Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Ако някой има възможност , нека го фотографира и покаже тук.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

VESO написа:Ако някой има възможност , нека го фотографира и покаже тук.
Тази дейност ще извърша единствено и само аз, и без това ме чака притриване на шиб(ър)(а)ни кран-машинисти :twisted:
64.19
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Аз имах предвид за снимка на локомотива. :wink: Е , не възразявам , ако снимаш и кранмашиниста , все ще е от полза. :wink:
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

VESO написа:Аз имах предвид за снимка на локомотива. :wink: Е , не възразявам , ако снимаш и кранмашиниста , все ще е от полза. :wink:
И машината, и кранмашиниста, всичко.
64.19
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Нов частен гост в депо София! 52 219.3 на "МИНА СТАНЯНЦИ" АД, дойде в депото за ГРСС и лицензиране за движение по жп. мрежата на Р България. Днес по нея усилено работи отделение "Въздушни спирачки".
64.19
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

52 213.6, собственост на "ВРЗ - 99" АД гр. Септември е готова и само се чака да се преведат парите за ремонта за да си замине към местодомуването.

52 219.3 е готова и си замина за мина "Станянци" АД, където извършва предавателна маневрена дейност.

52 286, която все още няма контролна цифра е в депо София под крана и се извършва ремонт. Тя също ще мине ГРСС, след което ще получи лиценз и ще замине обратно в "Лакпром".

Общо взето, инвазията на интересни чужди екземпляри в депо София хич не е слаба. Особено впечатление ми направи, че дотук миналите чужди 52 са изключително запазени и след нетежък ремонт стават отлични машини.
64.19
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Ето две снимки на 52-286, правени с мобилния ми телефон в депо София:

Изображение

Изображение
64.19
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Успях да направя списък на тези локомотиви от серия 52-00 , които не са собственост на БДЖ , а принадлежат на различни частни предприятия и фирми:

52002-3 - ВРЗ Карлово;
52036-1 - "Леспорт";
52054-4 - "Лукойл";
52057-7 - "ВРЗ 99";
52-58 - (*1);
52075-9 - ЛВЗ - Русе;
52090-8 - "БЖК";
52093-2 - Завод за целуоза и хартия - Стамболийски;
52-96 - "Камбана";
52098-1 - "Леспорт";
52101-3 - "ЖПК";
52106-2 - стъкларски завод - Филипово;
52109-8 - "Леспорт";
52-110 - "Агротида" - Ген. Тошево;
52112-0 - "мина Бели Брег";
52130-3 - "Захарни заводи" - Г. Оряховица;
52-136 - "Терна";
52138-5 - "Захарни заводи" - Г. Оряховица;
52141-9 - ВЗ "Интерком" - Дряново;
52-145 - "Агротида" - Ген. Тошево;
52146-8 - "Папас";
52159-1 - "УТК";
52174-0 - "Кълвача газ";
52193-0 - "БЖК";
52-199 - стъкларски завод - Филипово;
52212-8 - "БЖК";
52213-6 - "ВРЗ 99"
52216-9 - "БЖК";
52219-3 - "мина Станянци" АД;
52-224 - "Мини Марица Изток , рудник Трояново - север";
52231-8 - ТЕЦ "Марица Изток 2";
52232-6 - "Тракция" - Самуил;
52-233 - Завод за целуоза и хартия - Стамболийски;
52234-2 - "Мини Марица Изток , рудник Трояново - север";
52235-9 - ОЦК - Кърджали;
52240-9 - "УТК";
52-243 - (*1);
52-244 - "УТК";
52-246 - "ТСВ";
52249-0 - "БЖК;
52-253 - ОЦК - Кърджали;
52255-7 - "БУЛМАРКЕТ";
52-257 - "Мини Марица Изток , рудник Трояново - север";
52-259 - "Мини Марица Изток , рудник Трояново - север";
52-260 - "Каолин АД" - Ветово;
52262-3 - "Екометал Инженеринг";
52-263 - "Екометал Инженеринг";
52270-6 - "ЖПК";
52-272 - "мина Станянци" АД;
52274-8 - "Мини Марица Изток , рудник Трояново - север";
52275-5 - "Мини Марица Изток , рудник Трояново 1";
52277-1 - "Екометал Инженеринг";
52278-9 - "Каолин АД" - Ветово;
52283-9 - "Кълвача газ";
52-284 - "Кълвача газ";
52286-2 - "Tопливо" АД , гр. Добрич;
52-288 - "Лукойл;
52-290 - Мини "Перник";
52293-8 - "БУЛМАРКЕТ".


(*1) 52 - 58 и 52-243 са видени от мен в депо ПО със свалени знаци на БДЖ.Предстои изясняване на собственика.


От мен засега е това.Който може , нека да добавя и допълва , ще съм благодарен и на този , който помогне да се разгадаят предприятията , експлоатиращи локомотивите със (*).
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Когато говорех за състоянието на повечето частни 52-ХХХ, споменах, че и кабините са като нови. Цитирам конкретно 52 277.1, която е собственост на "Екометал - Инженеринг" и беше за лицензиране през зимата в депо София. Ето една снимка, която направих на пулта и:

Изображение
64.19
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Днес се сетих да се кача и на 52-286, която е собственост на "Лакпром". Отвътре машината е приказка, а отвън я знаете - въпреки, че е собственост на един от големите заводи за боя, такава не е виждала откакто е машина.

Ето снимка в кабината:
Изображение
64.19
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Няма ли да и променят номера и да получава контролна цифра?
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

При частните превозвачи не се наблюдава такава тенденция... тя е въведена от БДЖ и ако при закупуването лок не е бил с новия номер ще си остане така до бракуването. :wink:
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Е , някои частни предприятия смениха номерата на машините си , затова и се изненадах.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

VESO написа:Няма ли да и променят номера и да получава контролна цифра?
Със сигурност ще получи контролна цифра, тъй като това се изисква при лицензирането, а локомотива освен за планов ремонт е дошъл и за лицензия. Остава от "Лакпром" да го удостоят с някоя кутия боя, че на нищо не мяза отвън - срам аз най - големия производител на боя у нас.
64.19
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Логично - фирмата не иска и да даде стотинка от себе си да пребоядише една според нея "ненужна техника".От друга страна , знаеш на кого са най - скъсани обувките - естествено на обущаря. Добре че поне локомотивчето е цяло и все още се движи , което може да ни радва.
Публикувай отговор

Обратно към “Маневрени дизелови локомотиви | Shunting diesel locomotives”

Информация