

Администратор
Когато се качиш от обслужвана спирка или гара, цената на билета във влака е 5лв + редовната тарифа. Когато се качиш от необслужвана гара или спирка трябва да ти издадат билет на общо основание по редовна или намалена тарифа без глобата. Колегата aizi вероятно може да сподели подробности в това отношение, но общо взето е така.
Странно. Днес когато ходих до Драгоман и докато на Костинброд чаках да дойде 10208 реших да се поразходя до входните стрелки на гарата и малко се замотах и неуспях да си купя билет на гарата. Кондукторката във влака беше много любезна и ми издаде нормален билет, без да допълнително да ми иска 5 лв. Същото беше и навръщане, когато влакът закъсня на Драгоман с 27 минути и затова обратният 10209 замина с 20 минути закъснение. Навръщане вече началник-влакът проверяваше билетите. Беше много любезен и ми издаде билет.bdz46 написа:Когато се качиш от обслужвана спирка или гара, цената на билета във влака е 5лв + редовната тарифа
Един вагон, ама пълен! (4627)

Чесно казано има добри и лоши кондуктори и началник влакове.Бих искал всеки да си вземе поука и да се постави на мястото на кондуктор в влак.
-Тръгва си от работа и се качва в адският транспорт.Там се качва контрола а оважаемият кондуктор няма билет.Контролата редом с полиция до нея изисква глоба.Нашият кондуктор си я плаща и после си ги псува ха ум.Или пък няма пари като в моят случай и какво става
Никой незнае.Всичко зависи от контролата.Най много да го свалят и нашият кондуктор да стане поредният пребит от контрола
Със сигурност няма да му дойде много добре
-Тръгва си от работа и се качва в адският транспорт.Там се качва контрола а оважаемият кондуктор няма билет.Контролата редом с полиция до нея изисква глоба.Нашият кондуктор си я плаща и после си ги псува ха ум.Или пък няма пари като в моят случай и какво става







Със сигурност няма да му дойде много добре


Администратор
Кондукторите и началник-влаковете имат редовната практика да се заяждат с този или онзи и да се правят на властни. Но пред ромите, които пътуват на тумби без билети не смеят да шупнат, за да не пъдат пребити барабар с пикливия полицай дето се върти около тях и върши всичко друго, но не и да озаптява ромите. Още повече, че НИЕ ДАНЪКОПЛАТЦИТЕ му плащаме немалката заплата. Освен това има и други кондуктори и началник влакове, които си работят като хората и не се правят на келеши, но хора различни, различни нрави...
Относно пловдивските превозни бригади ще кажа, че редовно се заяждат с пътниците особено в софийските влакове. Виждал съм случаи да правят стойки в препълнен влак на колега, помощник машинист защото бил седнал в 1-ва класа, а нямал право
А това, че той им е изкарвал заплатата цяла нощ не се брои 
Относно пловдивските превозни бригади ще кажа, че редовно се заяждат с пътниците особено в софийските влакове. Виждал съм случаи да правят стойки в препълнен влак на колега, помощник машинист защото бил седнал в 1-ва класа, а нямал право


64.19

Даам сещам се и за Монтана ...................lok45111 написа:Кондукторите и началник-влаковете имат редовната практика да се заяждат с този или онзи и да се правят на властни. Но пред ромите, които пътуват на тумби без билети не смеят да шупнат, за да не пъдат пребити барабар с пикливия полицай дето се върти около тях и върши всичко друго, но не и да озаптява ромите. Още повече, че НИЕ ДАНЪКОПЛАТЦИТЕ му плащаме немалката заплата. Освен това има и други кондуктори и началник влакове, които си работят като хората и не се правят на келеши, но хора различни, различни нрави...
Относно пловдивските превозни бригади ще кажа, че редовно се заяждат с пътниците особено в софийските влакове. Виждал съм случаи да правят стойки в препълнен влак на колега, помощник машинист защото бил седнал в 1-ва класа, а нямал правоА това, че той им е изкарвал заплатата цяла нощ не се брои

Администратор
В Монтана трагедията е пълна. И там цари анархия и правят какви ли не простотии. Веднага ще назова името на един кондуктор Румен(май от Боровци е родом) - млад, висок и заядлив. Същият този откакто е на тая си служба не е спрял да се заяжда с хората и да прави конфликти. Станах свидетел на подобна сцена между него и мой приятел, където г-н Румен ама хич не беше прав и единственото, което постигна бе да му бъде пуснат рапорт
Чудя се когато разни такива ти вдигнат кръвното, как после пак да се качиш на влак ако си обикновен пътник
Понякога от кондукторска невежливост чак ми се драйфа
Тук е мястото и да спомена пълната противоположност на нещата в тази професия. Има един кондуктор от Видинския превоз - казва се Милозин. Трудно се сбърква. Културен, вежлив и услужлив човек, с побеляла коса и много големи мустаци. Този човек е пример за професията си и не случайно доволни пътници го поздравиха в професионалния ни вестник "Железничар". На такива като Милозин мога да кажа само ЕВАЛА и да се надявам повече хора да са като тях 





