
В Вас мало веры Веры во что? В собственные силы - ее то как раз достаточно, т.к. иначе человек не искал бы то, что ЕМУ действительно надо в жизни, а нашел бы способ убежать - в проверенную тысячелети
Последно промяна от марковІ на Нед Дек 20, 2009 9:40 pm, променено общо 2 пъти.


Про мужские фантазии ПЕРВОБЫТНАЯ Я бросаю к костру добытого мной оленя. Подходит жена, ее тело обвивается вокруг моего мощного торса. Я овладеваю ей на тигровой шкуре и думаю: "Лучшему мужчине до
Последно промяна от марковІ на Нед Дек 20, 2009 11:09 pm, променено общо 2 пъти.

Много хубава тема ! Прегледах всички мнения. Имаше и какво ново да науча но имаше и неверни неща. Освен легендата че е от подводница ненамерих коментари за неговото по-особено устройство което го отличава от другите двигатели като чогунения калянов вал , разглобяемото бутало , начина на охлаждане на челото на луталото , съчленената или двойна мотовилка при кояко на един лагер са захванати две бутала и т.н. Просто има много много да се казва за неино величество седмицата. Между другото 07-71 виси на Промахон защото хем искаме гърците да ни я платят хем да си я вземем. Нека следващите снимки да са поздрав за онези които копнеят за Людмилките!
http://www.br232.com/Bilder/Technik/Fst_v_W232_01a.jpg
http://www.br232.com/Bilder/Technik/Fst_v_W232_01b.jpg

http://www.br232.com/Bilder/Technik/Fst_v_W232_01a.jpg
http://www.br232.com/Bilder/Technik/Fst_v_W232_01b.jpg
Макар да се отклонявам от темата ще кажа, че завода в Коломенск е флагман на руското Дизелостроене и е част от Трансмашхолдинг, държащ основната част от производството на подвижен състав за Руските железници.Също така произвежда дизел-генераторни групи за ВМФ на Руската федерация. Ето нещо като визитка:
http://www.korabel.ru/catalogue/item_view/788.html
Коломенския дизели за подводници:
http://engine.aviaport.ru/issues/10/page08.html
Страница на завода:
http://www.kolomnadiesel.com/
http://www.korabel.ru/catalogue/item_view/788.html
Коломенския дизели за подводници:
http://engine.aviaport.ru/issues/10/page08.html
Страница на завода:
http://www.kolomnadiesel.com/

Ни най малко неси се отклонил от темата. Става ясно че това са високо надеждни и универсални двигатели , които намират приложение навсякаде. Стана ясно кои модификации се влагат в новите дизелови подводници "Амур" и "Лада" както и корветата "Стерегущий" която е с два двигателя и общ редуктор.vesko7 написа:Макар да се отклонявам от темата ще кажа, че завода в Коломенск е флагман на руското Дизелостроене и е част от Трансмашхолдинг, държащ основната част от производството на подвижен състав за Руските железници.Също така произвежда дизел-генераторни групи за ВМФ на Руската федерация. Ето нещо като визитка:
http://www.korabel.ru/catalogue/item_view/788.html
Коломенския дизели за подводници:
http://engine.aviaport.ru/issues/10/page08.html
Страница на завода:
http://www.kolomnadiesel.com/
Ще бъде интересно да узнаем и кои модификации са влагани в старите подводници включително и нашите две. С една дума -
Всеки машинист на седмица - капитан на кораб и подводница !!!

В депо Варна веднъж бяха докарали една чисто нова маслена помпа , тя трябваше да се сложи на лок.07-087 който беше излязъл от КР от депо ГО но още през гаранцията взе нещо да не вдига маслено налягане ,какво ли не сменихме и гледахме и най-накрая се реши ,че е от маслената помпа ,поради липса на такава във Варна от ГО изпратиха тази чисто нова , но уви 2 дена се опитвахме да я монтираме но не успяхме , на 3-тия ден от ГО дойдоха техни " специалисти " но и те не успяха да я сложат , не ще да влиза на мястото си и това е , свалихме двете помпи и ги сложихме една до друга и след измерване се оказа , че корпуса на новата е с 5-6 мм по тясна , а на външен вид изобщо нямаше такава , след обаждане до ГО се оказа ,че тази помпа е взета от пристанище Русе където веднъж нач. депо ГО ходил за нещо и ги видял да се търкалят ,попитал какво ще ги правят а те му отговорили ,че ще ги хвърлят понеже не им вършили рабона и си ги взели след съответно съгласуване между двете предприятия , най-накрая сложихме старата помпа и взехпе предпазителния клапан от новата-именно в него била повредата.
А друг път от ТЕРЕМ-Флотски арсенал Варна съм виждал писма с кито са изпращали запитвания относно двигателите на нашите 07 ,понеже били индентични с тези на някакви от нашите военни кораби но не разбрах за кои става дума.
А друг път от ТЕРЕМ-Флотски арсенал Варна съм виждал писма с кито са изпращали запитвания относно двигателите на нашите 07 ,понеже били индентични с тези на някакви от нашите военни кораби но не разбрах за кои става дума.

