Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Инфо от днес , 1-ви юни:

43509-9 на Тулово с две 17-ки;
43511-5 самотен на гара Казанлък;
43524-8 начело на товарачка в гара Михайлово;
43539-6 с 30221 влиза в Карлово;

44061-0 с товарен влак;
44094-1 начело на 4641 , на снимката се вижда смяната на локомотивната бригада;
Международният 490 , теглен от 44128-7 и машинист Сакутов , баща на нашия форумец bdz_ivan93;
44137-8 се готви да заминава с 40104 от Ст.Загора;

45188-0 с хопери чака на Сзт;

46211-9 , теглеща "Сл.бряг";
46238-2 начело на 3621;
На 46242-4 е поверен 8610

Товарачка на БЖК ,барабар с машиниста отпред;
52117-9 извършващ маневра на гара Казанлък.

Мотрисите:
80102 и 80233 са готови за потегляне:
снимка 1;
снимка 2;
30029-7+30030-5 обслужва 82206 / 82207;
Един до друг - 07020-1 на 18206 и 31009-8+31010-6 на 10114;

32153-9+32154-7 готова за 30210;
32157-0+32158-8 обслужваща 30254 , на Тулово навреме.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Инфо от днес , 6-ти юни.Не знам какво е станало , но всички влакове , идващи от София , се движеха със закъснения.
"Сл. бряг" , теглен от 44002-4 и с бистро в състава с 15 минути на Пзк;
Дианата навреме , начело с 44132-9.Композицията е сведена до 5 вагона и както от снимката се вижда , 3 от тях са 97-ци , а по средата са първокласна и второкласна 63-ка.Бюфет нямаше , което ме навежда на мисълта , че само в определени дни се движи;
3621 с 46242-4 и 7 минути вътрешно на Сп;
10121 , теглен от 44085-9 с 5 минутно закъснение;
1621 , начело с 43309-4 и той с 5 минути;

16103 , теглен от 77009-9 , навреме потеглил от Септември;


10252 се обслужваше само от една мотриса - 31019-7+31020-5 ;
10111 бе с 31011-4+31012-2 - с 9 минути "вътрешно" на Сп.

За финал двама форумци , намерили единствените свободни места в 1621.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Инфо от днес , 13-ти юни:

8626 , теглен от 44001-6 с 25 минути закъснение на Пазарджик.До София 3 от тях бяха избити и в крайна сметка в столицата пристигна с 22 "вътрешно";
44060-2 като бутаща на опашката на товарен влак;
44081-8 докарала международния 360;
8615 , готов да потегля от начална гара и 44089-1 - до ПО навреме и без забележки;
лъскавата 45187-2 с 1622;
Чайката , теглена от 46242-4 в ПО навреме;


10251 се готви за път , обслужван от 30021-4+30022-2.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Инфо от днес , 14-ти юни:

"Сл.бряг" , теглен от 46205-1 , с бистро в състава навреме на Пзк;
Ето как спря Дианата , което накара десетки пътници , чакащи на перона да се затичат към влака.Тъй като и аз се забързах (при това натоварен с един куп багаж , сред който и чужд лаптоп) , снимката стана в движение;

43309-4 тегли 1622;
43539-6 бе засечена на Септември като бутаща на товарен влак.На друга товарачка , само че на гара Ихтиман , 45169-0 бе начело.
44058-6 е на 1623 , с който се прибирахме;
45171-6 начело на 20205;
45183-1 със 7621 влиза в София;

Понеже аз имах работа в София , на едно момиче , с което редовно пътуваме заръчах да се разходи до Мездра , посредством 20205 / 20204 , след което заедно да се прибираме с 1623.Дадох и апарата и я оставих.Ето и информацията , която тя ми донесе:

20110 е бил теглен от 44107-1;
4611 и 44139-4;
"Зл. Пясъци" 2602 , без бистро в състава е засечен , теглен от най - новата 44-00-ка -198.
45160-9 и 45171-6 , поели пътнически влакове.За втория момичето каза , че е този , с който е пътувала към София (явно 20204) , другия каза , че го заснела в посока Червен бряг и по времевия диапазон , в който е правена снимката , мисля , че трябва да е 20233.
Лъскавата 32119-0+32120-8 на гара Мездра.Единственото , което разбрах е , че мотрисата е дошла малко преди заминаването на 20204.Една справка в разписанието и устанoвих , че влакът , който е обслужвала следва да е 70201.
31009-8+31010-6 , обслужващa 10134;
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Днес 05 Юли 2009 г.

:arrow: БВ 3622 замина от Бургас на време с лок. 46 211.9 и състав от общо 6 вагона - един фурган, 4 безкупейни вагона серия 43 и един второкласен вагон серия 74;

:arrow: БВ 8661 с лок. 44 092.5 и камерен състав от 3 второкласни вагона. Впечатление ми направи, че 44 092.5 скоро ще бъде спряна за бандажи - доста е отъняла;

