Неизвестни лица с вандалски драсканици са изрисували стените в санитарния възел на вагон "A" на последния доставен ЕМВ Дезиро - 31 019/020. Чудно как все още не са задигнали и помпичката за сапун...
С ЕМВ 31 013/014 бяха проведени неофициални тягови и спирачни експерименти от гара Банкя до сп. Иваняне при лека утринна роса.
Резултатите:
-Потегляне от гара Банкя с максимална тяга. Влакът разви 25км/ч след не по-малко от 200м.
-Пълно служебно задържане в надолнището от Банкя към сп. Иваняне при 50км/ч. В първите 100м спирачен ефект не беше забелязан, а влакът се установи след около 300м.
30-015/016 на 09 Май обслужваше чифтетата София - Банкя - София. Като изключим многото натрошени стъкла в салона, ЕМВ се представи отлично в обслужването на влаковете без да даде нито една грешка. Очевидно новите ЕМВ се стабилизираха след първоначалните капризи, които проявяваха.
Май почти няма ЕМВ с напълно здрави стъкла... От мотрисите, които съм виждал, всяка от тях има минимум по едно строшено стъкло- действат като магнит за вандалите.
30-015/016, 30-017/018 и 30-023/024 са изписани от годишни ревизии и вече обслужват влакове. Последователно трябва всички спрени ЕМВ 30/31 да преминат през описаните ревизии и да бъдат пуснати отново в експлоатация. Отделение "Въздушни спирачки" извършва проверка на предпазните вентили на ЕМВ, а звено "Контролни уреди" проверява манометрите им. За проверките се издават протоколи за констатираните резултати, които са и финалната част от ревизията.
Днес изписахме и 30-025/026, вчера пък издадохме 30-029/030. Полека лека вдигаме "СИМЕНС"-ите на "крака". Сериозен проблем обаче срещаме с манометрите, които уж са клас 1 по точност, но в действителност са 2,5. Ама иди обяснявай...
43.309 написа:Горе долу като срок или не може да се каже?
Ами до 10 дни трябва да ги избутаме влаковете да тръгнат Немците висят непрекъснато там, а Гергинов дава зар на всичко, що е ангажирано с ревизиите на SIEMENS.