Мнения: 7
Регистриран на: Пон Май 08, 2006 11:22 pm
Местоположение: Sofia/Nuernberg
Продължавам с въпросите, защото виждам, че в този форум има много знаещи хора, а аз не разбирам много от влакове, но затова пък са ми интересни :)
Та искам да попитам - ниската скорост, с която нашите влакове се движат от електровозите и вагоните ли е причинена или от състоянието на жп-линиите? Или и от двете? И кое колко ограничение налага?
В този ред на мисли - чувал съм, че ремонтът на жп-линиите е много скъп, при това положение в кое има смисъл да се инвестира - в нови електровози и мотриси, които да достигат максималната позволена от релсите скорости или да се ремонтират самите линии и да си ръчкаме нашите мотриси и електровози?
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

Състоянието на железния път е отвратително.Има цели междугария, в които влаковете се движат с по 25-30 км/ч.За съжаление БДЖ нямат достатъчно пари за да си оправят железния път. :cry: Информация по въпроса ще намериш тук.
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Малко са междугарията, където скоростта по път е по-голяма от тази по подвижен състав. Освен това горния линк не отбелязва многобройните временни и постоянни намаления на скоростите по различни причини.
Гост
Гост

Мнение от Гост »

Пари има за ВСИЧКО но от изпращането им до получаването им не остава и стотинка :cry:
Мнения: 100
Регистриран на: Нед Юли 02, 2006 10:42 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от Ivan »

KRAKOMOBILA написа:Пари има за ВСИЧКО но от изпращането им до получаването им не остава и стотинка :cry:
"Губят" се по "пощата" :!: :x
Мнения: 28
Регистриран на: Сря Юни 14, 2006 9:37 pm
Местоположение: Стара Загора
Обратна връзка:
Пари

Мнение от бай Стойчо »

KRAKOMOBILA написа:Пари има за ВСИЧКО ......................................
Собственика (чорбаджията) на "БДЖ"ЕАД прибира всичко, а нищо не дава (не реинвестира) — какъв ли е тънкия му замисъл ? :fart:
Изображение бай Стойчо
Мнения: 32
Регистриран на: Нед Окт 22, 2006 9:23 pm
Местоположение: Карлово
Обратна връзка:

Мнение от benslavovski »

Работата етам че не зависи всичко от парите.Например фирма печели търга за ремонт но хваща под изпълнител и накрая изпълнението е некачествено .
Аватар
07
Мнения: 1279
Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 11:05 am
Местоположение: Бургас
Аватар

Мнение от 07 »

benslavovski написа:Работата етам че не зависи всичко от парите.Например фирма печели търга за ремонт но хваща под изпълнител и накрая изпълнението е некачествено .
To подизпълнителя за железния път е винаги е ясен - някое ПЕПЖИ а търга се печели винаги от ''най-правилната" фирма...... Работата е почти като дупките по пътищата - все се кърпят и все не свършват - за 5-6 години кърпене отиват толкова пари колкото за ново преасфалтиране но това не е изгодно за изпълнителите . А огромна част от средствата се изпаряват за консултантски услугии предпроектни проучвания и тем подобни . Отново извършвани от правилните хора (често това са бивши кадри на БДЖ но близки до някои в министерството от колкото до железниците)
Един пример 3та линия между Дъскотна и Търнак е в плачевно състояние и скоростта е 40 (но има и намаления :( ) но не се ремонтира в очакване да се пусне новото трасе, а това кога ще стане един бог знае
Глобален модератор
Мнения: 687
Регистриран на: Съб Юли 15, 2006 4:49 pm
Местоположение: Пловдив
Глобален модератор
Е уважаеми колеги съфорумци,майче идва ред да опитаме дали ще издържи EC,под нашия напор:,( след като знаем колко организации се разпаднаха, не без наше съучастие). По принцип жал ми е за тези момчета и момичета от Брюксел,защото поне до тук севижда, че незнаят с кого са подписали!?!.
В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603
Мнения: 665
Регистриран на: Пет Юли 21, 2006 7:49 pm
Местоположение: По
Обратна връзка:

Мнение от 44-134 »

трудно ше им е обаче се надявам да издържат под напора на наща мила страна
Най-великата доблест не е в това никога да не паднеш, а да се изправиш всеки път, когато паднеш.
Аватар
07
Мнения: 1279
Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 11:05 am
Местоположение: Бургас
Аватар

Мнение от 07 »

Извинявам се за офф-топика но:
Византииската империя ни завзе и това и беше
османската също
австроунгарската ни взе за съюзници и тя.....
третия раих и тои кат тях ама....
СССР и той мина по реда си
Европеиския съюз....... страх ме е да го кажа..но..
Глобален модератор
Мнения: 687
Регистриран на: Съб Юли 15, 2006 4:49 pm
Местоположение: Пловдив
Глобален модератор
Или ще си скубят косите и ще се чудят какво става!. Или ако се усетят навреме ще ни изгонят с гръм и трясък!. Но тежко им особенно след вчерашните резултати!.
В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603
Мнения: 665
Регистриран на: Пет Юли 21, 2006 7:49 pm
Местоположение: По
Обратна връзка:

Мнение от 44-134 »

Абе те че няма да ни изхвърлят няма щото все пак некви договори се подписват ама като нищо ше задействат 1001 защитни клаузи и се едно сме извън съюза
Най-великата доблест не е в това никога да не паднеш, а да се изправиш всеки път, когато паднеш.
Глобален модератор
Мнения: 687
Регистриран на: Съб Юли 15, 2006 4:49 pm
Местоположение: Пловдив
Глобален модератор
СЕГА остава да почакаме и да видим как ще се усвояват "средствата" за ремонт на пътя, за който до болка ни е известно в какво сътояние е. :twisted:
В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603
Публикувай отговор

Обратно към “Да си поговорим за железници | Let's talk about railways”

Информация