64.19
Мнения: 93
Регистриран на: Вто Авг 01, 2006 12:53 pm
АКО ПЪТУВАНЕТО ЗАПОЧВА ОТ НЕОБСЛУЖВАНА ГАРА ИЛИ СПИРКА СЕ ИЗДАВА БИЛЕТ ПО РЕДОВНА ЦЕНА.АКО Е ОБСЛУЖВАНА СЕ ИЗДАВА БИЛЕТ ПО ДРУГА ПО ВИСОКА ЦЕНА (НА БИЛЕТ ИЗДАДЕН ВЪВ ВЛАКА)ТОВА ВАЖИ ЗА ВСИЧКИ КАТЕГОРИИ ВЛАКОВЕ.ИЗКЛЮЧЕНИЕ Е УБВ ,КЪДЕТО СЕ ЗАПЛАЩА И ЗА НЕЗАКУПЕНО МЯСТО.ДРУГ Е ВЪПРОСА ,ЧЕ АКО ПЪТУВАШ В ПЪТНИЧЕКИ ВЛАК МОЖЕ ДА СЕ НАПРАВИ КОМПРОМИС И ДА ТИ ДАДАТ БИЛЕТ ОТ ИЛИЯНЦИ ВМЕСТО ДА ТЕ ГЛОБЯТ ОТ СОФИЯ.ИМА И РАЗРАБОТЕНИ ЗОНОВИ ЦЕНИ ,КЪДЕТО БИЛЕТИТЕ СА ПО ЕВТИНИ,ДОРИ И ИЗДАДЕНИ ВЪВ ВЛАКА.СОФИЯ-ПЕРНИК И СОФИЯ-ЦЕРОВО.
НЯМА ТАКОВА НЕЩО БИЛЕТА+5ЛВ.
ВСЯКО СТАДО СИ ИМА МЪРША.ИМА МНОГО ЛОШИ ТРАДИЦИИ В СИСТЕМАТА.
НЕКОМПЕТЕНТНИ ХОРА РАБОТЯТ ВЪВ ВСЯКА ОБЛАСТ НА БДЖ
НЯМА ТАКОВА НЕЩО БИЛЕТА+5ЛВ.
ВСЯКО СТАДО СИ ИМА МЪРША.ИМА МНОГО ЛОШИ ТРАДИЦИИ В СИСТЕМАТА.
НЕКОМПЕТЕНТНИ ХОРА РАБОТЯТ ВЪВ ВСЯКА ОБЛАСТ НА БДЖ


Администратор
Колега, много правилно го каза.
1.Ако гарата е обслужвана и пътник се качи във влака без превозен документ, същият се заставя да заплати билет издаван във влака, по цени, опоменати в Тарифата - Таблица №4.
2.Ако пътник с билет за по - късо разстояние продължи пътуването без да е уведомил за това кондуктора ПРЕДИ крайната гара на билета му, същият се таксува като пътник без билет и заплаща билет по Таблица №4.
3.Ако пътник желае да продължи пътуването до по-далечна гара, той е длъжен да уведоми кондуктора преди крайната гара, обозначена на билета му и да поиска билет за продължение, който се таксува по редовната тарифа според Таблица №2.
5.От необслужвани гари или спирки, пътниците са задължени да се качват в първия или друг, обозначен от кондуктора вагон и своевременно да се снабдят с билети. Пътник, който се укрие или напарви опит да се укрие, заплаща билет по цени на Таблица №4.
6.Ако пътник с билет за влак от по - ниска категория се качи в такъв от по - висока категория, той заплаща цена за разлика в категорията на влака, а при УБВ и цена за плацкарта.
7.С билет за единично пътуване прекъсване в междинни гари не се разрешава.
8.Когато пътник, снабден с билет за пътуване пропусне влака, за който е издаден билетът му, той има право да го завери за следващият влак в неговото направление. Повторна заверка не се допуска.
1.Ако гарата е обслужвана и пътник се качи във влака без превозен документ, същият се заставя да заплати билет издаван във влака, по цени, опоменати в Тарифата - Таблица №4.
2.Ако пътник с билет за по - късо разстояние продължи пътуването без да е уведомил за това кондуктора ПРЕДИ крайната гара на билета му, същият се таксува като пътник без билет и заплаща билет по Таблица №4.
3.Ако пътник желае да продължи пътуването до по-далечна гара, той е длъжен да уведоми кондуктора преди крайната гара, обозначена на билета му и да поиска билет за продължение, който се таксува по редовната тарифа според Таблица №2.
5.От необслужвани гари или спирки, пътниците са задължени да се качват в първия или друг, обозначен от кондуктора вагон и своевременно да се снабдят с билети. Пътник, който се укрие или напарви опит да се укрие, заплаща билет по цени на Таблица №4.
6.Ако пътник с билет за влак от по - ниска категория се качи в такъв от по - висока категория, той заплаща цена за разлика в категорията на влака, а при УБВ и цена за плацкарта.
7.С билет за единично пътуване прекъсване в междинни гари не се разрешава.
8.Когато пътник, снабден с билет за пътуване пропусне влака, за който е издаден билетът му, той има право да го завери за следващият влак в неговото направление. Повторна заверка не се допуска.
64.19
Един вагон, ама пълен! (4627)
Ти с какво снимаш, че по време на клипа използваш оптичното варио(зуума)??? 

Снимам с Canon A 530. Може да се зуумва по време на клипа. Зуумът е оптичен и е 2x. Но определено не всички фотоапарати имат такава функция. Предишният ми (Practica), не можеше да го прави. Но зуумът не е чак толкова важен. Най-важното е клипчето да бъде с добро качество.Nikola VS написа:Ти с какво снимаш, че по време на клипа използваш оптичното варио(зуума)???

Последно промяна от rexkos на Съб Яну 20, 2007 10:11 pm, променено общо 1 път.
Един вагон, ама пълен! (4627)
Информация
Модератори