
Здравейте,
аз не съм от много активните форумници, но е важно, че интересите ми съвпадат с Вашите. Благодарение на добре стеклите обстоятелства - обучение в транспортна специалност, запознаването ми с Марио(lok45111) и други такива тематични случки си намерих своето поприще.
В момента съм на стажантска програма в "БДЖ ТПС" и по-точно в Ел. Депо ПОДУЕНЕ. И тъй като стажантската програма на БДЖ ЕАД е все още недобре развита дейността ми се ограничава до това да се шматкам из депото и да се пъхам в работата на майсторите, а те от своя страна не обръщат мн внимание. Евала на тези, които ми обръщшат внимание, много съм им благодарен.
Молбата ми е, ако има колеги, които са на служба в съответното депо да осъществя контакт с тях, за да има полза от времето, през което ще съм в депото, а не да седя на пейка и да обсъждам колко безнадеждна била ситуацията в България и там подобни...
Благодаря предварително на всички!
аз не съм от много активните форумници, но е важно, че интересите ми съвпадат с Вашите. Благодарение на добре стеклите обстоятелства - обучение в транспортна специалност, запознаването ми с Марио(lok45111) и други такива тематични случки си намерих своето поприще.
В момента съм на стажантска програма в "БДЖ ТПС" и по-точно в Ел. Депо ПОДУЕНЕ. И тъй като стажантската програма на БДЖ ЕАД е все още недобре развита дейността ми се ограничава до това да се шматкам из депото и да се пъхам в работата на майсторите, а те от своя страна не обръщат мн внимание. Евала на тези, които ми обръщшат внимание, много съм им благодарен.
Молбата ми е, ако има колеги, които са на служба в съответното депо да осъществя контакт с тях, за да има полза от времето, през което ще съм в депото, а не да седя на пейка и да обсъждам колко безнадеждна била ситуацията в България и там подобни...
Благодаря предварително на всички!
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am

Не са ме пратили - аз исках!
Целта ми е да се запозная изцяло с дейността на БДЖ ЕАД и затова през лятото бях три месеца в Пътнически Превози/твърде много време/, сега по-малко от месец в ТПС като това включва и Дизелово депо последвано от един месец в Товарни Превози.
Имам времето и желанието, а те ми предлагат възможността = възползване от всичко това!

Целта ми е да се запозная изцяло с дейността на БДЖ ЕАД и затова през лятото бях три месеца в Пътнически Превози/твърде много време/, сега по-малко от месец в ТПС като това включва и Дизелово депо последвано от един месец в Товарни Превози.
Имам времето и желанието, а те ми предлагат възможността = възползване от всичко това!

Администратор
В депо Подуяне има кадърни колеги, но са малко, тъй като другите такива се преместиха в "БДЖ - КОНЧАР" АД. Имам познати в последното място, като на първо място можеби и има защо ще спомена инж. Никола Момчилов - специалист "Влакови спирачки и пневматична уредба на локомотива", бивш локомотивен машинист, участвал в единствената у нас проба на 43Р със скорост 157 км/час, проектирал и реализирал успешно стенд за изпитване на влакови автоматични спирачки и пневматични апарати и създател на много от улесняващите труда приспособления, които се ползват в отделение "Пневматика" в депо Подуяне.
Другият колега, за който се сещам, че ще ти е от полза се казва Симеон Разложки - майстор "2-ра бригада ГПР" на локомотивите, дългогодишен служител на депо Подуяне, участвал в модернизацията на локомотивите серия 41, реализирал някои модификации по схемите на локомотивите серия 44 и 45.
Третият човек, с който си струва, а и е редно да се запознаеш е инж. Деян Илиев - квалифициран ел. инженер, бивш локомотивен машинист. Проектирал е и реализирал някои изменения в схемите на устройството за бдителност на серия 44/45, автор на редица подробни схеми на различни възли от локомотивите, отличен електронен специалист. В момента работи в ел. лабораторията на депо Подуяне.
Другият колега, за който се сещам, че ще ти е от полза се казва Симеон Разложки - майстор "2-ра бригада ГПР" на локомотивите, дългогодишен служител на депо Подуяне, участвал в модернизацията на локомотивите серия 41, реализирал някои модификации по схемите на локомотивите серия 44 и 45.
Третият човек, с който си струва, а и е редно да се запознаеш е инж. Деян Илиев - квалифициран ел. инженер, бивш локомотивен машинист. Проектирал е и реализирал някои изменения в схемите на устройството за бдителност на серия 44/45, автор на редица подробни схеми на различни възли от локомотивите, отличен електронен специалист. В момента работи в ел. лабораторията на депо Подуяне.
64.19

Информация
Модератори