Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
Инфо от днес , 17-ти март. При изключително проливен дъжд на гара Пазарджик изчаках да мине така обещания товарен влак и му направих снимка при преминаване през гарата , ето и нея.Наско може да покаже повече снимки , тъй като го е чакал на моста в Пловдив.Заради товарачката бяха задържали "Сл. бряг" на Септември и ускорения пристигна с 8 минути закъснение.Беше теглен от 46205-1 , снимка на локомотива и една от която се вижда , че в композицията присъства инвалиден вагон от серия 80.Дали за постоянно е така , не знам.
Дъждът малко понамаля и фотографирах 10252 , обслужван от 2 мотриси.Дианата бе обявена с 20 минутно закъснение и не я дочаках.
Дъждът малко понамаля и фотографирах 10252 , обслужван от 2 мотриси.Дианата бе обявена с 20 минутно закъснение и не я дочаках.
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm
Labros написа:Двата пътнически вагона да не са случайно за обслужващия персонал на влака?
И от колко души е персонала и от коя администрация са?bdz46 написа:Да.
Интересно ми е, та за това питам... Ако съдя от емблемите по локомотива би трябвало от всяка ЖП администрация през чиято територия преминава влака да дава по една бригада...
Инфо от днес , 21-ви март. Доста закъснения на влаковете се наблюдават по 1-ва.
Белият кон , начело с 45150-0 с 8 минути закъснение;
8614 , теглен от 45155-9.На Пзк бе с 11 минути "вътрешно" , снимка на композицията;
"Родопи" , теглен от 45188-0 , навреме;
Дианата с 46125-1 беше също окъсняла от порядъка на 6 - 7 минути , снимка в минутата преди потегляне;
"Сл. бряг" точен като по часовник , теглен от 46234-1;
Други две закъснения - 1623 , начело с 46221-8 - 12 минути и Хебъра 1651 , който както знаете е само до ПО - с 14 минути "вътрешно".Веднага след спирането на последния , по уредбите приканваха хората пътуващи в направление Димитровград да се отправят към паркинга зад гарата , където ги чакат автобуси.
10029-0+10030-8 готова за 18210;
31001-5+31002-3 , обслужваща 19225 , а после 80203;
С 10 минутно закъснение пристигна и 10115 , обслужван от 31009-8+31010-6.
За финал - 2 приятелски срещи:
снимка 1;
снимка 2.
Белият кон , начело с 45150-0 с 8 минути закъснение;
8614 , теглен от 45155-9.На Пзк бе с 11 минути "вътрешно" , снимка на композицията;
"Родопи" , теглен от 45188-0 , навреме;
Дианата с 46125-1 беше също окъсняла от порядъка на 6 - 7 минути , снимка в минутата преди потегляне;
"Сл. бряг" точен като по часовник , теглен от 46234-1;
Други две закъснения - 1623 , начело с 46221-8 - 12 минути и Хебъра 1651 , който както знаете е само до ПО - с 14 минути "вътрешно".Веднага след спирането на последния , по уредбите приканваха хората пътуващи в направление Димитровград да се отправят към паркинга зад гарата , където ги чакат автобуси.
10029-0+10030-8 готова за 18210;
31001-5+31002-3 , обслужваща 19225 , а после 80203;
С 10 минутно закъснение пристигна и 10115 , обслужван от 31009-8+31010-6.
За финал - 2 приятелски срещи:
снимка 1;
снимка 2.
Администратор
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm
Актуална информация от днес - 5-ти април:
44001-6 начело на 3621;
44063-6 и 45155-9 поели товарни влакове;
45150-0 с 8614.От ПО влакът се пръскаше по шевовете с народ и да се намери свободно място бе изключително трудно.
лъскавата 45169-0;
46235-8 , теглещ 8610.
Фотосесия на пристигането и заминаването на Чайката , теглена от 46211-9 , който локомотив после бе забелязан като челна машина на 8615 /двойна тяга/:
снимка 1;
снимка 2;
снимка 3;
снимка 4;
снимка 5;
снимка 6.
Мотриси:
10029-0+10030-8 поела 18204;
10039-9+10040-7 , обслужваща 81203;
30003-2+30004-0 с 82205;
30019-8+30020-6 на 82230;
31005-6+31006-4 в компанията на 45161-7;
31009-8+31010-6 , обслужваща 10111 / 10112;
За финал - групов мотрисен припек под жарките лъчи на обедното слънце:
снимка 1;
снимка 2;
снимка 3.
44001-6 начело на 3621;
44063-6 и 45155-9 поели товарни влакове;
45150-0 с 8614.От ПО влакът се пръскаше по шевовете с народ и да се намери свободно място бе изключително трудно.
лъскавата 45169-0;
46235-8 , теглещ 8610.
Фотосесия на пристигането и заминаването на Чайката , теглена от 46211-9 , който локомотив после бе забелязан като челна машина на 8615 /двойна тяга/:
снимка 1;
снимка 2;
снимка 3;
снимка 4;
снимка 5;
снимка 6.
Мотриси:
10029-0+10030-8 поела 18204;
10039-9+10040-7 , обслужваща 81203;
30003-2+30004-0 с 82205;
30019-8+30020-6 на 82230;
31005-6+31006-4 в компанията на 45161-7;
31009-8+31010-6 , обслужваща 10111 / 10112;
За финал - групов мотрисен припек под жарките лъчи на обедното слънце:
снимка 1;
снимка 2;
снимка 3.
Информация
Модератори