Мнения: 1658
      		Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
      		
      		
      		      		      		
      		      		      		        Мнения: 1658
      		Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
      		
      		
      		      		      		
      		      		      		         
    					    					    				Администратор
    			        42 072.9 написа:Информация за 23.10.2006:
ПВ 20221/20222 - ЕМВ 33 001/002.
БВ 7620 - Лок 45 176.
БВ 7623 - Лок 43 555.
БВ 2613 - Лок 44 096.
УБВ 3601 - Лок 46 036.
БВ 4612/4613 - Лок 44 068.
45 194, 45 172 се разписаха на товарачки по 2-ра линия.
 На 23.10. БВ 5623 замина от 1-ви гаров коловоз с 44 085.9 и в гара Кулата бе навреме. Същият локомотив сутринта обслужи БВ 5622, който за жалост закъсня с 25 мин поради нескопосано диспечерско ръководство и "новопоникнали" временни и постоянни намаления
 На 23.10. БВ 5623 замина от 1-ви гаров коловоз с 44 085.9 и в гара Кулата бе навреме. Същият локомотив сутринта обслужи БВ 5622, който за жалост закъсня с 25 мин поради нескопосано диспечерско ръководство и "новопоникнали" временни и постоянни намаления  
  Всички БВ и ПВ за и от Кюстендил се обслужват редовно от ДМВ серия 10
 Всички БВ и ПВ за и от Кюстендил се обслужват редовно от ДМВ серия 10 
64.19
    				
    				    			 
    					    					    				Мнения: 2515
      		Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
      		
      		
      		      		      		
      		      		      		        ....и това доведе закъснението и на 2611, тъй като прави връзка с 6620. а всъщност с колко минути закъсня 6620. Попринцип той вечно закъснява, и за това почти винаги 2611 заминава със закъснение от гара София. Веднъж го видях да замине с 40 минути закъснение (беше лятото).44142 написа:5622 закъсня понеже 5621 чака закъснелия 6620. поради тази причина се подпря и 5622....

Един вагон, ама пълен! (4627)
    				
    				    			 
    					    					    				 
    					    					    				Мнения: 1658
      		Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
      		
      		
      		      		      		
      		      		      		        Информация за 26.10.2006:
ПВ 10115 - ЕМВ 32 097/098+32 121/122. На Вакарел 32 121 се сече, като до там влакът беше натрупал десет минутно закъснение по даване на образец на гара Подуяене. След сп Звъничево се полагат настави и съответно има намаление от 25км/ч. Още пет минути се натрупаха по сметката на закъснението.
УБВ 8601 - Лок 462хх.
Лок 45 198 беше помощна в участъка ЕП-СП. 44 135, 44 132 и 44 058 се разписаха по нощните товарачки по първа линия.
27.10.2006:
ПВ 10222 - ЕМВ 32 097/098 пристигна навреме в гара София.
    				
    				
    				
    				
    				
    				
    				
    				    					    				
    				    			ПВ 10115 - ЕМВ 32 097/098+32 121/122. На Вакарел 32 121 се сече, като до там влакът беше натрупал десет минутно закъснение по даване на образец на гара Подуяене. След сп Звъничево се полагат настави и съответно има намаление от 25км/ч. Още пет минути се натрупаха по сметката на закъснението.
УБВ 8601 - Лок 462хх.
Лок 45 198 беше помощна в участъка ЕП-СП. 44 135, 44 132 и 44 058 се разписаха по нощните товарачки по първа линия.
27.10.2006:
ПВ 10222 - ЕМВ 32 097/098 пристигна навреме в гара София.
 
    					    					    				Администратор
    			        Малко информация и от мен за днес 27.10.2006 год.
  БВ 1621 замина от гара Подуяне с 15 мин закъснение по неизвестни причини и до Пловдив не успя да избие нито минута. Влакът се обслужваше от лок. 44 075.0;
 БВ 1621 замина от гара Подуяне с 15 мин закъснение по неизвестни причини и до Пловдив не успя да избие нито минута. Влакът се обслужваше от лок. 44 075.0;
  В депо Пловдив забелязах, че 07 037 чака капитален ремонт, там беше и ЕЛ 44 057, който също чака КР. ДМВ 10 021/022 мина бърза екипировка, след което излезе на влак;
 В депо Пловдив забелязах, че 07 037 чака капитален ремонт, там беше и ЕЛ 44 057, който също чака КР. ДМВ 10 021/022 мина бърза екипировка, след което излезе на влак;
  44 097 също е в депото в окаяно състояние и чака КР, но кога и къде не се знае;
 44 097 също е в депото в окаяно състояние и чака КР, но кога и къде не се знае;
  Получих една добра новина относно теснолинейните дизелови локомотиви серия 93 000, които до скоро се смятаха за изчезнали. Оказа се, че в целоуозният завод в Разлог в закрит цех се пазят локомотиви 93 002 и 93 003.
 Получих една добра новина относно теснолинейните дизелови локомотиви серия 93 000, които до скоро се смятаха за изчезнали. Оказа се, че в целоуозният завод в Разлог в закрит цех се пазят локомотиви 93 002 и 93 003.
    				
