
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
Изглежда двигателджийте не са си свършили работата. Машината все още е гаранционна, а вече втори път влиза за двигател. Миналия път (то беше декември), по нея работи русенска бригада , но този път са нашите тепета. В събота се бяха събрали сите началници заради нея 

ОП ''Среден ремонт електровози'' - Подуене

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнения: 26
Регистриран на: Пон Ное 24, 2008 10:31 am

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Администратор
Прав си , грешката е моя. Днес поразпитах - общо 6 скъсани масивни болта на едната талига.Много ми е интересно как се е получчило това, тъй като не съм чувал за друг подобен случай.44142 написа:Не е двигател. Скъсан болт на конзолата която хваща редуктора чрез подвеската и масивните болтове за рамата на талигата. На другите 3 болта шайбите се бяха счупили и главите на болтовете се бяха разплескали. Явно в русе нещо не са си свършили работата или болтовете и шайбите са некачествени.
ОП ''Среден ремонт електровози'' - Подуене

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Администратор


Май да, и аз това си помислих.
Няма лошо де, по-нататък може би ще си ги размени с някоя 44, но и така не е зле, още една машина за 130.
Така и така никога не е вървяла с повече от 110, нека и се разтрие механиката малко.
Като ходих да чакам Bosphor-Europe еxpress-а имаше 2 комплекта колооси с червени спици натоварени на платформа на Пдр.




Като ходих да чакам Bosphor-Europe еxpress-а имаше 2 комплекта колооси с червени спици натоварени на платформа на Пдр.
Информация
Модератори