Мнения: 81
Регистриран на: Пон Юни 30, 2008 8:27 pm
Местоположение: НЕСЕБЪР
В Вас мало веры Веры во что? В собственные силы - ее то как раз достаточно, т.к. иначе человек не искал бы то, что ЕМУ действительно надо в жизни, а нашел бы способ убежать - в проверенную тысячелети
Гост
Гост

Мнение от Гост »

марковІ написа:В сайта на Лугансктепловоз открих това нещо:http://www.ukrindustrial.com/zoom_item.php?oid=12478&what=photo&market_start_number=0
Да не искаш да кажеше че братушките са измислил ново ДМВ ? :shock:
Мнения: 81
Регистриран на: Пон Юни 30, 2008 8:27 pm
Местоположение: НЕСЕБЪР
Про мужские фантазии ПЕРВОБЫТНАЯ Я бросаю к костру добытого мной оленя. Подходит жена, ее тело обвивается вокруг моего мощного торса. Я овладеваю ей на тигровой шкуре и думаю: "Лучшему мужчине до
Мнения: 28
Регистриран на: Пон Мар 24, 2008 1:14 pm
Местоположение: Дупница
Обратна връзка:

Мнение от rumi68bg »

Много хубава тема ! Прегледах всички мнения. Имаше и какво ново да науча но имаше и неверни неща. Освен легендата че е от подводница ненамерих коментари за неговото по-особено устройство което го отличава от другите двигатели като чогунения калянов вал , разглобяемото бутало , начина на охлаждане на челото на луталото , съчленената или двойна мотовилка при кояко на един лагер са захванати две бутала и т.н. Просто има много много да се казва за неино величество седмицата. Между другото 07-71 виси на Промахон защото хем искаме гърците да ни я платят хем да си я вземем. Нека следващите снимки да са поздрав за онези които копнеят за Людмилките! :D
http://www.br232.com/Bilder/Technik/Fst_v_W232_01a.jpg
http://www.br232.com/Bilder/Technik/Fst_v_W232_01b.jpg
Мнения: 255
Регистриран на: Сря Мар 19, 2008 2:23 pm
Местоположение: Варна
Обратна връзка:

Мнение от vesko7 »

Макар да се отклонявам от темата ще кажа, че завода в Коломенск е флагман на руското Дизелостроене и е част от Трансмашхолдинг, държащ основната част от производството на подвижен състав за Руските железници.Също така произвежда дизел-генераторни групи за ВМФ на Руската федерация. Ето нещо като визитка:
http://www.korabel.ru/catalogue/item_view/788.html
Коломенския дизели за подводници:
http://engine.aviaport.ru/issues/10/page08.html
Страница на завода:
http://www.kolomnadiesel.com/
Мнения: 28
Регистриран на: Пон Мар 24, 2008 1:14 pm
Местоположение: Дупница
Обратна връзка:

Мнение от rumi68bg »

vesko7 написа:Макар да се отклонявам от темата ще кажа, че завода в Коломенск е флагман на руското Дизелостроене и е част от Трансмашхолдинг, държащ основната част от производството на подвижен състав за Руските железници.Също така произвежда дизел-генераторни групи за ВМФ на Руската федерация. Ето нещо като визитка:
http://www.korabel.ru/catalogue/item_view/788.html
Коломенския дизели за подводници:
http://engine.aviaport.ru/issues/10/page08.html
Страница на завода:
http://www.kolomnadiesel.com/
Ни най малко неси се отклонил от темата. Става ясно че това са високо надеждни и универсални двигатели , които намират приложение навсякаде. Стана ясно кои модификации се влагат в новите дизелови подводници "Амур" и "Лада" както и корветата "Стерегущий" която е с два двигателя и общ редуктор.
Ще бъде интересно да узнаем и кои модификации са влагани в старите подводници включително и нашите две. С една дума -
Всеки машинист на седмица - капитан на кораб и подводница !!! :lol:
Мнения: 1030
Регистриран на: Вто Фев 14, 2006 12:31 am
Местоположение: Варна , България