Навремето такъв проблем имаше и в дупнишко но нашите направо си се захванаха с предпазния вентил. Не че са специалисти но и студена пак неправеше налягяне а тогава то достига до около десетина атмосфери. Нашите имат друга слава като от два различни компресора зглобиха един! И понеже компресора и ел.двигателя неси пасваха направо ги завариха за подовите ламарини!!! Та в горна ги изрязваха.disell написа:В депо Варна веднъж бяха докарали една чисто нова маслена помпа , тя трябваше да се сложи на лок.07-087 който беше излязъл от КР от депо ГО но още през гаранцията взе нещо да не вдига маслено налягане ,какво ли не сменихме и гледахме и най-накрая се реши ,че е от маслената помпа ,поради липса на такава във Варна от ГО изпратиха тази чисто нова , но уви 2 дена се опитвахме да я монтираме но не успяхме , на 3-тия ден от ГО дойдоха техни " специалисти " но и те не успяха да я сложат , не ще да влиза на мястото си и това е , свалихме двете помпи и ги сложихме една до друга и след измерване се оказа , че корпуса на новата е с 5-6 мм по тясна , а на външен вид изобщо нямаше такава , след обаждане до ГО се оказа ,че тази помпа е взета от пристанище Русе където веднъж нач. депо ГО ходил за нещо и ги видял да се търкалят ,попитал какво ще ги правят а те му отговорили ,че ще ги хвърлят понеже не им вършили рабона и си ги взели след съответно съгласуване между двете предприятия , най-накрая сложихме старата помпа и взехпе предпазителния клапан от новата-именно в него била повредата.
А друг път от ТЕРЕМ-Флотски арсенал Варна съм виждал писма с кито са изпращали запитвания относно двигателите на нашите 07 ,понеже били индентични с тези на някакви от нашите военни кораби но не разбрах за кои става дума.





Администратор
Общи технически данни на БДЖ 07 - специално касаещи 07-1917 (07 091.2)
Uspořádání pojezdu : Co´ Co´
Přenos výkonu : střídavý smíšený
Typ motoru : Vorošilovgrad 5 D 49 (мисля, че тук е разликата в двигателя)
Jmenovitý výkon motoru : 2208 kW
Jmenovité otáčky motoru : 1000 ot./min.
Maximální rychlost : 100 km/h
Trvalá tažná síla : 260 kN
Maximální tažná síla : 345 kN
Hmotnost : 117,3 t
Délka přes nárazníky : 20620 mm
Výška lokomotivy : 4990 mm
Šířka lokomotivy : 2950 mm
Průměr dvojkolí : 1050 mm
Rozvor podvozku : 3700 mm
Vzdálenost otočných čepů : 11780 mm
Objem palivové nádrže : 4000 litrů
Minimální poloměr oblouku : 140 m
Uspořádání pojezdu : Co´ Co´
Přenos výkonu : střídavý smíšený
Typ motoru : Vorošilovgrad 5 D 49 (мисля, че тук е разликата в двигателя)
Jmenovitý výkon motoru : 2208 kW
Jmenovité otáčky motoru : 1000 ot./min.
Maximální rychlost : 100 km/h
Trvalá tažná síla : 260 kN
Maximální tažná síla : 345 kN
Hmotnost : 117,3 t
Délka přes nárazníky : 20620 mm
Výška lokomotivy : 4990 mm
Šířka lokomotivy : 2950 mm
Průměr dvojkolí : 1050 mm
Rozvor podvozku : 3700 mm
Vzdálenost otočných čepů : 11780 mm
Objem palivové nádrže : 4000 litrů
Minimální poloměr oblouku : 140 m

Няма нужда от превод 07-1917 (07 091.2) си е досущ като нашите 07 000 локомотива е със заводски N510/1975г. и значи между нашите 07055.7 и 07056.5Nikss написа:Моля някой да го преведе (не, че не може да се разгадае кое за какво е, но все пак не всички са учили западни езици).![]()
Колоосна формула: Co´- Co´
Окачване на тяговите двигатели : Опорно осево
Дизелов двигател: 5 D 49 (Абсолютно същия като нашите)
Мощност на Дизеловия двигател :2208 kW/h (3000 к.с)
Максимални обороти на коляновия вал: 1000 об/мин.
Максимална скорост: 100 км/ч.
Трайна теглителна сила: 260 kN
Максимална теглителна сила : 345 kN
Сцепна маса (при 2/3 експлоатационни запаси) : 117,3 t
Дължина от бугер до буфер : 20620 mm
Височина на локомотива : 4990 mm
Широчина на локомотива : 2950 mm
Диаметър на колооста : 1050 mm
Междубуксово разстояние : (2х1850) 3700 mm
Разстояние между централните болкове : 11780 mm
Обем на резервоара : 4000 литра
Минимален радиус на вписване в криви: 140 m
В раздел "Библиотека" има писано по въпроса viewtopic.php?t=1315
Powered by Mac OS X 10.7.3 /Lion/ & Safari 5.1.2



Информация
Модератори