Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm

Мнение от 43.309 »

43.552 беше помощна.
44.108 с 4612 и 30мин/з
Зам. Администратор
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Аватар
Зам. Администратор

Мнение от 42 072.9 »

С утрото на 28.10.2006 бяха и следните влакове:

ПВ 10222 - ЕМВ 32 099/100.
БВ 3621 - Лок 46 242.
БВ 2636 - Лок 45 152 пристигна точно навреме.
БВ 1621 - 45 185.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Информация от 28/29.10.2006 г.

:arrow: МБВ 363 замина от гара София навреме с лок. 44 144.4 и в гара Кулата влезе с 12 мин. закъснение;

:arrow: МБВ 360 днес замина от гара Кулата с 23 мин. закъснение с лок. 44 144.4 и до гара София закъснението остана непроменено, като същият се установи на 4 - ти челен коловоз точно в 12:43;

:arrow: 61 012 се разписва днес по 5-та линия, обслужвайки ПВ Дупница - Кулата;

:arrow: Лок. 44 090.9 замина днес с БВ 2613;
64.19
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Малко прясна оперативна информация от днес 30.10.2006 г. от гара Обединена:

:arrow: Гарова маневрена машина днес беше 61 004.8, която изглеждаше доста поопрашена и отвън и отвътре;

:arrow: На товарни влакове се разписа мездренската 43 523.8;

:arrow: 45 149.2 замина с ДТВ в посока Илиянци към 16:30;

:arrow: С товарен влак от Сливница се установи 06 128, след което се прикачи на обратна вертушка и замина;

:arrow: В Заводска маневра се отчетоха няколко Сини красавци с номера ТЕМ2Б-021, 030, 036 и един стар боец ТЕМ2Б-015;

:arrow: Лично имах възможността да се запозная отблизо с ТЕМ2Б-030 и да изпитам неговите качества. Впечатленията ми от машината са, че е изключително запазена, добре стопанисвана и с завидни тягови качества. Това се дължи на факта, че е малко работила на предишната си служба в Септември и от пристигането си в МК-Кремиковци е зачислена на четирима машинисти със старши Стойчо Стоев, работил дълго на дизелови локомотиви на БДЖ. По негово мнение, ТЕМ2Б-030 е най - запазената машина от серията в Комбината.
64.19
Глобален модератор
Мнения: 687
Регистриран на: Съб Юли 15, 2006 4:49 pm
Местоположение: Пловдив
Глобален модератор
Грешка!!! 036 е в Пловдив!. :wink:
В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
choveka_vlak написа:Грешка!!! 036 е в Пловдив!. :wink:
030 е бил също в Сп и после е даден на Кремиковци. 036 е при вас, това също го знам.
64.19
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

:arrow: В Заводска маневра се отчетоха няколко Сини красавци с номера ТЕМ2Б-021, 030, 036 и един стар боец ТЕМ2Б-015;
Как 036 е едновременно в Пловдив и в Кремиковци?
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Грешката е моя. 030 е в Кремиковци. Другия ТЕМ май е 026, но довечера ще видя. На мен ми се стори 036, сори :oops:
64.19
Глобален модератор
Мнения: 687
Регистриран на: Съб Юли 15, 2006 4:49 pm
Местоположение: Пловдив
Глобален модератор
А 26и27 са в Дебелт! :wink:
В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
choveka_vlak написа:А 26и27 са в Дебелт! :wink:
А кой съм видял?! Както и да е. Важното е, че поне шест машини видях, различни, да не говоря по колко пъти се мяркаше 040.
64.19
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

:arrow: БВ6621 беше с 2 ДМВ - 10 035/036 и 10 037/038.

:arrow: ПВ20204 пристгна 4 минути преди време начело с мездренската 45 171, съставен от 3 вагона - 1 B 50 серия, 1 САВ 80 серия (този за инвалидите) и един B 47 серия.

:arrow: В 16:55 на гарата спря един товарен влак начело с 44 074

:arrow: ПВ20223 замина от гара София навреме, обслужван от 2 ДМВ - 32 109/110 и 32 103/104.

:arrow: За 10212 няма да врякам, защото не беше с 2, а 3 вагона. :D Теглеше се от 45 149. Тази машина колкото е хубава, толкова ми омръзна. За трети пореден път, като пътувам с влака машината начело е именно тя. :D Като цяло съм много доволен от нея. :D Малко след сп. Връбница се разминахме с ПВ10211, обслужван от 32 139/140. Населеността във влака беше изключително висока. Хората се връщат от работа и след Обеля населеността беше 100%. На сп. Костинброд се качиха около 40 човека и така влакът стана претъпкан. Да кажа нещо за вагоните. Както ви е ясно те бяха 3. Първият беше A 40 серия, вторият B 50 серия и последният B 74 серия. Днес за първи път видях вагон 74 серия в състава на влак за Драгоман. Всички видове видях на тези влакове, остава още да му сложат и един 63 серия. :lol: Влакът с бясна скорост влезе в гара Костинброд и рязко спря на 2-ри коловоз. Погледнах часовника си и видях, че часът е 17:20, което означава, че влакът е пристигнал точно навреме. В близките месеци не бях виждал такива случаи, тъй като на сп. Надежда, сп. Връбница, сп. Обеля и сп. Костинброд се качват много хора и това бави влака. Навсичкото отгоре в по-голямата част от междугарието Волуяк-Костинброд има сравнително ново намаление от 50 km/h. На съседния 3-ти коловоз на гара Костинброд се намираше един товарен влак начело с 44 098 и отзад го буташе 06 xxx. И така приключи краткото ми следучилищно пътуване. :D
Един вагон, ама пълен! (4627)
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

:arrow: ŽS 444 - 022 се подготвяше за излизане на товарна проба тази вечер. Машината е под напрежение, на пантографите са сложени българските каретки, защото сръбските може да се закачат за някой паяк и да смъкнат мрежата. Успях да чуя приятния звук на вентилаторите на красавицата, наистина е чудесно :wink:

:arrow: 44 001.6 днес е ТП+ревизия на манометрите. Наложи се поради повреда на помпа на мазилната инсталация да бъде взета такава от 44 002.4, която е авариен ремонт. Манометрите до края на работния ден не бяха готови от ревизия;

:arrow: 46 229.1 премина към 15:20 изолирана през Средния район в посока София, където отиваше да поеме обслужването на УБВ 8603 "Диана";

:arrow: ПВ 10112 дойде с 20 мин. закъснение, обслужван от ЕМВ 32 141/142;

:arrow: БВ 1620 беше с 15 мин. закъснение и се обслужваше от ЕЛ 45 149.2;

:arrow: ПВ 10115 беше навреме с ЕМВ 32 097/098 + 32 141/142, като последната връща ПВ 10226;

:arrow: В района на депото към 17:10 влезе ЕЛ 43 556;
64.19
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

от сигурен източник разбрах че днес 444-022 се е разходила до КЗ към 14:00. интересно ми е колко ядове е давала като 211 в началото.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

44142 написа:от сигурен източник разбрах че днес 444-022 се е разходила до КЗ към 14:00. интересно ми е колко ядове е давала като 211 в началото.
почти нищо не е дала. тая вечер ще си попътува с товарачка :wink:
64.19
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

не е възможно да не е давала ядове. в началото 211 не е могла да подпре 8615 на реостат от вк-всо поради не добре настроен блок.
Заключено

Обратно към “Архив "Трейнспотинг, ГДВ, мероприятия и общи теми"”

Информация