където и до ден днешен има запазени единици. По настоящем от серия 66 има действаща единица във Вагоноремонтен завод-99 АД гр. Септември, а в процес на възстановяване в локомотивно депо София е машина с номер 66.07(нов номер 66 007.

66.01 - 262191
66.02 - 262192*
66.03 - 262193
66.04 - 262194
66.05 - 262195
66.06 - 262196
66.07 - 262197**
* Локомотив - паметник в Локомотивно депо Дупница
** Възстановява се за експлоатация в Локомотивно депо София