Мнение от disell »

В депо Варна веднъж бяха докарали една чисто нова маслена помпа , тя трябваше да се сложи на лок.07-087 който беше излязъл от КР от депо ГО но още през гаранцията взе нещо да не вдига маслено налягане ,какво ли не сменихме и гледахме и най-накрая се реши ,че е от маслената помпа ,поради липса на такава във Варна от ГО изпратиха тази чисто нова , но уви 2 дена се опитвахме да я монтираме но не успяхме , на 3-тия ден от ГО дойдоха техни " специалисти " но и те не успяха да я сложат , не ще да влиза на мястото си и това е , свалихме двете помпи и ги сложихме една до друга и след измерване се оказа , че корпуса на новата е с 5-6 мм по тясна , а на външен вид изобщо нямаше такава , след обаждане до ГО се оказа ,че тази помпа е взета от пристанище Русе където веднъж нач. депо ГО ходил за нещо и ги видял да се търкалят ,попитал какво ще ги правят а те му отговорили ,че ще ги хвърлят понеже не им вършили рабона и си ги взели след съответно съгласуване между двете предприятия , най-накрая сложихме старата помпа и взехпе предпазителния клапан от новата-именно в него била повредата.
А друг път от ТЕРЕМ-Флотски арсенал Варна съм виждал писма с кито са изпращали запитвания относно двигателите на нашите 07 ,понеже били индентични с тези на някакви от нашите военни кораби но не разбрах за кои става дума.
Мнения: 28
Регистриран на: Пон Мар 24, 2008 1:14 pm
Местоположение: Дупница
Обратна връзка:

Мнение от rumi68bg »

disell написа:В депо Варна веднъж бяха докарали една чисто нова маслена помпа , тя трябваше да се сложи на лок.07-087 който беше излязъл от КР от депо ГО но още през гаранцията взе нещо да не вдига маслено налягане ,какво ли не сменихме и гледахме и най-накрая се реши ,че е от маслената помпа ,поради липса на такава във Варна от ГО изпратиха тази чисто нова , но уви 2 дена се опитвахме да я монтираме но не успяхме , на 3-тия ден от ГО дойдоха техни " специалисти " но и те не успяха да я сложат , не ще да влиза на мястото си и това е , свалихме двете помпи и ги сложихме една до друга и след измерване се оказа , че корпуса на новата е с 5-6 мм по тясна , а на външен вид изобщо нямаше такава , след обаждане до ГО се оказа ,че тази помпа е взета от пристанище Русе където веднъж нач. депо ГО ходил за нещо и ги видял да се търкалят ,попитал какво ще ги правят а те му отговорили ,че ще ги хвърлят понеже не им вършили рабона и си ги взели след съответно съгласуване между двете предприятия , най-накрая сложихме старата помпа и взехпе предпазителния клапан от новата-именно в него била повредата.
А друг път от ТЕРЕМ-Флотски арсенал Варна съм виждал писма с кито са изпращали запитвания относно двигателите на нашите 07 ,понеже били индентични с тези на някакви от нашите военни кораби но не разбрах за кои става дума.
Навремето такъв проблем имаше и в дупнишко но нашите направо си се захванаха с предпазния вентил. Не че са специалисти но и студена пак неправеше налягяне а тогава то достига до около десетина атмосфери. Нашите имат друга слава като от два различни компресора зглобиха един! И понеже компресора и ел.двигателя неси пасваха направо ги завариха за подовите ламарини!!! Та в горна ги изрязваха. :lol: Пращали сме и машини за подемен с различни покриви . Все пак различните номера са имали разлики. А не веднъж един локомотив е идвал за подемен на два транша :D Локомотива идва студен а с друга мащина му пращат главите и ауспусите :D Цирк!
Мнения: 304
Регистриран на: Пон Окт 08, 2007 12:38 pm
Местоположение: Благоевград
Обратна връзка:

