bdz46 написа:Каквито и колооси да и сложат ще си е до 80. Причината за ограничението при 42 са тягите, не колоосите.VESO написа:Именно.Аз по скоро бих си помечтал и за 081 да има нов комплект колооси и да и увеличат скоростта.Доколкото знам е за 80км/ч.


Мнения: 26
Регистриран на: Пон Ное 24, 2008 10:31 am
Жалко ,че затриха Кремиковци щото на 81-там и е мястото-за скрап.Вие я харесвате като я гледате външно ,но ако направите и една повеска с тоз дарак ,ще си промените мнението моментално-буксува като за световно,духа отвсякъде като проститутка на околовръстното,с тез големи стъкла(пълен провал на чешката инженерна мисъл )като пекне слънцето и няма къде да се скриеш,студена като северния полюс.Работил съм на нея доста когато беше в Русе и се изкефихме в депото яко когато разкараха 42 серия от Русе(сега варненци се наказват с тях,а трябваше да са спрени от движение отдавна ,то и 43 серия е с изтекъл ресурс,но само на книга-е все пак да не забравяме че живеем в АБСУРДИСТАН-България).Ако си мислите ,че красива машина кара влак по лесно-хе-хе много лошо,щот аз като съм на работа искам да ми е топло /хладно (според сезона),да не ми е течение(щот имам вече плексит,па и бъбреците се обаждат отвреме на време),да ми е чисто а не с тоя прахоляк,да возят по меко и още ,но как изглеждал отвън локомотива -не ме интересува-няма да се женя за него я.Тъй че стига сте се прехласвали по тез дараци ,че е смешно като ви четат железничари.Айде със здраве момчета
!


Мнения: 26
Регистриран на: Пон Ное 24, 2008 10:31 am


Мнения: 26
Регистриран на: Пон Ное 24, 2008 10:31 am

Глобален модератор
Напред във времето и в двата форума бях написал, че тази серия л-тиви печели първа награда за аеродинамичност на жп-изложение в Париж през далечната 1971г. Поне според моето скромно мнение именно това е не маловажна причина серията да бъде "уникална". В днешно време л-тиви от този вид продължават да работят в Словакия, като са разделени в няколко под серии. Все пак мисля, че със спасяването на 42-081, нашата оръфана и окрадена държава е направила макар и "миша" стъпка във опазването на този вид л-тиви. Друг е въпроса че ако се вложат "повечко" средства 42-081 би изглеждал по друг начин но...! . Иначе съм съгласен с постовете на колегите машинисти че зима и лете в кабината не се стои!.
В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603

Мнения: 507
Регистриран на: Пет Авг 04, 2006 5:58 pm
Не се стои защото за 40 години не е предприето абсолютно нищо да се подобрят условията на труд на лок бригада.
Иначе освен в Словакия в Чехия също се дживат такива локомотиви, които представляват гръбнака на товарните превози в участъците електрифицирани на 25кВ. И в двете администрации са налице две подсерии - 230 без реостатна спирачка и 240 с реостатна спирачка. В движение са над 100 локомотива от двете серии.
Иначе освен в Словакия в Чехия също се дживат такива локомотиви, които представляват гръбнака на товарните превози в участъците електрифицирани на 25кВ. И в двете администрации са налице две подсерии - 230 без реостатна спирачка и 240 с реостатна спирачка. В движение са над 100 локомотива от двете серии.

Мнения: 26
Регистриран на: Пон Ное 24, 2008 10:31 am
А не се ли сеща някой ,че локомотивите в парка на БДЖ се поддържат само с кърпеж - оригинални части НЯМА от сто години.Как да бъдат в добро състояние като няма резервни части ,а грешка има почти оригинални втора употреба извадени от катастрофирали или умрели машини(най важния ремонтен инструмент е електрожена-от заварки по вече няма).

Мнения: 26
Регистриран на: Пон Ное 24, 2008 10:31 am
Тя никога не е била на висота за да се провали. .......... Малко не съм съгласен с това мнение ,защото при тази отвратително лоша поддръжка без грам оригинални резервни части не се сещам кой SIEMENS или нещо друго марково би издържало толкова време на тази ездаTAURI написа:пълен провал на чешката инженерна мисъл


Напротив не е така. В миналото къде правилно къде не се е отделял голям ресурс и технически и човешки в поддръжката на машините. Със сигурност ако бяха от западен или американски производител щяха да се справят по-добре и нямаше да има нужда от толкова ремонти и модернизации или най-малкото щяха да бъдат поети от производителя. Има локомотиви на Сименс, AEG, Alstom и EMD на доста по-тежка служба изкарали повече години. Скоро първите TGV навършиха 25 години безаварийна експлоатация. А там скоростта рядко е намалена е под 160.

Мнения: 507
Регистриран на: Пет Авг 04, 2006 5:58 pm
Съгласи се че не може с едни пружини да се кара 10 години или с колооси 40 години без да се подменят с нови. Още повече че в нашите машини има редица елементи и агрегати, които така и никога не са подменяни с нови. Далеч се съмнявам че това е практикувано и в експлоатацията на ТЖВ или който и да е СИМЕНС.

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Администратор
В момента 42 141 е на последни издихания, в мига, в който отънее и стане за бандажи ще замине в храсталака на депо Дупница и ще стане донор за части. Машината е в изключително лошо състояние, а като добавим и заварената пета на тяга, надали ще се навие някой да я прави. В момента машината работи като маневра Бобов Дол.
64.19
Информация
Модератори