Интересно ще е да се види актуална снимка на нашия "Стефчо" в новият му "дом". За съжаление един изключително добър локомотив си отиде от България без дори да беше навъртял заложените в договора километри. Хората, работили с него може само да се гордеят, че за няколко месеца се почувстваха европейци и, че се докоснаха до толкова модерна машина. За него се полагаха много грижи, но един нещастен инцидент обърна нещата.43.309 написа:Машината работи през пролетта под наем за Гишев в Унгария, в момента работи отново под наем в Германия.

Администратор
64.19
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm
http://www.railcolor.net/images/basic/siem_21053_50.jpg
Месец май Унгария
http://www.railcolor.net/images/basic/siem_21053_54.jpg
Юли вече в Германия
Месец май Унгария
http://www.railcolor.net/images/basic/siem_21053_54.jpg
Юли вече в Германия

Администратор

Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm


Администратор
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm


Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
DarkLok написа:искам да ви питам нещо правите ли разлика между ES64U2 и ES64U4
понеже гледам че пускате снимки на у2 и после не знам поради каква точно причина пускате скици на У4 и снимки как се изготвя прототипа на
Таури 2 демек EuroSprinter 3
Когато нападаш го прави с обосновка, т.е. посочи снимките.
shadal написа:Техническа характеристика:
Произведител: Siemens
Година на произвеждане: 2000-2006
Осова формула: Bo'Bo'
Дължина между буферите: 19 280 mm
Маса на локомотива: 86т
Осово натоварване: 21,25т
Максимална скорост: 230км/ч
Часова мощност: 7000kW
Трайна мощност: 6400kW
Максимална спирачна сила: 300kN
Разположение на елементите :
Талига :
Главен ел. ключ :
Главен трансформатор :
Форма :
и отвътре :
Да DarkLok прав си - наистина е така, но уверен съм че грешката е неумишлена. Голяма част от нас правят разлика, а тя е доста съществена дори и на външен вид.


Администратор
"Стефчо" получи сертификат за движение по националната жп. мрежа, както той, така и всички локомотиви от типа ES64U2. Проблема с получаването на такива машини от БДЖ е чисто финансов и от части ръководно - малоумнически, тъй като вместо да се наливат грешни пари в черната дупка "Кончар", същите можеха да бъдат обърнати в определен брой ES64U2, които реално да вършат някаква работа на и без това изстрадалата ни железница, вместо непрекъснато да висят по халета в разни депа с разни повреди и да се хвърлят нови и нови пари за глупости от рода на никому неизвестни платки на буксовка, които горят като за световно.
64.19
Информация
Модератори