Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор
В превозвача от две години се експлоатират дизеловите шестосни локомотиви серия 60, закупени от Grup Feroviar Roman и отдадени под наем у нас. Локомотивите са с електрическа предавателна система, изпълнена чрез постояннотоков генератор.

По - важните технически данни на локомотивите са:

Междурелсие: 1435 мм
Минимален радиус на вписване: 100 м
Дължина с буферите: 17 000 мм
Ширина: 3000 мм
Най - голяма височина от глава релса: 4435 мм
Диаметър на бандажите: 1100 мм
Колоосна формула: Co`-Co`

Максимална скорост: 100 км/час
Максимална мощност: 2300 к.с.
Номинална мощност: 2100 к.с.
Максимална теглителна сила: 320 kN
Трайна теглителна сила: 200 kN
Трайна скорост: 21,5 км/час

Експлоатационни запаси:

Горивен резервоар: 4900 литра
Охлаждаща вода: 1420 литра
Смазочно масло: 840 литра
Сгъстен въздух - главен резервоар: 970 л
Пясък: 0,8 куб. м.

Система "Много единици": ДА
Система за безопасност: INDUSI-I60R
Устройство за бдителност: DSV 24Volt
Скоростомерна инсталация SOFTRONIC IVMS
Управление в тягов режим:
-електрически степени: 6
-пневматично регулиране оборотите на ДД: 18
Охлаждане на ТД: въздушно - принудително
Мотор - вентилатори за охраждане на ТД: 2 бр електрически задвижвани

Главен компресор: OERLIKON
Номинално налягане на сгъстения въздух: 10 bar
Задвижване на компресора: електрическо
Производител: Timpuri - Noi Bucaresti

Общ вид на локомотива:
Изображение

Команден пост:
Изображение

Машинно помещение:
Изображение
64.19
Глобален модератор
Мнения: 687
Регистриран на: Съб Юли 15, 2006 4:49 pm
Местоположение: Пловдив
Глобален модератор
В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603
Публикувай отговор

Обратно към “"Българска Железопътна Компания - АД"”

Информация