Мнение от Naskoni »

rumi68bg, какво стана с 07042? :oops:
Мнения: 28
Регистриран на: Пон Мар 24, 2008 1:14 pm
Местоположение: Дупница
Обратна връзка:

Мнение от rumi68bg »

Naskoni написа:rumi68bg, какво стана с 07042? :oops:
Ми ще я прават.... Ще и слагат нови кабели и нови бандажи. :wink:
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Депо Русе се готви да изкара още един "наточен" представител на серия 07. Локомотив 07 049.0 е след ГПР и вчера беше в дизелов цех. Остава да се монтират акумулаторни батерии на машината, да се направят пробите и след това да бъде пуснат в експлоатация:

Изображение

Изображение
64.19
Координатор УС
Мнения: 486
Регистриран на: Пет Юли 24, 2009 7:42 pm
Местоположение: Wien / Sofia
Обратна връзка:
Аватар
Координатор УС

Мнение от NiGhtPiSH »

Общи технически данни на БДЖ 07 - специално касаещи 07-1917 (07 091.2)


Uspořádání pojezdu : Co´ Co´

Přenos výkonu : střídavý smíšený

Typ motoru : Vorošilovgrad 5 D 49 (мисля, че тук е разликата в двигателя)

Jmenovitý výkon motoru : 2208 kW

Jmenovité otáčky motoru : 1000 ot./min.

Maximální rychlost : 100 km/h

Trvalá tažná síla : 260 kN

Maximální tažná síla : 345 kN

Hmotnost : 117,3 t

Délka přes nárazníky : 20620 mm

Výška lokomotivy : 4990 mm

Šířka lokomotivy : 2950 mm

Průměr dvojkolí : 1050 mm

Rozvor podvozku : 3700 mm

Vzdálenost otočných čepů : 11780 mm

Objem palivové nádrže : 4000 litrů

Minimální poloměr oblouku : 140 m
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Моля някой да го преведе (не, че не може да се разгадае кое за какво е, но все пак не всички са учили западни езици). :wink: :)
Мнения: 255
Регистриран на: Сря Мар 19, 2008 2:23 pm
Местоположение: Варна
Обратна връзка:

Мнение от vesko7 »

Nikss написа:Моля някой да го преведе (не, че не може да се разгадае кое за какво е, но все пак не всички са учили западни езици). :wink: :)
Няма нужда от превод 07-1917 (07 091.2) си е досущ като нашите 07 000 локомотива е със заводски N510/1975г. и значи между нашите 07055.7 и 07056.5

Колоосна формула: Co´- Co´

Окачване на тяговите двигатели : Опорно осево

Дизелов двигател: 5 D 49 (Абсолютно същия като нашите)

Мощност на Дизеловия двигател :2208 kW/h (3000 к.с)

Максимални обороти на коляновия вал: 1000 об/мин.

Максимална скорост: 100 км/ч.

Трайна теглителна сила: 260 kN

Максимална теглителна сила : 345 kN

Сцепна маса (при 2/3 експлоатационни запаси) : 117,3 t

Дължина от бугер до буфер : 20620 mm

Височина на локомотива : 4990 mm

Широчина на локомотива : 2950 mm

Диаметър на колооста : 1050 mm

Междубуксово разстояние : (2х1850) 3700 mm

Разстояние между централните болкове : 11780 mm

Обем на резервоара : 4000 литра

Минимален радиус на вписване в криви: 140 m

В раздел "Библиотека" има писано по въпроса viewtopic.php?t=1315
Powered by Mac OS X 10.7.3 /Lion/ & Safari 5.1.2

Изображение
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Много благодаря. :)
Публикувай отговор

Обратно към “Магистрални дизелови локомотиви | Main line diesel locomotives”

Информация