Глобален модератор
Мнения: 687
Регистриран на: Съб Юли 15, 2006 4:49 pm
Местоположение: Пловдив
Глобален модератор
диз-лок-07-DB232

Мнение от choveka_vlak »

Браво, много Ви благодаря, Колега!. точно за нея става въпрос.
В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603
Мнения: 665
Регистриран на: Пет Юли 21, 2006 7:49 pm
Местоположение: По
Обратна връзка:

Мнение от 44-134 »

Дай боже некой ден да не е само една
Мнения: 1030
Регистриран на: Вто Фев 14, 2006 12:31 am
Местоположение: Варна , България

Мнение от disell »

като гледам тази седмак не само ,че има реостат ами и извод за влаково отопление се вижда под десния буфер
Гост
Гост

Мнение от Гост »

disell написа:като гледам тази седмак не само ,че има реостат ами и извод за влаково отопление се вижда под десния буфер
Браво.Много си наблюдателен.Аз лично сега го забелязох,след като прочетох мнението ти и го загледах :wink: :arrow:
Мнения: 665
Регистриран на: Пет Юли 21, 2006 7:49 pm
Местоположение: По
Обратна връзка:

Мнение от 44-134 »

До колкото знам повечето ако не и сички машини от серията DB 232 са снабдени с ПОВ още от завода
Най-великата доблест не е в това никога да не паднеш, а да се изправиш всеки път, когато паднеш.
Гост
Гост

Мнение от Гост »

44-134 написа:До колкото знам повечето ако не и сички машини от серията DB 232 са снабдени с ПОВ още от завода
Това сега го разбирам :roll: :arrow:
Глобален модератор
Мнения: 687
Регистриран на: Съб Юли 15, 2006 4:49 pm
Местоположение: Пловдив
Глобален модератор
диз-лок-07-DB232

Мнение от choveka_vlak »

Колеги, информацията Ви е слаба!, търсете,четете,питайте!. 8) Първо л-тива (BR-232) е с 20см по дълъг от 07. Второ след 80-те, 90те години дори и на серии като 218,219 са монтирани генератори за влаково отопление. Трето сериите BR-130, BR-131, BR-132, BR-134 са различни технологично произведени. Серията 132 е най-масовата, 3000кс, реостатна спирачка, и генератор вл. отопление. Днес серия 232. Може би и по задание на немците но техните лок. имат разлика в разположението на някой елементи, например апаратния шкаф е един. Тъй че техните са с генератори а нашите с ПОВ. :)
В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603
Гост
Гост

Мнение от Гост »

DB 232 не бяха ли по-бързи ?
Глобален модератор
Мнения: 687
Регистриран на: Съб Юли 15, 2006 4:49 pm
Местоположение: Пловдив
Глобален модератор
диз-лок-07-DB232

Мнение от choveka_vlak »

Днешната серия 232 е с 120км-ви, редуктори. Бившата 130 с сто-к-метрови редуктори, днешна V-300 и 242 с 140км - ви редуктори,4000кс и реостатна спирачка. Серията 232 Германците я наричат "национална", тя е и с най-много бройки. :)
В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

Не е много по темата, но....

07 071 или каквото е останало от нея. Локомотивът се намира на гара Родополи.
http://locopage.fotopic.net/p20432902.html
http://locopage.fotopic.net/p20432901.html
http://locopage.fotopic.net/p20432903.html
Един вагон, ама пълен! (4627)
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Да, тази катастрофа потресе миналата година жп средите у нас. До колкото знам гърците още не са я платили тази машина, а транспортирането и от гара Родополи до България спредвид тежкото и състояние е невъзможно. Най - вероятно ще изгние просто така в Гърция или ще бъде продадена като скрап на някоя гръцка фирма и толкоз.
64.19
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

lok45111 написа:Да, тази катастрофа потресе миналата година жп средите у нас. До колкото знам гърците още не са я платили тази машина, а транспортирането и от гара Родополи до България спредвид тежкото и състояние е невъзможно. Най - вероятно ще изгние просто така в Гърция или ще бъде продадена като скрап на някоя гръцка фирма и толкоз.
... ако гърците нямат пари да ни платят, то поне да ни подарят 5-6 вагона от новите сини климатизирани, с които са 36х. :lol:
Един вагон, ама пълен! (4627)
Мнения: 665
Регистриран на: Пет Юли 21, 2006 7:49 pm
Местоположение: По
Обратна връзка:

Мнение от 44-134 »

що бе?
Машина за машина
наща 07 071 за техен адтранц(ADTranz)
Най-великата доблест не е в това никога да не паднеш, а да се изправиш всеки път, когато паднеш.
Мнения: 93
Регистриран на: Вто Авг 01, 2006 12:53 pm

Мнение от aizi »

ЕДВА ЛИ,тези локомотиви са оставени без застраховка за катастрофи и повреди от неправилна експлоатация,това си е стандартна клауза във всеки договор за наем на подобни возила.НО нищо не би ме учудило.Като се има в предвид компетентността на ръководните фигури :?
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор
Re: 07 072

Мнение от VESO »

42 072.9 написа:..... нашата 07 072, която ще бъде нарязана за скрап единствено двигателя ще бъде запазен и върнат в депо Горна Оряховица...
А защо в Горна,след като машината е варненска?Между другото единствената снимка на този локомотив е ТАЗИ.Ето малко фотографии от съседна Гърция,да видите как експлоатират нашите 07-00-ци:
http://www.railfaneurope.net/pix/bg/die ... ki_TX1.jpg
http://www.railfaneurope.net/pix/bg/die ... Gefyra.jpg
http://www.railfaneurope.net/pix/bg/die ... _Axios.jpg
Добре че,някой болен мозък не се е сетил да изпрати там някоя от модернизираните 071XX-X.
Публикувай отговор

Обратно към “Магистрални дизелови локомотиви | Main line diesel locomotives”

Информация