Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm
Чак железно... Топли добре, но в първото купе има термодвойка, която много често дава фира. Проблемът понякога се решава с отворяне на прозореца в купето посред зима, за да са топли другите купета.Nikss написа:...наистина отоплението на 74 е железно отвсякъде.
Но темата е за серия 63.
В петък с 8601 на няколко пъти изпадаха в подобен резонанс при 110 - 130км/ч.
И да има ефект това не е възможно, защото не могат да се разкомплектоват просто така новозакупени вагони.VESO написа:Аз се чудя на едно нещо - ако се свалят талиги от спрените вагони серия 97 , които се намират на входа на СФ откъм Пд и се монтират на няколко 63-ки , ще има ли ефект?
Последно промяна от bdz46 на Нед Окт 05, 2008 10:00 pm, променено общо 1 път.

Администратор
Аз вече съм разказвал как преди години ми се случи да се пържа във вагоните на "Сл.бряг" и добре че беше отзад пловдивската група на "Родопи" , за да отида там.Климатиците не работеха и кондукторите се принудиха да отворят горната част на прозорците.Най - лошото бе , че 63-ките бяха измити и когато водата по коридора взе да се изпарява , стана непоносимо , поне докато излезем от Бургас.

Администратор

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm
То и без това , вагоните от тази серия не са кой знае колко много - експлоатират се на няколко ускорени влака ("Сл. бряг" , "Зл. пясъци" - 2 бр. , "Янтра" , "Чайка") + по някой да се случи на "Диана".
Прави впечатление , че 63-ките с реновирания интериор (сини седалки) досега съм виждал само и единствено на Дианата , по другите влакове с вагоните от тази серия на участък "София" не съм мяркал.
Прави впечатление , че 63-ките с реновирания интериор (сини седалки) досега съм виждал само и единствено на Дианата , по другите влакове с вагоните от тази серия на участък "София" не съм мяркал.

Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Администратор

Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Че е по-добър-по-добър е...спор няма,ама поддръжката не е на ниво и с времето тапицерията се захабява и това налага претапицирането на седалките... за какво мислиш,че при ревизии на вагоните серия 2974 им смениха тапицерията със същата на 63-ките?Към VESO:На 2601/2602 също има 2 вагона със новата тапицерия.Вече са поне 5 такива.RWman написа:Само развалят вагоните...Старият си е по-добър.VESO написа:Прави впечатление , че 63-ките с реновирания интериор (сини седалки) досега съм виждал само и единствено на Дианата , по другите влакове с вагоните от тази серия на участък "София" не съм мяркал.



8601 с 46 125 на няколко места, сред които със сигурност си спомням Звъничево - Пазарджик при 123км/ч, Стамболииски - Тодор Каблешков при около 120км/ч и Тодор Каблешков - Пловдив при 115км/ч. Вагонът изпада в гореописания резонанс понякога и над 10-20сек.46 242 написа:1. 130 или по-скоро 110 km/h ? От локомотивите обслужващи 8601/2 само 46 026,46 125 са със сигурност разрешени за 130.
2. Нa кой км се развихрят танците ?
Информация
Модератори