Кошът на вагона е целоносеща метална конструкция от огънати и прави профили и листова ламарина. Подът е изработен от гофрирана ламарина, а стените от нормална такава. Вагонът има общо 24 отваряеми прозореца, които се спускат надолу и се водят от специално уравновесящащо пружинно - ножично устройство. В едната си част, вагонът е оборудван с общо 48 места за сядане с дълги маси между тях. На всяка маса има алуминиева стойка за съдове с подправки и една настолна лампа, захранвана от 24V инсталация на вагона. В другата част на вагона е обособена кухненската част, която е оборудвана със стандартни електрически и газови уреди, необходими за приготвяне на храна. В единия край на кухненската част(към челната стена) е разположено хладилното помещенение и склада за продукти.
Вагон - ресторантите се отопляват от електрическо 1500V отопление или парно нискоциркулационно такова система "Фридман". Захранването с електричество на вагонната инсталация става от системата 1500V или от акумулаторните батерии, които се зареждат от един постояннотоков генератор, куплиран за 4-та колоос.
Вагонът се носи от две двуосни талиги тип "Гьорлиц V"(фиг.2). Талигата е с двустепенно ресорно окачване люлков тип. Всяка букса има по две винтови пружини. На челните капаци на буксите се монтира пневматичния регулатор против повличане. Спирачната система е калодкова. Рамата на талигата е двойна "П" образна конструкция от заварени профили. БАзата на талигата е 2,5 m и допуска скорости до 160 км/час.

фиг.1 Вагон - ресторант от ГДР - общ вид

фиг.2 Талига "Гьорлиц V"