Мнения: 507
Регистриран на: Пет Авг 04, 2006 5:58 pm

Мнение от lok43r »

Като цяло дървен кран. Като негов аналог Дако-то е къде къде по-удобно. Опиши и при 46 как е с преводачите на налягане.
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Ама пък Дакото има навика да се самолашва, а с FD1 не ми се е случвало.
Дакото обаче наистина е по-удобно.
П. П. Едноименния кранмашинист на 33 008 подозрително е посинял съвсем наскоро. Но нещо не се връзва с кабината на 33.
Мнения: 507
Регистриран на: Пет Авг 04, 2006 5:58 pm

Мнение от lok43r »

Зависи от самото Дако. Има някои които не самолашкат като треснеш вратата.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Описанието на действието на дир. спирачка на серия 46 и серия 40 на БЖК ще намерите в тази тема. Коментарите обаче нека да са тук, за да не разводняваме описанието.
64.19
Публикувай отговор

Обратно към “ТЕХНИЧЕСКА КОНСУЛТАЦИЯ | Technical Consultation”

Информация