Сега започват да възстановяват на всички мездренски лок RFT и ще се следи много стриктно за орязани кабели и изправност на въпросното RFT.dido73 написа:Тамън да им да им изрежат кабелите на RFT. Там са специалисти на RFT-тата.44142 написа:Лок депо Мездра е закъсало за лок и понеже в депо СФ има в изобилие са командировани лок 44081, 44087 и 44096.
Да има кампания за възстановяване на мездреняшки RFT-та. Лошото в тази новина е, че ръководството на БДЖ от най-високо ниво е решило тази задача да се набута на депо Пд. Обикновено нашето депо поема лайняните гащи на другите депа. Гадна работа.Nikss написа:Сега започват да възстановяват на всички мездренски лок RFT и ще се следи много стриктно за орязани кабели и изправност на въпросното RFT.
А стриктното следене не се получава, защото заповедта за стриктно следене излезе още началото на тая 2008 година и въпреки следенето беше орязана 45-152. Същата беше възстановена в Дп.
- Директива № 432/Д - несбъднатият холокост«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm
Някой има ли информация защо днес 1650 на таблата на Централна гара София беше обявен с 50 минути "вътре" ?
И пак от днес 5620 също като за последно тая година влезе със закъснение, но беше само от 5 минути.
Иначе искам да съобщя, че е привършило поставянето на табелите на контактната мрежа между Крумово и Катуница.
И пак от днес 5620 също като за последно тая година влезе със закъснение, но беше само от 5 минути.
Иначе искам да съобщя, че е привършило поставянето на табелите на контактната мрежа между Крумово и Катуница.
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
Мнения: 507
Регистриран на: Пет Авг 04, 2006 5:58 pm
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
Инфо от днес - 7-ми февруари:
"Сл.бряг" , теглен от 46243-2 , на ПO навреме;
Дианата , начело с 44058-6 , на СФ с 4 минути закъснение , натрупани като престой пред входния светофор на Искър;
44070-1 поел 20110 , след което 382.
5622 с 44090-9 на София навреме;
45150-0 , поел "Хебър" 1651;
20205 , теглен от 45175-7 и 7622 начело с 45193-0.И двата на Мездра пристигнаха навреме.
46009-7 с товарен влак на гара Илиянци в посока Карлово през Обединена;
45180-7 , теглещ 7623 , навреме и без забележки;
45183-1 с невероятно "дългия" състав на 70216 , от който освен двама спотъри , един представител на "Транспортна полиция" и превозната бригада , слязоха още 7 души.
В междугарието Елисейна - Зверино движението се осъществява само по единия път , затова на първата гара имахме престой , малко по - голям от предвидения , понеже чакахме среща с товарен влак , теглен от 45147-6;
Мотриси:
10252 , обслужван от 31005-6+31006-4;
31007-2+31008-0 с 20221;
За любителите на старите електрички (да си призная , не бях виждал 32-00-ка от доста време) , ето един екземпляр , стоящ си спокойно на гара Мездра.
Само минути след горната снимка , се домъкна втори екземпляр , обслужващ крайградския 70201 , който остана на гарата да прави компания на първия.
"Сл.бряг" , теглен от 46243-2 , на ПO навреме;
Дианата , начело с 44058-6 , на СФ с 4 минути закъснение , натрупани като престой пред входния светофор на Искър;
44070-1 поел 20110 , след което 382.
5622 с 44090-9 на София навреме;
45150-0 , поел "Хебър" 1651;
20205 , теглен от 45175-7 и 7622 начело с 45193-0.И двата на Мездра пристигнаха навреме.
46009-7 с товарен влак на гара Илиянци в посока Карлово през Обединена;
45180-7 , теглещ 7623 , навреме и без забележки;
45183-1 с невероятно "дългия" състав на 70216 , от който освен двама спотъри , един представител на "Транспортна полиция" и превозната бригада , слязоха още 7 души.
В междугарието Елисейна - Зверино движението се осъществява само по единия път , затова на първата гара имахме престой , малко по - голям от предвидения , понеже чакахме среща с товарен влак , теглен от 45147-6;
Мотриси:
10252 , обслужван от 31005-6+31006-4;
31007-2+31008-0 с 20221;
За любителите на старите електрички (да си призная , не бях виждал 32-00-ка от доста време) , ето един екземпляр , стоящ си спокойно на гара Мездра.
Само минути след горната снимка , се домъкна втори екземпляр , обслужващ крайградския 70201 , който остана на гарата да прави компания на първия.
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm
Информация
Модератори