
Администратор
Отварям темата, за да се разискват тук всички въпроси, свързани с дизеловите локомотиви серия 60 на "Българска Железопътна Компания - АД".
От 23.09.2008 "новата" доставка на локомотиви серия 60 е с още един представител, с което локомотивите стават два. Основно изпълнението е като при 60-0882-5, но има някои различия, касаещи главно рамките на страничните прозорци в кабините, както и оцветяването в зоната на прожекторите - тук вече е сиво като покрива, а не червено като при първата машина. Локомотив 60-0685-2 чака лицензия и в момента се намира в района на депо Подуяне, където компания му прави и другата машина 60-0882-5.
От 23.09.2008 "новата" доставка на локомотиви серия 60 е с още един представител, с което локомотивите стават два. Основно изпълнението е като при 60-0882-5, но има някои различия, касаещи главно рамките на страничните прозорци в кабините, както и оцветяването в зоната на прожекторите - тук вече е сиво като покрива, а не червено като при първата машина. Локомотив 60-0685-2 чака лицензия и в момента се намира в района на депо Подуяне, където компания му прави и другата машина 60-0882-5.
64.19

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Администратор
Според мен от юридическа гледна точка пускането на локомотиви , собственост на частния ж.п. превозвач по участък , по който не са минавали досега би трябвало да стане след изрично писмено споразумение между двете компании.БЖК имат лиценз за национален превозвач , но отношенията би следвало да се уредят поне с някакъв документ , даващ право машините да обслужват влакове във въпросния участък.

Администратор
В случая това се урежда от дирекция УДВГД, която издава съответните разписания за движение и т.н. Другата част е уредена с издаването на Сертификат за безопасност и допускане за движение по националната жп. мрежа, който се заверява от ИА "ЖА" и се издава от НИИТ. В случая всички локомотиви на БЖК са снабдени със съответните документи.
64.19
Локомотивните машинисти трябва да познават профила в участъка на движение и да са пътували за последен път преди не повече от 6 месеца по този участък,ако са повече от 6 месеца откакто е минавал,трябва да има инструктор-придружител.

Администратор
Утре вечер в 20:00 е назначена локомотивна бригада и е осигурено трасе до Пловдив за 60-0882-5, където машината ще бъде поета от нашия колега и Главен модератор Федя Д. Йоргов. Днес той лично прие локомотива и се извършиха някои проби на място, като в тях бе включено и 30 минутно поддържане на локомотива в работно състояние - със стартиран дизелов двигател. Имайки в предвид колко дълго не е пален ДД, може да си представите какъв пушек на талази се стелеше из Миячката. При експлоатационната проверка се установиха и три проблема:
-Теч на масло от масления филтър при рейките страна 1-ва кабина;
-Неизправно реле 75 за водно налягане, водещо до невъзможност за автоматична работа на водната помпа;
-Неизправен ампермер за 2 и 5 ТД в 1-ва кабина;
Като изключим тези кусури, които са нормални за локомотив от заводски ремонт, машината е в пъти по - добра от нашите и братовчедки и предполагаемо ще се справи с влаковете също много по - добре. В Пловдив, 60-0882-5 ще бъде зает с предавателна маневра ПОР - КЦМ-АД.
-Теч на масло от масления филтър при рейките страна 1-ва кабина;
-Неизправно реле 75 за водно налягане, водещо до невъзможност за автоматична работа на водната помпа;
-Неизправен ампермер за 2 и 5 ТД в 1-ва кабина;
Като изключим тези кусури, които са нормални за локомотив от заводски ремонт, машината е в пъти по - добра от нашите и братовчедки и предполагаемо ще се справи с влаковете също много по - добре. В Пловдив, 60-0882-5 ще бъде зает с предавателна маневра ПОР - КЦМ-АД.
64.19

Администратор
Вчера в 14:30, локомотив 60-0882-5 се завърна в Подуяне след като успешно е извършил предавателната маневрена работа в Пловдив. Машината бе докарана от Главния модератор Федя Йоргов и след като бе оставена на 25-ти коловоз в депо Подуяне, същата бе почистена. Извърши се малък ремонт в кабината, касаещ лайстната за перде на страничния прозорец, на която липсваше болт.
64.19

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Администратор


Информация
Модератори