Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm
Докладът е публикуван във в."Железничар".
Ето някои от основните акценти:
1.)Електрически магистрални локомотиви:
-поетапно извеждане от експлоатация на най-старите ЕЛ 42 и 43 серия.
-подобряване техническото състояние на ЕЛ 44/45 чрез качествени деповски и заводски ремонти.
-модернизация на лок 44/45 по проекта на "Кончар" (44.001/002).
-модернизация на 46 серия отново в "Кончар"
-Поетапно закупуване на нови локомотиви по 5 на година до 2012, след което по-големи доставки 15-20 лок. на година.
2.) ЕМВ :
-доставка минимум още 50 ЕМВ.
3.) Дизелови локомотиви:
-модернизация на 30 броя локомотиви 07 в депо Горна оряховица.
-поетапно изваждане от експлоатация на 06 51 и 52 серия.
-качествен деповски ремонт на 55.
4.)ДМВ :
5.) Закупените ДМВ удовлетворяват изискванията на БДЖ за следващите 15-20 години.
6.)Пътнически вагони :
-Доставка на 220 НОВИ пътнически вагони.
-Модернизация и рециклиране на 1/3 от наличните вагони.
-Останалата 1/3-частична модернизация включваща инсталиране на климатични инсталации и самозатварящи се врати.
Ето някои от основните акценти:
1.)Електрически магистрални локомотиви:
-поетапно извеждане от експлоатация на най-старите ЕЛ 42 и 43 серия.
-подобряване техническото състояние на ЕЛ 44/45 чрез качествени деповски и заводски ремонти.
-модернизация на лок 44/45 по проекта на "Кончар" (44.001/002).
-модернизация на 46 серия отново в "Кончар"
-Поетапно закупуване на нови локомотиви по 5 на година до 2012, след което по-големи доставки 15-20 лок. на година.
2.) ЕМВ :
-доставка минимум още 50 ЕМВ.
3.) Дизелови локомотиви:
-модернизация на 30 броя локомотиви 07 в депо Горна оряховица.
-поетапно изваждане от експлоатация на 06 51 и 52 серия.
-качествен деповски ремонт на 55.
4.)ДМВ :
5.) Закупените ДМВ удовлетворяват изискванията на БДЖ за следващите 15-20 години.
6.)Пътнически вагони :
-Доставка на 220 НОВИ пътнически вагони.
-Модернизация и рециклиране на 1/3 от наличните вагони.
-Останалата 1/3-частична модернизация включваща инсталиране на климатични инсталации и самозатварящи се врати.

42 серия може би и преди 2011 г. ще са всички извън движение... а за 43 серия могат според мен при качествена поддръжка и след 2013 г. да изкарат... все пак са добри за всякаква служба и мисля,че е редно да ги запазим... за Р-ките съм "ЗА" качествен ремонт в БТ-Р... модернизация в Кончар само на 46-та серия... иначе наистина е доста обнадеждаващо,но да видим дали ще стане...


За мен това звучи притеснително.модернизация на лок 44/45 по проекта на "Кончар" (44.001/002)
както и :
-модернизация на 46 серия отново в "Кончар"
и тук не са познали. Могат да купят или наемат още две докато направят Пловдив-Свиленград.5.) Закупените ДМВ удовлетворяват изискванията на БДЖ за следващите 15-20 години.

Напълно си прав, разликата в годините между последната доставка на 42 серия и първата на 43 е 2-3 г. обаче 43 са по-нови и особено в депа като Русе с перфектна поддръжка ще изкарат и след 2013 г. що годе поддръжката на 43 серия по депа е задоволителна,но има какво още да се желае. Каквото и да говорим в 43 серия колкото и стара да е тя (дори на 38 г.) има още малко живот... нека ги използваме до край. А относно модернизацията на 44/45 в Кончар мисля,че ще е пълна лудост колкото и добри да са 44001 и 44002. По-добре да пратят за качествен ремонт Р-ките в БТ-Р или в Кончар когато се освободи място.45 151 написа:Разликата между 42 и 43 в годините хич не е голяма.


Дано максимално бързо да спрът 42-рите. Особенно 42-141 че зарочна да се разпада. А едва ли има и лиценз!
http://www.snimka.bg/album.php?album_id ... id=7196969
http://www.snimka.bg/album.php?album_id ... id=7196970
http://www.snimka.bg/album.php?album_id ... id=7196969
http://www.snimka.bg/album.php?album_id ... id=7196970

Ми вече някои почнаха да я отказват и деломайсторите се гледат да не я показват по главните линии. Имаики предвид "всеобщата " локомотивна криза - нека поработва маневра Бд и скорост до 40 км/ч. Разбира се е най-добре да се спре или да се "пренаниже" на 42-140. Хубаво е че и други непредубедени колеги споделят моите опасения относно безопасноста с тази машина . А относно мустаците но 07-42 -заварката е правена именно с знанието на същото бъдещо инжинерче което и ги свали! Имало БДЖ-предписания ,относно външния вид на локомотива ! А има ли БДЖ- придписания за тази обикновена заварка на изключикелно одговорен и силово напрегнат елемент от рамата на локомотива??? Виждал съм 43-541 изорала цялата гърловина на гара Долни Раковец ,завъртяна напречно на коловозите и полегнала на една страна благодарение на тия тяги! Дано невиждам повече такива неща!
Информация
Модератори