Мнения: 26
Регистриран на: Пон Ное 24, 2008 10:31 am

Мнение от dancho.danchistiia »

ключодържателя с лъвчето на PEUGEOT е №1
Фен ли си ?
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

dancho.danchistiia написа:ключодържателя с лъвчето на PEUGEOT е №1
Фен ли си ?
Ами харесвам ПЕЖО, ама локомотивите са си локомотиви. Иначе идеята с ключодържател на ПЕЖО на ключа за активиране на кабина ми дойде спонтанно.
64.19
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Няколко въпроса:
Каква е мощността на трите статични преобразувателя?
Защо е избран триполюсен АП за защитата им?
Защо същият е 16 А?
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

bdz46 написа:Няколко въпроса:
Каква е мощността на трите статични преобразувателя?
Защо е избран триполюсен АП за защитата им?
Защо същият е 16 А?
S5-A1 и S5-A2 са с мощност по 120W всеки, а S5-A3 е 240 W. Триполюсният прекъсвач е избран с оглед евентуално прекарване на "0"-та през него, а тока 16А е примерен и подлежи на корекция. Вариант е АП да бъде с по - малка мощност, но това ще се определи в хода на проекта.
64.19
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

lok45111 написа:S5-A1 и S5-A2 са с мощност по 120W всеки, а S5-A3 е 240 W.
Общо 480 W, което означава ток 2,2 А.
lok45111 написа: тока 16А е примерен и подлежи на корекция.
Няма нищо примерно в 8 пъти по-голям предпазител при пределно ясен ток.
lok45111 написа:Триполюсният прекъсвач е избран с оглед евентуално прекарване на "0"-та през него
Това е както забранено, така и опасно!

Контактът ще бъде ли защитен с дефектнотокова защита?
Как са избрани мощностите на преобразувателите и ще могат ли да поемат целия товар?
Аватар
07
Мнения: 1279
Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 11:05 am
Местоположение: Бургас
Аватар

Мнение от 07 »

bdz46 написа:
lok45111 написа:Триполюсният прекъсвач е избран с оглед евентуално прекарване на "0"-та през него
Това е както забранено, така и опасно!
Не е нито забранено нито опасно ако заедно с "нулата" се прексъва и "фазата" и за това си има двуполюсни прексъвач-предпазители (тоест триполюсеният е преразход)


П.С На готова работа винаги е лесно да се търсят кусури!
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Не е забранено, даже в "Кончар" се ползва редовно в спомагателните вериги.
64.19
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Идеята беше да има компресор, който да постоянно свързан към тренажора, но после се реши, че на този етап от развитието няма да е целесъобразно да се инвестира в оживяване на спирачката.

46200 нямат дефектно токова защита на 220V контактите! 441 също нямат!

Заяжданията не са на мястото си! Като не помагаш не пречи!?
64.19
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

В хода на работата се реши предпазителят S5-Q101 да бъде еднополюсен за ток 10А поради малката консумация на статичните преобразуватели. Ще се вгради и дефектнотокова защита за контакта "Собствени нужди" под пулта. На лицевия панел на шкафа на захранванията ще се монтират общо 5 броя пакетни ключове, съответно за "Включване захранване", "Командни вериги", "Режим управление", "Регулация" и "Прехвърляне на захранване на спом. машини". Освен тях, на същата стена на шкафа ще има адмерметър за консумацията от извод "Командни вериги" и волтметър за напрежението в тях.
64.19
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Да освежа темата с една нощна снимка на Животнотууу:
Изображение
Публикувай отговор

Обратно към “Да си поговорим за железници | Let's talk about railways”

Информация