    				
    				
    				
    				
    				
    				
    				    					 БВ 1621 замина от гара Подуяне с 15 мин закъснение по неизвестни причини и до Пловдив не успя да избие нито минута. Влакът се обслужваше от лок. 44 075.0;
 БВ 1621 замина от гара Подуяне с 15 мин закъснение по неизвестни причини и до Пловдив не успя да избие нито минута. Влакът се обслужваше от лок. 44 075.0; В депо Пловдив забелязах, че 07 037 чака капитален ремонт, там беше и ЕЛ 44 057, който също чака КР. ДМВ 10 021/022 мина бърза екипировка, след което излезе на влак;
 В депо Пловдив забелязах, че 07 037 чака капитален ремонт, там беше и ЕЛ 44 057, който също чака КР. ДМВ 10 021/022 мина бърза екипировка, след което излезе на влак; 44 097 също е в депото в окаяно състояние и чака КР, но кога и къде не се знае;
 44 097 също е в депото в окаяно състояние и чака КР, но кога и къде не се знае; Получих една добра новина относно теснолинейните дизелови локомотиви серия 93 000, които до скоро се смятаха за изчезнали. Оказа се, че в целоуозният завод в Разлог в закрит цех се пазят локомотиви 93 002 и 93 003.
 Получих една добра новина относно теснолинейните дизелови локомотиви серия 93 000, които до скоро се смятаха за изчезнали. Оказа се, че в целоуозният завод в Разлог в закрит цех се пазят локомотиви 93 002 и 93 003.64.19
    				
    				    			 
    					    					    				Администратор
    			        И втора част на информацията от днес:
  На гара Пловдив в 17:35 на 6-ти челен коловоз се установи ПВ 10113, обслужван от ЕМВ 32 115/116;
 На гара Пловдив в 17:35 на 6-ти челен коловоз се установи ПВ 10113, обслужван от ЕМВ 32 115/116;
  В 17:45 същият ЕМВ замина като ПВ 10116 с 5 мин закъснение;
 В 17:45 същият ЕМВ замина като ПВ 10116 с 5 мин закъснение;
  На гара Костенец спряхме по разписание и престояхме за надминаване от БВ 1622, който се теглеше от ЕЛ 45 155.9;
 На гара Костенец спряхме по разписание и престояхме за надминаване от БВ 1622, който се теглеше от ЕЛ 45 155.9;
  На сп. Среден район, ПВ 10116 пристигна точно в 21:24
 На сп. Среден район, ПВ 10116 пристигна точно в 21:24 
    				
    				
    				
    				
    				
    				
    				
    				    					 На гара Пловдив в 17:35 на 6-ти челен коловоз се установи ПВ 10113, обслужван от ЕМВ 32 115/116;
 На гара Пловдив в 17:35 на 6-ти челен коловоз се установи ПВ 10113, обслужван от ЕМВ 32 115/116; В 17:45 същият ЕМВ замина като ПВ 10116 с 5 мин закъснение;
 В 17:45 същият ЕМВ замина като ПВ 10116 с 5 мин закъснение; На гара Костенец спряхме по разписание и престояхме за надминаване от БВ 1622, който се теглеше от ЕЛ 45 155.9;
 На гара Костенец спряхме по разписание и престояхме за надминаване от БВ 1622, който се теглеше от ЕЛ 45 155.9; На сп. Среден район, ПВ 10116 пристигна точно в 21:24
 На сп. Среден район, ПВ 10116 пристигна точно в 21:24 
64.19
    				
    				    			Мнения: 1131
      		Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm
      		
      		
      		      		      		
      		      		      		         
    					    					    				Какво станало при нас(гара Казичане)43.309 написа:ЕЛ 44.135 днес обслужваше 1651!!!!45.150 с доста заспала бригада теглеше 8604 и не правеше и опити да избие 10 минутното си закъснение.Отделно,че машината е с тънки бандажи.45.135 ми направи добро впечатление,като се има предвид закъснението натрупано по издаване на образец II-A на гара Казичане.
 
   
   
  
Мнения: 1658
      		Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
      		
      		
      		      		      		
      		      		      		        Информация за слънчевият 27.10.2006:
ПВ 10110 - ЕМВ 32 141/142
ПВ 50290 - ЕМВ 33 001/002
ПВ 13208 - ЕМВ 33 007/008
ПВ 50205 - ЕМВ 33 001/002
ПВ 10214 - ЕМВ 32 139/140
ПВ 60204 - Лок 44 102
БВ 5623- Лок 44 096
БВ 3637 - Лок 44 092
БВ 8611 - Лок 44 082
МБВ 363 - Лок 44 075
По товарачките се разписаха: 45 185, 43 525, 44 072, 45 179, 44 131, 44 084.
Днес по обяд през централна гара премина ТВ в състава, на който имаше два открити вагона със нови колооси+редуктори за Шкодите.
    				
    				
    				
    				
    				
    				
    				
    				    					    				
    				    			ПВ 10110 - ЕМВ 32 141/142
ПВ 50290 - ЕМВ 33 001/002
ПВ 13208 - ЕМВ 33 007/008
ПВ 50205 - ЕМВ 33 001/002
ПВ 10214 - ЕМВ 32 139/140
ПВ 60204 - Лок 44 102
БВ 5623- Лок 44 096
БВ 3637 - Лок 44 092
БВ 8611 - Лок 44 082
МБВ 363 - Лок 44 075
По товарачките се разписаха: 45 185, 43 525, 44 072, 45 179, 44 131, 44 084.
Днес по обяд през централна гара премина ТВ в състава, на който имаше два открити вагона със нови колооси+редуктори за Шкодите.
 
    					    					    				Администратор
    			        Мнения: 1658
      		Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
      		
      		
      		      		      		
      		      		      		        Информация
Модератори
					
				



 Някое Ванче ще "намаже" с нови подметки
  Някое Ванче ще "намаже" с нови подметки 