:arrow: УБВ 8602 замина от Бургас на време с лок. 44 001.6 и значителен състав от общо 11 вагона. Освен стандартните за композицията инвалиден и бистро, във влакът бяха вклюйчени три допълнителни вагона по маршрута Бургас - Пловдив. Два от вагоните бяха серия 21-43 и един първокласен 10-40. По време на пътуването на влака, на гара Ямбол вече беше с +2 мин, на Стара Загора с +7, на Пловдив с +11 и замина с +16, до София +19 мин. Особености при движението на влака нямаше, като изключим повредената челна врата на "А" вагона, както и неизправния климатизатор на бистрото, чиято неработоспособност се дължи на грубо неспазване на нормите за поддръжка на климатични инсталации от ремонта във ВР депо Надежда. След като персонала многократно е уведомявал отговорниците, изпарителите на климатизатора все още не са заредени с фреон.
64.19
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

След слизането на форумците в Бургас , бе огледана талигата на бистрото.Мнението бе , че в скоро време , вагонът ще трябва да бъде спрян за ремонт.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

VESO написа:След слизането на форумците в Бургас , бе огледана талигата на бистрото.Мнението бе , че в скоро време , вагонът ще трябва да бъде спрян за ремонт.
Бандажи - тънки като плевенски студент :twisted:

Това май ще сполети и другите бистра. Слава Богу бях уверен, че колооси има, тъй, че във ВР Надежда ще могат да ги сменят за кратко.
64.19
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

lok45111 написа:
:arrow: БВ 8661 с лок. 44 092.5 и камерен състав от 3 второкласни вагона. Впечатление ми направи, че 44 092.5 скоро ще бъде спряна за бандажи - доста е отъняла;

44 092.5 в момента работи в Каспичан. Влакът по-скоро е 3661, а не 8661. :wink:
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Да, 3661 е, грешката е моя. 092 също ще бъде спряна скоро, доста е изтъняла.

В същото време пътническия влак за Ямбол замина с 32-067/068, още една представителка на серия 32, която движи из Бургаско. Карнобатските чифтета се въртяха от 32-157/158, която е и последния представител на серия 32. Интересното при 157/158 е идеята на поддържащите я лок. бригади да тапицират пултовете с кафява кожа. Ето снимка:

Изображение


Като специален поздрав за pavkata_zaraboy86, с който след толкова време успях да се видя, направих следните снимки на "Слънчевия влак", с който се върнах в София.

п.п.: 46 238.2 докара БВ 3621

Изображение

Изображение

Изображение
64.19
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

16 юли 2009:

УБВ 2601 начело с 44 125 с 95 минути закъснение на Горна Оряховица. Причината е блъснат човек на входния светофор на гара Павликени.

МБВ 462 замина от Горна с 90 минути закъснение (начело с 44 117) по чакане на закъснелия МБВ 464 от Истанбул и Димитровград. На Янтра и Моруница съответно ПВ 40103 и ПВ 40105 бяха задържани да изчакат закъснелия международен влак. До Русе закъснението нарастна на 95 минути, откъдето влакът бе поет от румънския дизел CFR 63-1143. До Букурещ закъснението вече стана 120 минути, тъй като заради жегите скоростта в участъка Гюргево - Букурещ беше намалена на 70 km/h.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Инфо от днес , 17-ти юли:

42184-2 , теглеща 50265;
маневрена дейност на гара Вакарел;
44063-6 ,44134-5 и 45153-4 на товарни влакове.
45187-2 начело на 1620.При пристигането в София , машината бе разкачена и готова за обслужване на 1651.
Малко след Костенец 1620 размина товарен влак , теглен от 46229-1 , но не бе фотографиран.
Прословутите тълпи народ за 10116.

За финал двама форумци , връщащи се към Пловдив:
http://bgphoto.net/photos/1565/o633834551034652778.jpg
http://bgphoto.net/photos/1565/o633834550993395122.jpg
Аватар
07
Мнения: 1279
Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 11:05 am
Местоположение: Бургас
Аватар

Мнение от 07 »

20.07.2009та
3601 присигнал на Карнобат 5мин преди време, отлежал на Карнобат до 23:55.... Причината ПВ 30158 оставен от 32007/8..... Свинщината е че ПВ по разписание е на Карнобат в 20:50..... При времепътуване 3часа и 10 мин влака закъснява 3 часа, ако е дал фира в някое еднопътно междугарие, ще е повлякъл и 3636 8636..... В нормална ж.п администрация някои щеше да си търси друга работа след такава каша....
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

В описания случай е трябвало 3601 да продължи движението си, а за пътниците от ПВ 30158 да се назначи извънреден влак или да бъдат превозени с автобус - поне така се прави в белите страни.
64.19
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Снощи "Сл.бряг" с 20 минути закъснение на София.Същата 46234-1 пое 8627 и на Пзк дойде с 10 минути. Влакът бе с внушителна композиция - 8 седящи вагона (7 В и 1 А) + 4 спални от немските , естествено пълни на 100 % , а на Пзк регистрирах рекордна населеност за такъв влак - на перона имаше около 100-тина души , отиващи на море.Аз предпочетох от София 3637 (той бе също с допълнителен вагон) и не сбърках в преценката си - бях сам в купе.
Аватар
07
Мнения: 1279
Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 11:05 am
Местоположение: Бургас
Аватар

Мнение от 07 »

Именно.... А иначе не знам къде е сдала багажа 32 007/8 но 3 часа да се чака помощен локомотив при условие че на не повече 80 км има локомотивно депо (разстоянието Варна - Карнобат е 155 км)......
Заключено

Обратно към “Архив "Трейнспотинг, ГДВ, мероприятия и общи теми"”

Информация