Мнения: 24
Регистриран на: Пет Сеп 15, 2006 9:58 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Здравейте,

аз не съм от много активните форумници, но е важно, че интересите ми съвпадат с Вашите. Благодарение на добре стеклите обстоятелства - обучение в транспортна специалност, запознаването ми с Марио(lok45111) и други такива тематични случки си намерих своето поприще.

В момента съм на стажантска програма в "БДЖ ТПС" и по-точно в Ел. Депо ПОДУЕНЕ. И тъй като стажантската програма на БДЖ ЕАД е все още недобре развита дейността ми се ограничава до това да се шматкам из депото и да се пъхам в работата на майсторите, а те от своя страна не обръщат мн внимание. Евала на тези, които ми обръщшат внимание, много съм им благодарен.

Молбата ми е, ако има колеги, които са на служба в съответното депо да осъществя контакт с тях, за да има полза от времето, през което ще съм в депото, а не да седя на пейка и да обсъждам колко безнадеждна била ситуацията в България и там подобни...

Благодаря предварително на всички!
Пуф-Паф-ТУТУТ
Пуф-Паф-Технически Университет Технология и Управление на Транспорта
Изображение
Зам. Администратор
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Аватар
Зам. Администратор

Мнение от 42 072.9 »

Пратили са те на грешното място- в ремонта.
Мнения: 24
Регистриран на: Пет Сеп 15, 2006 9:58 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от pockoc »

Не са ме пратили - аз исках! :D
Целта ми е да се запозная изцяло с дейността на БДЖ ЕАД и затова през лятото бях три месеца в Пътнически Превози/твърде много време/, сега по-малко от месец в ТПС като това включва и Дизелово депо последвано от един месец в Товарни Превози.

Имам времето и желанието, а те ми предлагат възможността = възползване от всичко това!
Пуф-Паф-ТУТУТ
Пуф-Паф-Технически Университет Технология и Управление на Транспорта
Изображение
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

В депо Подуяне има кадърни колеги, но са малко, тъй като другите такива се преместиха в "БДЖ - КОНЧАР" АД. Имам познати в последното място, като на първо място можеби и има защо ще спомена инж. Никола Момчилов - специалист "Влакови спирачки и пневматична уредба на локомотива", бивш локомотивен машинист, участвал в единствената у нас проба на 43Р със скорост 157 км/час, проектирал и реализирал успешно стенд за изпитване на влакови автоматични спирачки и пневматични апарати и създател на много от улесняващите труда приспособления, които се ползват в отделение "Пневматика" в депо Подуяне.

Другият колега, за който се сещам, че ще ти е от полза се казва Симеон Разложки - майстор "2-ра бригада ГПР" на локомотивите, дългогодишен служител на депо Подуяне, участвал в модернизацията на локомотивите серия 41, реализирал някои модификации по схемите на локомотивите серия 44 и 45.

Третият човек, с който си струва, а и е редно да се запознаеш е инж. Деян Илиев - квалифициран ел. инженер, бивш локомотивен машинист. Проектирал е и реализирал някои изменения в схемите на устройството за бдителност на серия 44/45, автор на редица подробни схеми на различни възли от локомотивите, отличен електронен специалист. В момента работи в ел. лабораторията на депо Подуяне.
64.19
Мнения: 24
Регистриран на: Пет Сеп 15, 2006 9:58 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от pockoc »

Благодаря ти Марио, ще се свържа със съответните хора.
Пуф-Паф-ТУТУТ
Пуф-Паф-Технически Университет Технология и Управление на Транспорта
Изображение
Публикувай отговор

Обратно към “Да си поговорим за железници | Let's talk about railways”

Информация