


Администратор
Може и така да стане. Частите от 141 да се качат на 140 и последната да тръгне, стига и тя да няма подобни гламотии като заварки не където трябва, че Богомил Ковачев няма да и даде лиценз.Nikss написа:43 г. служба - доволно. И сега вместо 42 140.4 напразно да гние, с частите от 141 да я стегнат.
64.19

Предполагам, че при 141 тази заварка се е появила в процес на експлоатация от страна на депо Дупница, при 140 да се надяваме, че все още не е късно да тръгне, т.е. здрава е по механиката и няма заварки макар, че и тя много няма да изкара по тез разбити пътища... 141 изкара 2 г. експлоатация в депо Дца, 140 да изкара и тя толкова пак ще е добре дошло.

Администратор
Да се надяваме да не я спрат, а да се погрижат да върви още дълго - никак не е лоша машината, нуждае се от едно ГПР и сзадължително една боя да се изчистят графитите от коша и.VESO написа:Ето това вече ме радва.Много съм радостен да я видя да обслужва влак , понеже в депо ВА се носеха слухове за нейното спиране и минаването и в изолация.
От снимката ти кой влак тегли?
А влака е небезизвестния пътнишки влакъ "Павелъ Вълчевъ" от Шумен за Варна

64.19

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Последно промяна от Labros на Нед Окт 17, 2010 11:05 pm, променено общо 1 път.


Администратор
Тя скоро трябва да е ГПР ако не ме лъже паметта и се надявам да я правят, защото по разни слухове разбрах, че може да я спрат за винаги. Иначе, още се чудя варненци как не са махнали графитите от най - красивата и ценна машина, която притежават.Nikss написа:42 081 последно е била ПР във Варна през Септември 2004 г., ГПР нямам информация дали е минавала, но предполагам при следващия планов ремонт ще бъдат почистени.
64.19

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Последно промяна от Labros на Нед Окт 17, 2010 11:04 pm, променено общо 1 път.

Акредитиран фотограф
Информация
Модератори