НК „ЖИ” ПУСНА В ЕКСПЛОАТАЦИЯ ПЪРВАТА В ИСТОРИЯТА НА БЪЛГАРСКИТЕ ЖЕЛЕЗНИЦИ МНОГОФУНКЦИОНАЛНА МАШИНА ЗА ПОДМЯНА НА ТРАВЕРСИ И ПОДДРЪЖКА НА ЖЕЛЕЗНИЯ ПЪТ.
На 21 октомври 2008 г., ръководството на Национална компания „Железопътна инфраструктура” представи пред медиите първата по рода си в историята на българските железници многофункционална машина за подмяна на траверси и ремонт по железния път. Машината SVP -74.1 работи по българските ж.п. линии от близо месец. Уникалната за НК „ЖИ” придобивка вече е тествана в участъци от мрежата в страната и са ремонтирани части от железопътната инфраструктура в районите Владая - Драгичево и Драгоман - Калотина, а днес е позиционирана край Вакарел. До края на годината се очаква SVP -74.1 да ремонтира участъци от железопътната инфраструктура и в районите на железопътните секции София 1, София 2, Дупница и Враца.
Стойността на многофункционалната машина за смяна на траверси SVP -74.1 е 1,070 млн. лева. Тя е произведена и доставена от словашката компания MTH – REMONT – Словакия. Благодарение на новата техника в НК „ЖИ” ще се увеличи производителността на труда, темпът и ефективността на ремонтите по ж.п. инфраструктурата в страната, както и ще се замени изцяло тежкият и непривлекателен физически труд при смяната на траверси. В досегашната практика в НК „ЖИ” за подмяната на една негодна траверса по железния път са необходими поне 6 работници и няколко часа работа. Новата многофункционална машина заменя тежкия физически и непривлекателен труд и подменя 300-килограмовите траверси за 5-10 минути.
Новата многофункционалната машина SVP -74.1 на НК „ЖИ” освен дейности по подмяната на негодни и остарели траверси по железния път, ще може да бъде използвана от НК „ЖИ” и за друг вид дейност по поддръжката на железопътната инфраструктура – косене на трева около релсите, подрязване на храсти и премахване на растителност с дебелина до 100 мм в близост до железния път, което ще помогне за по-ефективното опазване и поддръжка на ж.п. инфраструктурата. Освен това при подмяна на работното оборудване словашката машина SVP -74.1 може да работи и като багер на ж.п. ход с три вида кофи или грайферен багер с два вида грайферни кофи.
Купената от НК „ЖИ” многофункционална машина SVP -74.1 е с фабричен номер 232, защото е 232-та произведена от словашката компания MTH – REMONT . Този вид техника е добре познат в работата на много европейски железници. Машината работи с успех в Словакия, Чехия, Германия, Унгария, Русия, Беларус, Украйна.
Въвеждането в експлоатация на новата техника, първа по рода си в историята на българските железница, е поредната крачка на НК „ЖИ” да достигне европейски стандарти в железопътната инфраструктура, високи скорости и надеждност за своите клиенти железопътни оператори, както и сигурност и комфорт за всички пътниците по българските железни пътища.
НК „ЖИ” ще продължи инвестициите в машини, заменящи непривлекателния тежък физически труд. По този начин ще се реши проблемът с наемането на общи работници за ръчните операции по поддържането и ремонта на железния път, но ще нарасне търсенето на оператори и обслужващ персонал за тази механизация. С доставката на новата техника в НК „ЖИ” организират и курсове за обучение на персонала от фирмите-доставчици.
http://rail-infra.bg/cms/opencms/menu/b ... s/SVP-74.1
На 21 октомври 2008 г., ръководството на Национална компания „Железопътна инфраструктура” представи пред медиите първата по рода си в историята на българските железници многофункционална машина за подмяна на траверси и ремонт по железния път. Машината SVP -74.1 работи по българските ж.п. линии от близо месец. Уникалната за НК „ЖИ” придобивка вече е тествана в участъци от мрежата в страната и са ремонтирани части от железопътната инфраструктура в районите Владая - Драгичево и Драгоман - Калотина, а днес е позиционирана край Вакарел. До края на годината се очаква SVP -74.1 да ремонтира участъци от железопътната инфраструктура и в районите на железопътните секции София 1, София 2, Дупница и Враца.
Стойността на многофункционалната машина за смяна на траверси SVP -74.1 е 1,070 млн. лева. Тя е произведена и доставена от словашката компания MTH – REMONT – Словакия. Благодарение на новата техника в НК „ЖИ” ще се увеличи производителността на труда, темпът и ефективността на ремонтите по ж.п. инфраструктурата в страната, както и ще се замени изцяло тежкият и непривлекателен физически труд при смяната на траверси. В досегашната практика в НК „ЖИ” за подмяната на една негодна траверса по железния път са необходими поне 6 работници и няколко часа работа. Новата многофункционална машина заменя тежкия физически и непривлекателен труд и подменя 300-килограмовите траверси за 5-10 минути.
Новата многофункционалната машина SVP -74.1 на НК „ЖИ” освен дейности по подмяната на негодни и остарели траверси по железния път, ще може да бъде използвана от НК „ЖИ” и за друг вид дейност по поддръжката на железопътната инфраструктура – косене на трева около релсите, подрязване на храсти и премахване на растителност с дебелина до 100 мм в близост до железния път, което ще помогне за по-ефективното опазване и поддръжка на ж.п. инфраструктурата. Освен това при подмяна на работното оборудване словашката машина SVP -74.1 може да работи и като багер на ж.п. ход с три вида кофи или грайферен багер с два вида грайферни кофи.
Купената от НК „ЖИ” многофункционална машина SVP -74.1 е с фабричен номер 232, защото е 232-та произведена от словашката компания MTH – REMONT . Този вид техника е добре познат в работата на много европейски железници. Машината работи с успех в Словакия, Чехия, Германия, Унгария, Русия, Беларус, Украйна.
Въвеждането в експлоатация на новата техника, първа по рода си в историята на българските железница, е поредната крачка на НК „ЖИ” да достигне европейски стандарти в железопътната инфраструктура, високи скорости и надеждност за своите клиенти железопътни оператори, както и сигурност и комфорт за всички пътниците по българските железни пътища.
НК „ЖИ” ще продължи инвестициите в машини, заменящи непривлекателния тежък физически труд. По този начин ще се реши проблемът с наемането на общи работници за ръчните операции по поддържането и ремонта на железния път, но ще нарасне търсенето на оператори и обслужващ персонал за тази механизация. С доставката на новата техника в НК „ЖИ” организират и курсове за обучение на персонала от фирмите-доставчици.
http://rail-infra.bg/cms/opencms/menu/b ... s/SVP-74.1

Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm


Еще одно подключение, в Тамбове. Заявка на кроссировку в пятницу, в понедельник монтирую, АДСЛ не горит. Звоню - не скроссировали, ждите. Занимаюсь другими делами, жду, пока сотрудники на объекте зао
20.12.2006 10:09 СУД ПЕТРОПАВЛОВСКА-КАМЧАТСКОГО ВЫДАЛ САНКЦИЮ НА АРЕСТ ВЛАДИМИРА ПРОХОРОВА 20.12.2006 10:07 В АРХАНГЕЛЬСКОЙ ОБЛАСТИ ОТ ВНЕШНЕГО МИРА ОСТАЕТСЯ ОТРЕЗАННЫМ ПОСEЛОК РОЧЕГДА 20.12
20.12.2006 10:09 СУД ПЕТРОПАВЛОВСКА-КАМЧАТСКОГО ВЫДАЛ САНКЦИЮ НА АРЕСТ ВЛАДИМИРА ПРОХОРОВА 20.12.2006 10:07 В АРХАНГЕЛЬСКОЙ ОБЛАСТИ ОТ ВНЕШНЕГО МИРА ОСТАЕТСЯ ОТРЕЗАННЫМ ПОСEЛОК РОЧЕГДА 20.12
Последно промяна от марковІ на Сря Авг 03, 2011 4:55 pm, променено общо 4 пъти.

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm
От подадения материал става ясно, че до сега именно времето, което отнема махането и полагането на нова траверса, са пречели на по-бързия ремонт. Естествено, че трябват и други машини, но за да се оправи всичко трябва от някъде да се започне.
Многоуважаемий 45 151,
Работата, в която тая машина ще отменя човешкия труд на тоя етап е незаменима. Иди ти подрязвай храсти и сменяй траверси- дип да видим дали можеш по-бързо...
Многоуважаемий 45 151,
Работата, в която тая машина ще отменя човешкия труд на тоя етап е незаменима. Иди ти подрязвай храсти и сменяй траверси- дип да видим дали можеш по-бързо...


Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm
Значи скоро може да видиш! Щом има такава опция, значи ще се използва. Не изпадам в предубеждение или защита на тази машина, просто това е нещо ново, което при отговорно и точно използуване ще върши доста работа.
Пак казвам, че само една машина ще оправи всичко по железния път, но все от някъде трябва се начене- сега е тая машина, после друга и така докато се постигне целта.
Пак казвам, че само една машина ще оправи всичко по железния път, но все от някъде трябва се начене- сега е тая машина, после друга и така докато се постигне целта.
Информация
Модератори